anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu imi pot vizualiza factura electronica

Claudia340
Junior

Nu imi pot vizualiza factura electronica

8 Răspunsuri 8

FLo1
#StarMember

@Claudia340: Bun venit în Comunitatea Orange. Ai cont MyOrange? Ai încercat să accesezi factura din contul tău MyOrange? Ai încercat de pe dektop/notebook sau de pe aplicația MyOrange? Revino cu detalii.   

Claudia340
Junior

Multumesc pentru raspuns, da am incercat din aplicatia My orange pe telefon! Am nevoie de factura electronica! 
Nu pot introduce codul meu de abonat in aplicatie! Spune ca trebuie sa fie din 10 cifre! Eu am fost la telekom inainte! 
Cred ca pana la urma ma duc la sediu sa pot lua o factura! 

@Claudia340: Este prima dată când ți se întâmplă? Ai reinstalat/configurat MyOrange conform ultimilor comunicări? Ai un tutorial de accesare/descărcare factură OROC aici. De asemenea pentru adăugarea serviciilor OROC în MyOrange, urmează indicațiile acestui tutorial

Ai încercat să accesezi contul MyOrange și de pe varianta web (browser)?

Codurile de 10 cifre sunt pentru Orange Romania. Nu Orange Romania Communications.

Deci, in primul rand, asigura-te ca ai adaugat contul de Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix). In general au 14 cifre.

Uite aici cum poti afla codul de abonat Orange Romania Communications.

Dupa care, foloseste tutorialul dat de Flo, ca sa-ti adaugi contul in My Orange. Dupa care, teoretic, ar trebui sa fie ok.

Alternativ, daca ai deja factura in format fizic, poti s-o scanezi. In felul asta, ai si varianta electronica.

Client Orange

Claudia340
Junior

Este fustrant sa ma chinui atat pentru a vizualiza facura sincer va spun!

DanielaH
Moderator

Claudia, ai reușit să vizualizezi factura? S-a rezolvat situația?

Am rezolvat multumesc

Mă bucur că ai rezolvat și mulțumim pentru confirmare.

Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, îl poți marca ca soluție pe cel mai bun pentru a fi de ajutor și altor ultilizatori.

Te mai așteptăm.