la 26-09-2023 10:35 AM - editat ultima oară la 28-09-2023 01:32 PM de DanielaH
Bună ziua, am avut dintr-un oarecare motiv serviciile suspendate pentru "neplata" deși le-am plătit deja la un serviciu PayPoint. Am zis ca poate nu s-a înregistrat plata și acum am plătit direct din aplicație, cu cardul.
Plata în aplicație nu s-a înregistrat, dar la facturi apare acum achitată. Serviciile încă sunt suspendate, banii sunt luați. Nu reușesc sa dau de nici un operator online sau la telefon. Ce e de făcut?
la 26-09-2023 10:53 AM
Ciprian, bun venit in Comunitate!!!
Trebuie sa ai un pic de rabdare, serviciile nu se reconecteaza chiar in secunda 2.
Pe viitor, sa incerci sa platesti la timp si prin MY Orange, asa e cel mai rapid.
la 26-09-2023 11:06 AM
Apreciez răspunsul, dar au trecut 5 ore aproape de când am făcut plata. De asemenea, după cum am precizat factura trebuia sa fi fost deja plătită la PayPoint, dar aia e o cu totul alta problema pentru care primesc deja support.
la 26-09-2023 11:16 AM
Da, dar prin mijloace externe de plata, dureaza mai mult si, daca ai achitat la limita termenului, risti sa ti se restrictioneze accesul la servicii pt neplata.
Ai incercat sa comunici detaliile de plata prin chatul din My Orange?
la 26-09-2023 11:18 AM
Am reușit sa contactez echipa Orange prin Facebook dar se răspunde greu și încă nu am soluționat. Pe iOS nu am o opțiune de chat în my orange, sau cel puțin nu o găsesc eu?
la 26-09-2023 11:24 AM
Nu in aplicatie, ci in varianta web, www.orange.ro
la 26-09-2023 11:37 AM
Multumesc delfinas, o sa ma interesez sa gasesc chat-ul live respectiv. Intre timp, ca sa fim pe aceeasi lungime de unda, daca ai si tu timpul necesar te rog sa citesti ce am mentionat mai jos utilizatorului Pololica. O sa atasez de asemenea dovezi cum ca lucrurile stau intr-adevar asa cum spun: https://imgur.com/a/MZqTc7M
la 26-09-2023 11:45 AM
Am citit si am inteles din prima ca ai efectuat deja plata. Ce incercam noi sa-ti explicam e ca, PE VIITOR, pt a evita situatia actuala, sa nu mai faci plata prin PayPoint, ci direct prin My Orange si in termen.
la 26-09-2023 11:47 AM
Am inteles asta - da, ok, o sa tinem cont pe viitor. Totusi, ma intereseaza sa gasesc o rezolvare in momentul asta ca sa pot folosi serviciile pentru care platesc. Inteleg ca platile directe sunt recomandate insa de obicei nu sunt eu cel care le face. Postarea mea aici e doar in incercarea de a gasi o solutie pentru problema de fata. Pe viitor, stim deja sa nu mai apelam la serviciile PayPoint din cauza problemei pe care am mentionat-o inca de la inceput.
la 26-09-2023 11:53 AM
Ai intrat pe chat? Cam aia e cea mai rapida cale de a lua legatura cu cineva de la Orange si sa rezolvi situatia. Noi suntem clienti, ca si tine.
la 26-09-2023 11:55 AM
Da, chiar acum am finalizat conversatia. In maxim 24 de ore o sa se proceseze plata - nu e cea mai optima solutie dar macar am confirmarea ca intr-adevar plata a fost inregistrata. De doua ori chiar!
Mersi pentru ajutor.
la 26-09-2023 12:06 PM
Asta e, ti-am zis ca e nevoie de rabdare.
Macar ai confirmarea ca s-a facut plata, iar luna viitoare o ai deja acoperita.
la 26-09-2023 12:03 PM
Aceeași problemă și aci…factura plătită pe 24, ieri pe 25 nu mai apărea nimic în aplicație , iar astăzi pe aplicație am o factură neachitată…ghici ce…exact factura plătită pe 24 septembrie
la 26-09-2023 12:04 PM
Recomand sa intri pe chat-ul lor cu robotul acela Django si sa ceri operator uman, am pierdut vremea cautandu-i la telefon si pe Facebook, dar cu o domnisoara de acolo am rezolvat in cateva minute, mi-a confirmat ca plata e in curs si ca serviciile o sa fie reactivate in 24h
la 26-09-2023 12:10 PM
Been there,done that…nu a ajutat cu nimic…le am trimis mail cu confirmarea de plata pe care am primit-o eu pe e-mail și aștept răspuns. E totuși prima dată când se întâmpla asta în 5ani de când am abonament la ei
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor