la 17-06-2024 12:32 AM - editat ultima oară la 19-06-2024 02:26 PM de DanielaH
Bună seara.
Am cont de voyo prin oroc su nu merge sa schimb parola, sunt logat doar pe tv, pe tableta nu mai merge parola, nu o pot reseta, nici schimb pt ca mailul folosit la înregistrare nu merge! Am creat alias și am incercat sa ma loghez, nu merge da eroarea din imagine, ORACLES ACCESS MANAGER, nu merge pe browser, app sau tv, nimic. Ma puteți ajuta cumva? Sa aflu parola, sa o schimb....?? Mulțumesc.
la 19-06-2024 02:23 PM
Da.
Am pus aliasul și am așteptat 12 ore, când m-am logat a mers. Nu merge cu adresa principală, doar cu.aliasul.
17-06-2024 01:21 AM - editat 17-06-2024 01:24 AM
Swordfish, bun venit in Comunitate!!! Intri pe voyo.ro si mergi la pagina de login. Alegi sa te loghezi cu contul de OROC.
Apoi iti apare pagina de logare Orange si alegi "Am uitat parola".
Ai incercat asa? Daca nu merge asa, incearca varianta ORO
Ce probleme are mailul? Ai incercat sa iti faci cont nou?
la 17-06-2024 02:01 PM
Am încercat, schimba doar parola contului OROC. Pentru a wchimba parola la voyo, ei trebuie să-mi dea un link special. Nu e prima data, dar am zis sa scriu și aici, poate ma puteți ajuta voi, în schimb nu, doar ei pot face ceva. Va mulțumesc.
la 17-06-2024 02:02 PM
Încearcă varianta de aici: https://comunitate.orange.ro/t5/tv/rezolvat-voyo-login-with-orange-account-failed/m-p/155681/emcs_t/...
la 17-06-2024 02:10 PM
Contul de voyo este activat prin Oroc, n am ce nr de telefon sa pun , teoretic ar trebui sa meargă cum merge si celalalt Cont, cu adresa de e-mail de la contul oroc. Pentru ca am doua conturi, și merge pe unu chiar si cu alias, pe celalalt nu merge nici cu email nici cu alias. Poftim, logare prin browser, cu oroc, cu alias, citiți ce scrie sus, telekom failed.
la 17-06-2024 02:29 PM
Trebuie sa apeși butonul de OROC întâi, cum ți-am arătat în răspunsul de aseară, apoi bagi contul și parola OROC.
la 17-06-2024 03:34 PM
Am apăsat pe OROC, apare meniul e-mail și parola, am pus mailul și aroma, aliasul și parola, nu merge, asta e rezultatul. Poza de mai sus.
la 17-06-2024 03:40 PM
Introdu numărul de telefon și parola
la 17-06-2024 04:17 PM
Adica te intoarce in pagina de login Voyo? In mod normal, eroarea de logare trebuie sa apara in pagina de logare a OROC.
la 17-06-2024 06:20 PM
Da, ma întoarce la pagina de logare voyo.ro cu eroarea "login with telekom account failed".
la 17-06-2024 07:35 PM
S ar putea să fie o eroare de sistem, pt că OROC a dispărut ca entitate și probabil s a început unirea serviciilor OROC cu ORO.
la 17-06-2024 09:39 AM
Salut @Swordfish2,
Daca ai cont făcut prin OROC nu poți schimba parola pentru contul Voyo pentru ca folosești datele de autentificare din contul Orange. Poti schimba doar parola contului Orange.
Pentru mai multe detalii verifica cu cei de la Voyo, le poți scrie un email sau ii poți suna:
Contact și Call Center: suport@voyo.ro | 031 822 28 41
la 17-06-2024 02:00 PM
Exact, le-am scris și ma pun sa resetez parolele, sa contactez asistenta de la Orange...m-am cam saturat..plătesc degeaba.
la 19-06-2024 11:22 AM
@Swordfish2, s-a rezolvat situația?
la 19-06-2024 02:23 PM
Da.
Am pus aliasul și am așteptat 12 ore, când m-am logat a mers. Nu merge cu adresa principală, doar cu.aliasul.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor