anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Relatia Orange - Orange Comunications

MihaiR
Începător

Bună ziua! Am și eu o nelămurire legată de relația orange comunications și orange normal. Vreau să fac o reînnoire de abonamet la orange comunications dar mii se zice ca telefonul nu este în stoc, când ma loghez în contul de orange fix pentru a vizualiza telefonale disponibile  sunt transferat către magazinul de orange normal, problema este ca la cei de la orange telefonul este disponibil și mie mii se zice ca nu au legătură cele doua companii legate de magazin. Ce îmi sugerați să fac ? Este vorba de un iphone 14 pro 128GB

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Da, sunt două companii distincte. Nu știu ce să faci, pentru că nu depinde de tine.  De exemplu, să cauți într-un magazin fizic sau să mai aștepți, poate îl vor avea și ei pe stoc la un moment dat. Sau să îti iei alt model, care îl au ei pe stoc.

Baftă!

 

 

arsradu
#StarMember

Salut Mihai,

Bine ai venit in Comunitate!

Daca scopul reinnoirii abonamentului este de a lua telefonul in rate pe factura, mai bine ia-l in rate cu un card de credit. Il iei de oriunde, nu te legi la cap pentru urmatoarele 24 de luni, nu-l iei codat in Orange, si, mai presus de orice, se poate face ceea ce vrei tu. 🙂

Ca idee, daca ai un venit decent, si raportat la ANAF, iti pot recomanda cardul de credit Orange Money. Nu pentru ca e Orange (tehnic, cele doua sunt institutii diferite), ci pentru ca ai 12 rate oriunde in lume. Oriunde se poate plati cu cardul, poti sa platesti in rate. Nu ai nevoie de niciun parteneriat intre comerciant si institutia financiara pentru a putea cumpara de la ei. Comerciantul isi primeste banii tot odata (cumperi folosind butonul normal de plata la pret intreg, nu “rate”), iar esalonarea ratelor se face direct din aplicatia Orange Money.

Pentru mai multe detalii, iti recomand sa arunci o privire aici.

Client Orange

Razvan
#StarMember

Salut! Depune o solicitare de retenție, la care atașezi o copie CI prin mail la rezilieri@orange.com, și apoi te va suna un consultant care te va ajuta să plasezi o comandă pentru acel telefon. Varianta numărul 2 este să te deplasezi în magazinele fizice OROC/ORO.