anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu serviciul clienți - reclamație televiziune și internet

Victor02
Junior

Bună imi poate da cineva un nr de tel sau o adresă de email cu cineva din conducerea Orange pentru o reclamație...cu serviciul clienți tot vb de 2 săptămâni și tot fără televiziune și internet sunt vă rog.

1 Soluţie acceptată‚

Mulțumesc Daniela am ajuns acasă de la serviciu și am internet tv nu am da am net😉😉😉

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember

Salutare!

Din păcate, nu avem așa ceva. Și ce îți spun cei de la Serviciul clienți?

Ai depus sesizare scrisă din Chat Djingo  sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator? Dacă nu le-ai scris, fă-o și sper să se rezolve!

Succes!

teacher_
#StarMember

Salut!

Poți să scrii aici ce problemă ai dacă dorești, va fi analizată de cei de la Orange. 

DanielaH
Moderator

@Victor02, bun venit în Comunitate!

Ne poți descrie în câteva cuvinte situația ta? Poate putem ajuta.

Bună Daniela am făcut acum 2 săptămâni reziliere la contract și m-a sunat o colegă de-a voastră și m-a convins să rămân la voi si de atunci astept să mă reconecteze degeaba sun că tot asa mi spune că voi fii sunat  in cel mai scurt timp și nimic nr meu dacă vrei să verifici ceva 0741xxxxxx

Mulțumesc pentru detalii. Ne dai, te rog, și codul de abonat pe care sunt serviciile de Internet și TV?

Mulțumesc Daniela am ajuns acasă de la serviciu și am internet tv nu am da am net😉😉😉

Screenshot_20250702_100412.jpg

 

 

DanielaH_0-1751547488330.png

 

 sper să se vadă ce am trimis 

MihaiC99
Campion

Salutare!

Găsești informații utile despre sesizări/reclamații și termene de soluționare in linkul de mai jos:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-fac-o-sesizarereclamatie 

Contacteaza serviciul clienți și deschide o sesizare, ideal prin chatul din aplicația My Orange, unde poți atașa și capturi de ecran sau poze relevante.

Solicită un număr de înregistrare al sesizării, iar după câteva zile, revino și cere un update privind stadiul soluționării.

Dacă nu primești răspunsuri clare sau concrete, poți contacta Orange și prin alte canale (telefon, email, rețele sociale) și solicita escaladarea situației pentru o rezolvare mai rapidă.

Victor02
Junior

Am postat înainte cu vreo câteva săptămâni o problemă internetul mi-a revenit dar televiziune nu am de o lună.. vă dați seama cum pot da eu notă sau să recomand la cineva Orange cînd eu de o lună is fără servicii 

Îmi pare rău că nu s-a rezolvat complet :((

Am transmis din nou situația ta colegilor mei.