anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plăti facturi cu codul de abonat sau cu codul de facturare?

Buna ziua! Astăzi am fost sa plătesc factura cu codul de abonat, când am ajuns acasa mi am amintit ca trebuia sa plătesc cu codul de facturare, doamna de la magazin nu mi a spus dacă este vreo diferența intre ele, mi a cerut codul de abonat. Am plătit factura iar pe aplicație nu mi apare ca este plata efectuată. Codul de abonat și codul de facturare sunt la fel doar ca cel de abonat începe cu R3 iar cel de facturare începe cu 43. Credeți ca nu a ajuns plata in contul meu? 

7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator

@Elenaalexandra1, bun venit în Comunitate!

Dacă ai plătit la un magazin Orange, este în regulă și cu codul de facturare și cu codul de abonat. Colegii de acolo știu cum să aloce plata.

Buna ! Nu am plătit intr un magazin orange , am plătit la un magazin care are Pay point 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Păstrează dovada și dacă în 3-4 zile nu îți apare că este plătită, poți trimite o poză cu ea la adresa plati@orange.ro. 

De obicei, la pay point se procesează cam in 24-36 de ore, deci ulterior ar trebui să apară ca plătită.

Succes!

Multumesc mult ! 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Cu plăcere!

Blue12
Senior

Hmmmm

Mie mi s-a tot spus in magazine ca facturile OROC se pot pati doar cu codul de bare, fara cod de abonat sau numar de telefon.

Poti vedea daca plata a ajuns in contul tau prin apel la 300, apoi 2-1-1-2 si selectezi informatii despre factura, sau in MyOrange daca dai la sectiunea facturi trebuie sa iti apara factura achitata. De obicei dureaza 2-3 zile din momentul in care ai platit pana ce plata este inregistrata. Daca ai bonul/dovada platii, atunci si daca se intampla ceva, ar trebui sa fiti acoperita

DanielaH
Moderator

@Elenaalexandra1, a fost alocată plata? Este totul în regulă?