anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Oferta Abonament Orange

AlinAdrian
Junior

Buna ziua. 

Am fost coontactat telefonic in data 21 Aprilie 2023 pentru a imi fi prezentata o oferta mai buna pentru abonamentul pe care il aveam deja. Este vorba despre abonamentul de 1.8 gb internet pentru care plateam aproximativ 75 de lei. Oferta prezentata de operatoarea ORC a fost in jurul a 55 de lei si un abonament de mobil absolut gratuit pe perioada a 2 ani.. 

Bun, marea problema este ca prima factura dupa oferta de 55 de lei a fost de 105 lei iar a doua de 88 de lei. A mai intampinat cineva o astfel de situatie? Se rezolva cu cei de la ORC sau este nevoie de sesizare catre  OPC? 

Nu exista cost suplimentar pe abonamentul de mobil, doar ca o mica mentiune, numarul de mobil pe care l-am primit de la ORC a fost al unui fost abonat care avea restante la Orange si era cautat de o firma de recuperare creante!

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Cel mai bine este să te uiți pe contract și pe facturi, iar dacă sunt neconcordanțe, să-i sesizezi la adresa reclamatii@orange.ro sau din secțiunea de contact - https://www.orange.ro/contact/

Baftă!

Buna. Am lamurit partial situatia. Multumesc pentru raspuns!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Cu mare drag!

Sper să reușești până la capăt.

delfinas
#StarMember

Alin Adrian, bun venit in Comunitate!!!

In primul rand, nu o sa fii tu pus să plătești pentru datoriile altcuiva.

Doi la mana, scrie pe factura fiecare cost de unde provine. Fără să vedem factura, noi nu putem să ne dăm seama, pt tsintem clienți Orange, ca și tine. In prima factura pot fi costuri combinate între vechiul și noul abonament, o prorata plus prețul normal, etc.

Te rugam, daca poți, să pui facturile, evitând detalii personale (nume, număr de telefon).

Multumesc de raspuns. Am vorbit cu un operator ORC. Va trebui sa am adresez ANPC pentru ca oferta telefonica si oferta primita nu corespund. Spre norocul meu, toate conversatiile sunt inregistrate 🙂

Dar ca si idee generala. Al doilea abonament oferit in mod gratuit nu este "gratuit", iar cea care mi-a facut oferta a uitat sa specifice ca voi beneficia si contracost de HBO MAX. 

Întâi cere rezilierea contractului nou, pe motiv de nerespectare a promisiunii consultantului care a "omis" să spună realitatea. Daca nu se acceptă rezilierea, mergi mai departe cu reclamația.

Nu. De ce sa le ofer ocazia sa isi repare greseala pentru ca nu sunt capabili sa instruiasca personalul sau poate ca un superior le-a recomandat operatorilor sa recurga la astfel de practici? In sesizarea ANPC voi solicita verificarea companiei. Datorita experientelor din trecut, stiu exact cum obtin cele mai bune rezultate atat pentru mine cat si pentru alti eventuali utilizatori pacaliti.