la 21-09-2023 10:04 PM
Salutare tuturor!
Povestea mea e următoarea: am portat numărul de la Vodafone la Orange, pentru un abonament cu 5G.
Am primit primul sim, nu am avut frecvenţa 5G, şi după mai multe telefoane la CC mi s-a spus că aş fi primit un sim de test destinat angajaţilor Orange care, evident, nu mergea pe 5G.
Aşa că l-am schimbat dar nici cu cel nou nu merge.
Am vorbit de m-am săturat cu cei de la CC care se jură că au făcut toate setările pe contul meu, şi profil 5G şi opţiunea 5G activată pe cont, dar tot 4G am.
Cellmapper îmi arată 5G Restricted.
Am pus sim-ul în telefonul soţiei, la fel.
În seara asta am luat sim-ul unui amic, sim Orange 5G şi am avut semnal 5G în casă iar cellmapper îmi spune evident 5G available.
Există vreo soluţie?
Mulţumesc
la 21-09-2023 11:13 PM
Salut,
Client ORO sau OROC (fostul Telekom Fix)?
la 21-09-2023 11:19 PM
OROC, când am făcut portarea nu știam de cele două.
la 21-09-2023 11:25 PM
Asta s-ar putea sa fie problema.
Dar...mai poti incerca o chestie.
Activeaza Shizuku, intra in Pixel IMS si reseteaza setarile (Reset All Settings). Eventual incerca si Restart IMS Configuration.
Daca nu merge, si alte SIM-uri de ORO (nu OROC) functioneaza...there's your answer.
Problema e de suport pe partea telefonului, specific pentru OROC. Probabil ca se va adauga la un moment dat... Dar mai rapid ar fi sa te portezi in ORO sau sa achizitionezi un SIM/eSIM prepay de ORO.
la 21-09-2023 11:31 PM
Fiind în perioada contractuală se poate face portarea din OROC în ORO? Sunt detalii care îmi scapă.
21-09-2023 11:36 PM - editat 21-09-2023 11:37 PM
Se poate... dar nu fara a plati despagubiri. Din pacate, au fost (si inca sunt) destule persoane care au fost cumva convinse ca ORO si OROC sunt acelasi lucru si si-au facut abonament la OROC. Si la fel ca si tine, nu au 5G pe anumite telefoane. Pentru ca suportul software e muult inferior fata de ORO. Deci, daca nu ai fix device-urile compatibile (si lista e foarte mica)...nu va merge.
Deci din pacate, nu se poate porta fara taxe. Dar...cu cat te portezi mai repede, cu atat taxele vor fi mai mici, pentru ca perioada in care ai fost abonat e mult mai mica.
la 22-09-2023 08:46 AM
Inainte de toate, mai verifica o data sa fie 5G-ul activat pe cont de la ei. Sa verifice ca lumea, ca aparent in alte cazuri, zic ca e activat si de fapt nu e.
la 22-09-2023 12:04 AM
Abia a trecut o lună și nu am luat și telefon așa că n-ar trebui să fie mult de plată.
la 22-09-2023 12:07 AM
Suna, intreaba, confirma. Daca ti se pare ca ti se da o suma "din burta", cere sa-ti spuna, concret, ce reprezinta acea suma. Cum a fost calculata de s-a ajuns la acel rezultat.
la 22-09-2023 06:10 AM
Salutare!
Și eu cred că tot la incompatibilitatea softului cu OROC poate fi. Mai ales dacă spui că ți-a funcționat cu sim de ORO al amicului sau cel puțin așa lași să se înțeleagă.
O să fie mai complicat, dar le poți da alternativa să îți rezolva problema. În același timp, dar nu se știe cât de repede, este foarte posibil să se realizeze și fuziunea OROC în interiorul ORO. Dar repet, nu se știe când și cum, mai ales că la OROC este și statul acționar și e poveste lungă.
Baftă multă!
la 22-09-2023 08:35 AM
Salut, @zagado26!
Îmi pare rău pentru situația semnalată de tine.
Putem ruga și noi colegii de la Orange Romania Communications să verifice profilul SIM-ului tău. Dacă vrei, ne poți oferi numărul de telefon în mesaj privat. Mulțumim.
la 22-09-2023 09:13 AM
Bună dimineața,
Am trimis mesaj privat.
Mulțumesc.
la 22-09-2023 10:06 AM
la 22-09-2023 10:32 AM
Salut din nou!
Am transmis situația ta colegilor de la departamentul tehnic. Mi-au spus că există deja un ticket deschis pentru numărul tău, deci problema este încă în analiză și se caută o modalitate de soluționare. Mai trebuie doar puțină răbdare 😀.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.
la 22-09-2023 10:45 AM
Da, aşa este, dar situaţia trenează de 10 zile.
Presupun că nu sunt singurul cu probleme, eu am toată înţelegerea şi răbdarea dar totuşi sunt 10 zile.
O să anunţ aici dacă s-a rezolvat sau nu.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor