la 14-11-2024 12:14 PM
Buna ziua. Incerc sa aflu si eu o informatie pertinenta legata de modificarea unui pachet de servicii fixe. Mentionez ca sunt fost client Telekom preluat in momentul achizitionarii Telekom de catre Orange. Am active urmatoarele servicii Internet fix Fibra 1000, TV Premium, Voce fix Nelimitat+, Voce mobil Fun 6 port (abonamentul de mobil este tot cu OROC, nu ORO). Data la care expira perioada contractuala pentru toate serviciile este candva la mijlocul lunii ianuarie 2025. Probabil din acest motiv am fost sunat de cei din Call Center pentru o prelungire a serviciilor pe inca 2 ani. Toate bune si frumoase pana in momentul in care am zis ca doresc sa renunt la partea de telefonie fixa si mobila. (nici unul din servicii nu este folosit, cartela de mobil nici nu e activata) Au incaput sa imi spuna ca tehnic nu se poate, si pot doar sa prelungesc abonamentul in componenta lui actuala, dar nu pot sa inchid serviciile de telefonie fixa si mobila. Imi tot spunea ca telefonia fixa nu se poate inchide ca nu va mai functiona internetul, o idiotenie, nu are nici o treaba, avand in vedere ca toate serviciile (mai putin voce mobila) intra in casa prin fibra optica. Sincer mi se pare aberant sa nu pot modifica la expirarea perioadei contractuale serviciile ce le am contractate. Mai ales ca sunt 2 servicii pentru care platesc de o gramada de timp si nu le folosesc absolut deloc. Mai este cineva ce a trecut printr-o situatie similara? Chiar nu se poate modifica un pachet existent si trecerea la un alt pachet ce contine doar TV + Internet dupa ce expira perioada minima contractuala? Multumesc anticipat.
la 15-11-2024 12:32 PM
Salutare. Revin cu un update, intre timp facusem si o sesizare direct pe orange.ro si am fost sunat astazi de catre un reprezentant Orange. Problema este rezolvata, a fost inregistrata cererea de reziliere pentru serviciile de voce fixa si voce mobila, urmand ca doar serviciile de TV si internet sa se prelungeasca.
la 14-11-2024 02:10 PM
Salut, @mircea_mn. Bine ai venit în Comunitatea Orange!
Întrebăm și noi colegii despre această situație.
la 15-11-2024 12:32 PM
Salutare. Revin cu un update, intre timp facusem si o sesizare direct pe orange.ro si am fost sunat astazi de catre un reprezentant Orange. Problema este rezolvata, a fost inregistrata cererea de reziliere pentru serviciile de voce fixa si voce mobila, urmand ca doar serviciile de TV si internet sa se prelungeasca.
la 15-11-2024 01:10 PM
Bine că s-a rezolvat, mulțumim că ai revenit cu update.
Te așteptăm în continuare în Comunitate! 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor