la 16-11-2023 07:00 PM - editat ultima oară la 21-11-2023 11:55 AM de DanielaH
Buna ziua,
Daca ma poate ajuta cineva cu un nr de relatii cu, clientii direct, nu prin Django (stiu, Djingo, dar mereu da mesaj cum ca "nu sunt operatori disponibili"). Inteleg ca mai nou asa se practica, pe ideea de "o reclamatie netransmisa, inseamna ca nu ai reclamatii".
Am un serviciu de internet fix, instalat in casa parinteasca (din vremea pandemiei), pe care am incercat sa il reziliez dupa ce a expirat contractul in primavara, dar insemna sa fac eu 2-3 drumuri de 100km, in weekend, pt asta (nu se putea in unul singur...asa mi s-a spus).
N-am mai achitat facturile (special), acum am primit mesaj ca pot rezilia si ca trebuie sa returnez echipamentul sau sa vina un operator sa il ia, pt 5.95 euro cu TVA (motorina 100 lei sau 30 lei sa vina operator...simply clever, zic sa vina operator) si in acelasi mesaj, un link gresit (probabil dinadins) si daca nu il returnez in 5 zile, mi se factureaza (ete fas....tot eu zic sa fiu om)
Doresc sa iau legatura cu un operator UMAN, caruia sa ii transmit ca doresc sa ridice echipamentul si platesc taxa (cash la ridicare, de catre maica-mea, sau pe factura), doresc reziliere contract (intr-un final poate si reusesc!!! YUHUUU!!!!) si ca voi plati facturile restante, daca ei indeplinesc cele 2 lucruri de mai sus (Adica un lucru propus de catre Orange si un lucru normal si dorit, de a rezilia contractul dupa expirarea acestuia).
Contractul este pe numele meu, repet, instalat la 100km distanta.
Multumesc anticipat!
16-11-2023 07:11 PM - editat 22-11-2023 11:03 AM
Salut,
Iti recomand pagina de Contact si numerele de telefon de acolo. Altele nu stiu sa fie... Pentru acces la un operator uman, poti incerca sa suni la 300 (ramura 1-1-1-0, daca nu s-a schimbat meniul). Daca nu, din pacate, alta varianta nu stiu.
Daca esti client Orange Romania Communications, din pacate varianta Djingo nu te poate ajuta. Altfel, in general poti cere "transfer operator" (posibil sa trebuiasca sa repeti de doua ori pentru ca el o sa incerce sa te ajute el...si nu, nu poate in cazul asta).
Ca idee, pentru transfer la operator, trebuie ca cererea de "transfer operator" sa se faca in timpul programului.
16-11-2023 07:11 PM - editat 22-11-2023 11:03 AM
Salut,
Iti recomand pagina de Contact si numerele de telefon de acolo. Altele nu stiu sa fie... Pentru acces la un operator uman, poti incerca sa suni la 300 (ramura 1-1-1-0, daca nu s-a schimbat meniul). Daca nu, din pacate, alta varianta nu stiu.
Daca esti client Orange Romania Communications, din pacate varianta Djingo nu te poate ajuta. Altfel, in general poti cere "transfer operator" (posibil sa trebuiasca sa repeti de doua ori pentru ca el o sa incerce sa te ajute el...si nu, nu poate in cazul asta).
Ca idee, pentru transfer la operator, trebuie ca cererea de "transfer operator" sa se faca in timpul programului.
la 16-11-2023 07:19 PM
Salutare!
Eu am intrat și mai devreme un pic la 300, apoi 1-1-1-0, chiar dacă la ultimul pas m-a identificat Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Atenție, la fiecare pas aștepți să spună robotul ceea ce are de spus, chiar dacă spune de servicii fixe , etc.
Succes!
la 16-11-2023 07:22 PM
Salut,
Ai ajuns sa vorbesti cu un operator? Este pentru servicii mobile, firme.
la 16-11-2023 08:05 PM
Da, am vorbit chiar de 2 ori în seara asta. Exact in combinația care ți-am spus-o!
la 16-11-2023 07:20 PM
Salut,
Iti multumesc pentru raspuns. Am incercat la numerele de telefon de acolo, in toate variantele, dar numai la operator nu ajung (nu mai exista aceasta optiune la 0374.300.300/300) si 1-1-1-0 nu functioneaza, pt ca s-a schimbat meniul.
Am repetat cu Djingo de 4 ori si tot "nu gaseste operator", la nicio ora din zi....
Bineinteles, ca in timpul programului am incercat. Programul afisat este de la 08:00-20:00, iar eu am incercat la 11:00, la 13:00, 16:00, 18:00 si chiar si acum, 19:00.
Multumesc si apreciez, dar varianta reala sigur este cea transmisa de mine....nu ajunge reclamatia la tine, nu ai reclamatii 🙂
Astept sa ma dea in judecata pentru 145 de lei factura, pe un contract doar in baza buletinului si sa vad cum ii recupereaza si ce imi pot face...bineinteles ca stiu raspunsul 🙂
Seara frumoasa!
la 16-11-2023 07:28 PM
Hmmm...erai cumva logat pe cont cand ai incercat Djingo? Ai incercat si fara sa dai un nr de telefon? Si fara sa fii logat? Sunt curios daca vezi vreo diferenta.
Daca ar fi intr-adevar o chestie facuta intentionat (si nu zic ca n-ar putea fi), mergand pe varianta fara cont, si fara logare, ar trebui sa poti intra in legatura cu un consultant.
Daca nu merge asa....mai poti incerca in scris, folosind mijloacele puse la dispozitie in pagina de Contact.
Alta idee in momentul asta nu am. Dar daca imi mai vine ceva in minte, pun aici. Poate te ajuta. 🙂
la 16-11-2023 07:41 PM
Logat, fara sa fiu logat, in toate variantele.
Am reusit intr-un final, cu apel de pe un nr de business (DA acolo exista relatii cu, clientii), in 3 min am trecut prin 3 operatori diferiti si in inca 2 am rezolvat problema si am cerut nr de contact persoane fizice si sunt fix cele de pe site, prin care nu ai cum sa ajungi la relatii cu, clientii.
Va multumesc foarte mult pentru dorinta de a ajuta!!!
Concluzia, Orange este de tahar 😉 fata de clientii persoane fizice si nu da 2 bani pe ei, dar daca vrei sa rezolvi, cauti nr de business(asa zic ei, de firma pe romaneste) si rezolvi in 5 min totul.
la 17-11-2023 01:06 PM
Posibil sa nu binevoiasca sa trimita curierul. Cand am reziliat eu televiziunea, acum un an, a trebuit eu sa le expediez prin curier, asta desi intr-adevar gasesti optiunea de a veni cineva dupa ele.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor