la 19-01-2023 05:37 PM
Buna ziua,
Am cerut informații și la Orange și la telekom și nimeni nu ma poate ajuta.
Anul trecut în martie 2022 am încheiat contractul cu orange(fost telekom), cu o luna sau doua înainte am fost sunat de către un operator cum ca o sa expire contractul și ce aleg in continuare. Am spus ca vreau sa închid toate serviciile, a înaintat operatoare care m.a sunat o cerere de închidere a serviciilor după finalizarea contractului și eu am trimis pe mail o cerere de reziliere. Acum ceva timp am primit mesaj de la kruk Romania ca am o datorie de 242 de lei la Orange și ca trebuie platita ca sa nu fiu dat in judecata, astazi am primit mesaj de la Kredyt Inkaso cum ca am o datorie la Orange de 570 de lei,am sunat la ei și au spus ca am primit facturi 5 luni după finalizarea contractului și ca nu am nici.o cerere de reziliere la contract (problema este ca nici eu nu mai am mailul cu cererea si nu pot sa demonstrez).
Ce este de făcut in aceasta situatie
la 08-02-2023 01:18 AM
Salut am aceasta pb de ieri, am primit mesaje dar nu am bagat in seama crezand ca ii telekomul cumparat de orange, ma sunat o doamna si exact acelasi lucru am patit, a-ti rezolvat ceva din pb d-voastra? Dansa ma sunat si de le un alt nr, nicidecum ce-l mentionat de ei, nu vreau sa ma trezesc ca iau si teapa undeva pe drum
la 15-05-2023 03:10 PM
Buna ziua va spun eu una tare de tot am primit un mesaj de la Kredyt Inkaso in care ma instiinteaza ca am de plata o factura din 2014 cum vi se pare in conditiile in care dupa 5 ani datoria se prescrie ati mai patit asa ceva astept raspunsuri din partea vostra
Cu Stima
la 15-05-2023 03:15 PM
Într-adevăr, datoria e prescrisă demult, dar ei încearcă, poate găsesc naivi care sa plătească.
la 31-05-2023 11:45 PM
Se prescrie doar dacă nu s-a trimis nicio notificare. Dacă pot face dovada trimiterii notificării fie ea și prin sms nu se prescrie. Poate au sunat dar nu le-a răspuns nimeni.
la 31-05-2023 11:55 PM
In primul rand se face sesizare scrisă la Orange Romania Comunication (fostul Telekom fix) se așteaptă răspunsul în scris. Din experiența spun, cred că nu vor găsi cererea de reziliere deși este salvată în sistemul lor. In acest caz se trece la următorul pas: se trimite o sesizare la ANPC cu dovada scrisă că s-a incercat rezolvarea cu operatorul. Apoi ANPC ii obligă să verifice baza de date, dar ei comozi fiind vor prefera anularea sumei facturate in plus. Iar dacă ar verifica baza de date și s-ar găsi cererea ar fi același rezultat. Și mie mi-au emis taxa de reziliere după ce au modificat unilateral contractul dar au anulat-o. A fost un alt caz când nu au vrut nici după 5 sesizări in 3 luni apoi am pus ANPC-ul pe ei și s-ar rezolvat in nici o săptămână.
la 09-06-2023 08:27 PM
Aceeași situație o avem și noi, noi avem mailul dar.... Sa vedem.
la 01-03-2024 04:27 PM
Am exact aceeași problemă, am sunat și am reziliat contractul. Nu găsesc nicio cerere în sistem, nu am primit nicio notificare de plată pe niciun e-mail.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor