la 01-10-2021 04:37 PM - editat ultima oară la 01-06-2024 10:45 AM de DanielaH
Factura lunară va fi emisă la aceeași dată.
Pentru clienții care au servicii fixe și mobile de la un singur operator, aceștia vor primi o singură factură.
Pentru situația în care există servicii fixe și mobile, atât de la Orange, cât și de la Orage (Orange Romania Communications), se vor primi în continuare 2 facturi diferite, în zile diferite, conform contractului semnat cu fiecare operator.
Factura în format PDF pe e-mail nu se mai trimite (din motive de GDPR), dar poate fi vizualizată oricând în contul My Orange Fix (accesat pe calculator sau în browser varianta web și în aplicația mobilă). Pentru primirea notificării de emitere a facturii se poate activa din cont factura electronică, însa nu se va primi și factura propriu-zisă atașată, ci doar notificarea.
1. Daca vei dori să faci plata facturilor în magazin, ai la dispoziție magazinele Orange (www.orange.ro/shops)
2. Plată numerar:
3. Plată la bancomat (ATM) - Alpha Bank, BCR, BRD Groupe Société Générale, Banca Transilvania, First Bank, UniCredit Bank şi la GarantiBank prin scanarea codului de bare de pe factură, întreaga rețea de bancomate fiind prevăzută cu cititor cod de bare.
Dacă vreți să plătiți factura online aici sunt variantele posibile: https://comunitate.orange.ro/questions/2950873-plata-online-facturii-orange-romania-communications
*document updatat în 01.06.2024
la 20-05-2022 11:25 AM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor