anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Contact conducere Orange Romania Communications

IOanaF
Junior entuziast

Cum pot să contactez pe cineva din conducerea companiei ORC?

De 2 luni am dat zeci de telefoane, am stat ore cu robotul și executanții și am înregistrat cereri de asistență pentru nefuncționarea serviciului Orange TV Connect aferent unui abonament Fun6. Am fost purtată de la un departament la altul, conversațiile terminându-se cu „veți fi contactată de cineva care vă va soluționa problema”, „sigur se va rezolva, doamnă!”, însă finalul a fost închiderea cererilor de asistență fără să mă mai contacteze nimeni, iar eu o luam de la capăt cu telefon, apasă pe..., expune problema de m-am săturat, veți fi transferat la..., iar expune problema etc.

Nu mai vreau să discut cu x sau y departament, doresc ca Orange Romania Communications, societatea cu care eu am încheiat un contract, să îmi soluționeze  problema  și să-mi presteze serviciile contractate, pentru care plătesc, fără să mă privească dacă efectiv muncește la asta cineva de la tehnic sau cineva de la comercial sau toți!

De asta întreb dacă știți, că nu găsesc pe tot internetul un e-mail de contact al unui superior, care să îmi preia cererea și să-mi comunice: „s-a rezolvat”.

9 Răspunsuri 9

delfinas
#StarMember

Ioana, ce doresti tu, nu poti afla aici. Noi suntem o comunitate de clienti Orange, nu avem mailurile sau numerele e telefon ale sefului OROC.

Putem, cel mult, sa te ajuta cu niste sfaturi, daca ne spui mai detaliat problema pe care o intampini cand vrei sa accesezi serviciul Orange TV Connect.

IOanaF
Junior entuziast

Da, așa este, bănuiam, doar că în disperare de cauză, am crezut că e o soluție să întreb. Cum să mai procedez dacă efectiv pe mine consumator mă poartă de la o ușă la alta, dând din umeri și, mai mult, închizând sesizările fără să îmi comunice vreun răspuns? Nu e o soluție să ajung la un șef în compania cu care am încheiat un contract dacă cei de mai de jos nu pot/nu vor/nu se poate? Cine le plătește salariile să știe cum își fac/nu își fac treaba, iar eu consumator să primesc un răspuns cu privire la prevederile din contract care se pare că nu pot fi puse în practică. Am contract la Orange de vreo 20 de ani, dar OROC văd că nu sunt la fel...

Oricum mulțumesc și administratorului forumului care s-a oferit să ajute.

Mai înainte am mai stat o oră la alte discuții, și la tehnic și la comercial și m-am ales din nou cu un număr de sesizare și promisiunea că voi fi contactată. Sper să fie mai cu noroc de data asta!

Sa ne tii la curent cu situatia ta, bafta!

VasT
Explorator entuziast

Au obligația legală în max  30 de zile să răspundă. Dacă închid sesizare după sesizare pentru a nu depăși termenul legal se face sesizare la ANPC se explică situația și vor răspunde în fața legii apoi vor rezolva urgent problema. Eu am pățit asta de mai multe ori în special cu OROC. 

IOanaF
Junior entuziast

Da, la un moment dat urmăream zilnic aplicația să pozez asistențele care dispăreau fără logică. Culmea, cumva a apărut o cerere de reziliere (poate asta i-a și alertat pe unii), despre care doamnele care m-au contactat nu aveau nicio problemă, probabil considerau că au destui clienți. Când le-am spus că nu am cerut asta, doar într-o conversație am amenințat cu rezilierea dacă nu se rezolvă problema, au închis-o, iar asta apare în continuare în istoricul asistențelor, pe când restul nu. ANPC-ul ar fi fost pasul următor, dar au rezolvat.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Nu știu dacă te ajută cu ceva dacă ai avea emailul vreunui superior.

Le poți face o sesizare din secțiunea Contact, iar dacă le-ai făcut și nu ai primit încă un răspuns clar, probabil că se mai analizează. Cert este că la telefon este ceva, iar să le scrii este altceva, lucru ce trebuie făcut urgent.

Acest lucru îl poți face de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Baftă!

Anonim
Neaplicabil

IOanaF
Junior entuziast

S-a rezolvat, în final. Tocmai doamnele de la contractare care mă pasau repede la „tehnic” de fapt nu făcuseră mențiunea în sistem că beneficiez și de acest serviciu, așa cum apare în contract (făcut și oferit de ele, nu de mine, că ei mi-au făcut oferta contractuală). Tot undeva mai sus s-a descoperit, cumva am ajuns la Orange, nu OROC, iar ei au fost foarte prompți. Concluzia: oamenii contează, ei fac sistemul și îl desfac... 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Mă bucur că ai reușit! Succes în continuare!