la 17-12-2025 06:12 PM
Suntem an data de 17 și nu am fost trecut cu codul de abonat de la fostul telekom la Orange notificarea era pentru data de astăzi nu sa întâmplat nimic
la 17-12-2025 06:50 PM
Salut,
Cel mai probabil este doar o întârziere de procesare. Se poate finaliza și mai târziu azi sau mâine. Sună la Orange (300) să verifici statusul și dacă e nevoie de ceva din partea ta. Spor si sper sa se rezolve.
la 17-12-2025 06:58 PM
Tot anul aplicația my Orange apare frecvent că este an mentenanță dar nu se întâmplă nimic iar acum cu sunt an stare să modifice un cod de abonat
17-12-2025 07:16 PM - editat 17-12-2025 07:17 PM
Posibil nu zic că nu, dar eu folosesc aproape zilnic aplicația si încă nu am avut probleme cu ea.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor