la 17-01-2023 03:25 PM - editat ultima oară la 17-01-2023 04:00 PM de DanielaH
Mă voi transfera pe Vodafone de pe Orange pentru că își bat joc de abonați. Eu am plătit ieri factura și azi mi-au suspendat toate serviciile fără drept, fără voie își bat joc de clienți. Eu am făcut abonament la Telekom de acolo m-au preluat ei și de când sunt la ei numai necazuri sunt, îmi opresc serviciile când au ei chef fără drept. Rușine să le fie.
17-01-2023 03:32 PM - editat 17-01-2023 03:36 PM
Salutare!
Depinde unde ai plătit, pentru că durează ceva timp (1-2 zile, poate și mai mult), până le intră lor în cont plata.
Dacă faci de la un magazin Orange sau online, intră instantaneu plata!
Ai detalii aici despre confirmarea plății:
,,ai efectuat plata la un alt încasator/partener. confirmarea se poate face sunând gratuit la numărul 300 - Relații cu Clienții și apăsând tastele următoare: 1 - Pentru limba română; 2 - Pentru confirmarea sau amânarea plații și alte detalii legate de factură și costuri; 1 - Pentru confirmarea sau amânarea plații și detalii despre ultima factura emisă și plata efectuată."
Sursa:
Baftă!
la 20-01-2023 08:55 AM
După 5 zile abea azi dimineață au dat drumul la serviciile Orange (luna trecută tot așa au făcut doar că atunci m-au lăsat fără servicii 7 zile )ei cred că eu le plătesc 12 zile ăn cele două luni când mi au fost suspendate serviciile ăn abonament? Se ănșeală atunci voi face un calcul pentru cele 12 zile și le voi trage din plată nu le convine nu mă interesează eu nu plătesc ce nu consum
la 20-01-2023 09:24 AM
Sper ca intelegi faptul ca vei fi din nou suspendat daca nu platesti factura complet, nu? Ar fi bine sa ai ceva scris ca sa fi acoperit pentru zilele reclamate.
la 20-01-2023 09:31 AM
Am scris eu zilele și de luna trecută și din luna asta care au fost fără serviciu abonament și dacă ăncearcă iar să mă suspende că nu plătesc aceste zile când nu am avut activ abonamentul voi deschide proces ănpottiva Orange Romania comunicațion voi vorbi cu avocatul meu și gata nu ăși bat ei joc de oameni cum vor ei eu plătesc doar cât consum și câte zile am abonamentul activ atât nimic mai mult.
la 20-01-2023 09:34 AM
Nu pe comunitate, ci direct catre Orange (prin pagina de contact sau mail). Aici nu stiu cata valoare are.
Dar, daca te simti nedreptatit, ai tot dreptul sa apelezi la cine crezi ca iti poate face dreptate.
la 20-01-2023 09:38 AM
Normal că nu pe comunitate fac asta că direct la Orange mă duc și voi vorbi frumos cu ei și dacă nu vor să scoată acele zile din plata abonamentului voi apela la avocat și tribunal și gata.
la 20-01-2023 09:35 AM
Am avut 2 ani abonamentul la Telekom niciodată nu am avut probleme cu ei am avut și ăntărzieri de plată (plăteam când intra salariul pe card) dar m-au ănțeles mi au extins limita de plătit abonament și era totul ok de când au intrat Orange pe fir au ănceput necazurile.
la 20-01-2023 09:39 AM
Fiecare companie are propria politica. Totusi, de ce n-ai intrebat daca poti modifica data de facturare sau sa ceri o amanare de plata? Stiu ca se pot ambele.
la 20-01-2023 09:42 AM
Am sunat la ei am vorbit cu una (care parcă vorbea cu oile nu cu un om) așa de urât vorbea cu mine și mi a zis că dacă nu ămi comvine data scadentă să mă mut pe altă rețea și mi a ănchis tel ăn nas .la Telekom așa ceva nu se ăntămpla niciodată.
la 20-01-2023 09:53 AM
Daca eram eu, in secunda doi executam recomandarea: plecam la alta retea. Plus reclamatie pentru agentul care mi-a zis asta (stiu, n-am toti boii acasa, dar parca nu asa se treateaza clientul care are banii in buzunar si traiesti de pe consumul lui).
la 20-01-2023 10:03 AM
Eu nu am avut nici o recomandare pur și Simplu am fost transferat pe Orange fără să fiu ăntrebat dacă acept transferul ori nu (normal nu ai dreptul să muți oameni cum au ei chef dintr-o rețea ăn alta fără să ăntrebi abonatul dacă vrea mutarea ori nu dar ăn fine a trecut și cu nebuna aia de la Orange care mi a răsp la telefon Nici măcar nu sa prezentat să știu cum o cheamă deci pe scurt nu aveam cum să o reclam dacă nu ăi știam numele.
la 20-01-2023 10:41 AM
Nimeni din Telekom nu a fost transferat. Telekom Romania Communications ("Romtelecom") a fost cumparat. In cazul asta, clientii nu au niciun cuvant de spus.
Posibilitati de a afla cine a sunat sunt multiple, dar s-o lasam asa.
la 20-01-2023 11:30 AM - editat ultima oară la 20-01-2023 11:32 AM de DanielaH
Aici nu este dreptate pentru că un om nu este o vacă cu vițel (dacă cumperi **beep** iei și vițelul) când au cumpărat Telekom-ul Orange abonații Telekom trebuiau avertizați ex ori se lasă mutați pe Orange ori se mută pe alte rețele Mobile la alegere nu tam tam te trezești batjocoriți de Orange.
la 20-01-2023 01:18 PM
Stiu o singura exceptie in situatia asta: UPC. Cand Astral Telecom a fost cumparat de UPC Romania, o data cu una din facturi (nu mai retin daca scria Astral Telecom sau UPC la emitent), am primit si o scrisoare (in acelasi plic cu factura) prin care se prezentau si specificau faptul ca telefonia fixa urma sa fie contra cost (la Astral Telecom, cine avea internet, primea, gratuit, si abonamentul de telefonie fixa cu gratuitate in reteaua proprie UPC [indiferent de judet]). Nu stiu daca asta a fost motivul [platirea acelui abonament care era gratuit pana atunci] sau nu, dar au fost singurii care au trimis notificare (trebuie sa recunosc: abonamentul fusese fidelizat cu o luna inainte de a primi scrisoarea/factura respectiva si eram in luna 1 din 24 de contract).
Dar, in rest, n-am vazut la nimeni (Kappa->Astral Telecom->UPC Romania*->Vodafone Romania).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor