la 10-05-2023 11:02 PM - editat ultima oară la 11-05-2023 08:11 AM de DanielaH
Buna ziua as dori sa primesc un raspuns la solicitarea mea : In luna August se va termina contractul de furnizare tv , fix si internet , ce va trebui sa fac pentru a trimite inapoi echipamentele inchiriate si daca este nevoie sa fac ceva in vederla anuntari ca Nu Vreau un alt contract Va Multumesc
la 11-05-2023 01:38 AM
Buna, cu o lună înainte de expirarea contractelor poți solicita rezilierea lor fie într-un magazin Orange sau poti sa trimiti o cerere de reziliere la adresa rezilieri@orange.com sau la acest link https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Cererea trebuie sa fie insotita de o copie dupa buletin cu mentiunea "sunt de acord cu furnizarea acestei copii catre Orange Romania Communications S.A.", doar daca trimiti cererea prin email și să lasi si un numar de telefon pentru contact.
In 30 de zile de la data inregistrarii cererii, abonamentul se va inchide, iar un consultant te va contacta pentru a stabili detaliile necesare. Echipamentele se pot recepționa în magazine doar daca abonamentul a fost deja programat la închidere sau a fost deja închis.
Returul echipamentelor cu abonament Orange se poate face în orice Orange Shop sau Orange Store în maximum 5 zile de la închiderea serviciilor.
Returul echipementelor Orange Romania Communications se poate face doar în magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops - cele marcate pe harta cu mov) în maximum 5 zile de la desfiintarea serviciilor. Nu este necesară identificarea persoanei care predă echipamentele cu CI. În cazul în care clientul nu a predat echipamentele în cele 5 zile, acesta va fi contactat de către un technician în urmatoarele 30 de zile pentru a ridica echipamentele de la locatie. Costul este de 6 € (TVA inclus).
Ai mai multe detalii despre predarea echipamentelor in urmatorul topic: https://comunitate.orange.ro/t5/nout%C4%83%C8%9Bi/returnarea-echipamentelor-%C3%AEn-urma-%C3%AEnchid...
la 11-05-2023 01:38 AM
Buna, cu o lună înainte de expirarea contractelor poți solicita rezilierea lor fie într-un magazin Orange sau poti sa trimiti o cerere de reziliere la adresa rezilieri@orange.com sau la acest link https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Cererea trebuie sa fie insotita de o copie dupa buletin cu mentiunea "sunt de acord cu furnizarea acestei copii catre Orange Romania Communications S.A.", doar daca trimiti cererea prin email și să lasi si un numar de telefon pentru contact.
In 30 de zile de la data inregistrarii cererii, abonamentul se va inchide, iar un consultant te va contacta pentru a stabili detaliile necesare. Echipamentele se pot recepționa în magazine doar daca abonamentul a fost deja programat la închidere sau a fost deja închis.
Returul echipamentelor cu abonament Orange se poate face în orice Orange Shop sau Orange Store în maximum 5 zile de la închiderea serviciilor.
Returul echipementelor Orange Romania Communications se poate face doar în magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops - cele marcate pe harta cu mov) în maximum 5 zile de la desfiintarea serviciilor. Nu este necesară identificarea persoanei care predă echipamentele cu CI. În cazul în care clientul nu a predat echipamentele în cele 5 zile, acesta va fi contactat de către un technician în urmatoarele 30 de zile pentru a ridica echipamentele de la locatie. Costul este de 6 € (TVA inclus).
Ai mai multe detalii despre predarea echipamentelor in urmatorul topic: https://comunitate.orange.ro/t5/nout%C4%83%C8%9Bi/returnarea-echipamentelor-%C3%AEn-urma-%C3%AEnchid...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor