anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Internet, TV si telefon fix picat Chiajna, Ilfov

Bogdan36
Junior

Salut,

De mai mult de 24h nu functioneaza internet, TV si tel fix de la Orange.

Zona este Chiajna, Ilfov. La relatii clienti mi s-a spus doar ca este un deranjament in zona si ca se lucreaza la el.

Are cineva mai multe informatii sau mai este cineva in aceeasi situatie ?

Multumesc,

Bogdan

13 Răspunsuri 13

Vio73
#StarMember

Salutare!

Doar de la ei poți afla mai multe, dar acum nu mai au program, din păcate.

Îmi pare rău pentru situația întâmpinată, dar cam așa stau lucrurile, din păcate!

Le poți scrie din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Îți vor răspunde probabil mâine !

Baftă!

Bogdan36
Junior

Salut si multumesc de raspunsul instant!

Am vorbit deja cu ei, dar au zis doar ca e un deranjament fara nici un alt detaliu suplimentar (ce s-a intamplat, cat mai dureaza, etc).

Bogdan

 

Din păcate, de multe ori, nici ei nu sunt la curent în timp real. Mă refer la cei de la Serviciul clienți, evident. La mine a fost alaltăieri ceva asemănător și când i-am întrebat, au spus că nu se știe cât va dura. Din fericire, după câteva ore erau active serviciile.

Bogdan36
Junior

Cand dau Myrepair imi apare ca "Serviciul tău de internet este afectat de un deranjament general din zona ta. Colegii noştri încă lucrează la remediere. Îţi mulţumim pentru înţelegere." Cam mult 24h+ pentru un deranjament general...

Nu știu cum este în aplicația fostului Oroc, dar la noi ai varianta ,, semnalează o problemă tehnică". Probabil că este aia cu Myrepair. 

Din păcate, nu prea ai ce să faci, în afară de a aștepta.

Baftă!

FabNorthSea
Junior entuziast

Salut!
Good luck! La mine (Timisoara) nu merge internetul fix si TV din 30.08.2025. Ne-au spus ca este un incident general in zona.

Informatii concrete nu am primit deloc pâna acum. Remediere nici atât. In sesizare ne-au dat termenul de 30.09.2025. Indiferent cu cine vorbesc la telefon, doar bla bla si ca se ocupa cu prioritate de problema noastra.

Nici nu mai am cuvinte…

Sper ca la tine sa se rezolve.

DanielaH
Moderator

@Bogdan36, s-a rezolvat situația?

Bogdan36
Junior

Evident ca nu. Ma gandesc serios sa reziliez.

Îmi pare rău :((

Ai cumva un număr de sesizare să întrebăm și noi colegii?

Bogdan36
Junior

105087129 si 105091361

Îți confirmăm și noi că situația ta este în continuare în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic și este tratată cu prioritate. Sperăm să se rezolve cât mai repede.

Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

DanielaH
Moderator

@Bogdan36, s-a rezolvat situația? Este totul în regulă?

Bogdan36
Junior

Da, dupa "doar" 4 zile.