la 29-02-2024 09:41 AM
Buna ziua. Din data de 07.02.2024 am contractat serviciile de internet si tv de la orange si doresc sa impartasesc experienta mea si pentru alte persoane care pot intampina astfel de probleme si se pot remedia imediat. Eu am detectat probleme privind fluctuatii de semnal pentru intenet, aveam perioade cand aveam putere de 7 mb pe modulul wi fi si 20 mb pe mash apoi isi revenea si de o luna de zile aveam zile cand ma trezeam ca nici macar un clip pe youtube nu pot viziona. O problema ciudata am intampinat cand urmaream competii sportive doar pe orange sport 1 si doar pe acest canal primeam mesajul de canal demodulat pentru 5 min ramanea blocat si apoi isi revenea (erau zile cand aparea acest mesaj si de 7-8 ori). La prima sesizare mi-a fost adus la cunostinta de un domn de la tehnic ca problema este doar de la cablurile trase prin pereti si trebuie sa trag alte fire in casa pentru tv si intenet pentru ca acestea nu sunt ceea ce trebuie si trebuie altele calitative, cele actuale au fost puse de un an si jumtate si nu am avut in perioada asta niciun fel de probleme. Nu am acceptat asa ceva si am am verificat si eu si am intrebat alte persoane care are servicii de la orange si am mai facut o alta sesizare (pe langa celelalte zeci de sesizari) sa vina o echipa tehnica si a fost decizia castigatoare. Probleme erau cauzate de la splitter si router. Dupa schimbarea acestora, la verificare s-a constatat o imbunanatire a semnalui pentru tv si fara nicio problema iar viteza la internet este cu totul alta. Dupa experienta de aseara am constatat ca totul a fost gresit de la montarea serviciilor. Cablurile nu au fost mufate din nou si conectate la tv, splitterul (cel vechi pierdea din semnal) nu a fost verificat si nu a a fost schimbat iar routerul nu a fost verificat (probleme din fabricatie mai exista si vor exista) si toate acestea au condus la o luna de sesizari si de nemultumiri. Acum pot spune ca serviciile sunt perfecte si nu se compara cu niciun alt operator. Sper sa ajute o astfel de experienta.
la 29-02-2024 09:45 AM
Salut, @Alex2492! Bun venit în Comunitate!
Îți mulțumim mult că ai împărtășit aici cu noi această experiență și te mai așteptăm.
la 29-02-2024 10:48 AM
Salutare!
Se mai întâmplă și la Orange să fie probleme, dar serviciile sunt ok în general.
Bine că ai rezolvat!
Baftă!
29-02-2024 05:01 PM - editat 29-02-2024 05:02 PM
Salut,
Atata timp cat toti operatorii distribuie doar echipamente ieftine si proaste, tot timpul vor aparea probleme. ONT-ul ala ZTE F6605R costa maxim 100 lei, ce pretentii poti avea de la un asemenea echipament? Colac peste pupaza, mai vin si cei de la Call-Center care cica sunt tehnicieni, dar habar nu au si vorbesc numai prostii. Si nu, serviciile oferite de operatorii de la noi sunt destul de comparabile intre ele si difera in functie de zona si infrastructura aferenta...
Uite de exemplu cum ar trebui sa arate echipamentele de calitate oferite de operatori pentru fibra optica. Si diferenta nu este atat de mare ca si pret fata de echipamentele oferite la noi. Speram ca pana la urma si operatorii de la noi sa ia exemplu:
https://www.att.com/support/article/u-verse-high-speed-internet/KM1011652/
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor