anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme legate cu contactarea Orange

credos25
Junior entuziast

Este foarte complicat sa suni la nr de contact Orange...Oferi codul de abonat si iti spune ca nu este corect.. Plus au promis ca voi sunat la h. 09.00 pentru noi servicii..si este ora 10.10.. Merci pt atentie!)

5 Răspunsuri 5

DanielaH
Moderator

Salut, @credos25!

Dacă ne spui despre ce este vorba, poate te putem ajuta aici cu răspunsuri. te așteptăm să revii cu mai multe detalii.

credos25
Junior entuziast

Nu inteleg ce se intampla cu cei de la Centrala Orange! Am sunat pt un abonament si am stabilit ca la sfarsitul lunii septembrie sa fie instalate echipamentele si am stabilit ca Domnul Postolache reprezentant Orange sa se ocupe. Dupa 2 h am primit mesaj ca se va ocupa altcineva si se va ocupa atlcineva! Ce se intampla in sistemul Dv? O bataie de joc la adresa benefeciarului!

DanielaH
Moderator

Ne poți oferi, te rog, codul de abonat? Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Mulțumim.

credos25
Junior entuziast

Vad ca cei de la "centrala" Orange isi bat joc de clienti!

Am solicitat un abonament cu instalare. Am stabilit si perioada cand sa vina sa instaleze si persoana (reprezentant Orange). Insa cei de la "centrala" Orange, dupa discutia telefonica, dupa o ora, su schimbat si ziua si persoana...dupa bunul lor plac! Ieri am sunat la nr de contact..si am solicitat sa ramana asa cum am stabilit initial. Au mentionat ca este ok, lucrarea va f redistribuita pt ziua respectiva si pt persoana cu care am stabilit initial ca se va ocupa de instalare! Iar astazi am primit un sms "Comanda de instalare a serviciilor fixe prin fibra, nr. 40469049, a fost suspendata. Daca vrei sa reprogramezi, acceseaza linkul #param2# sau apeleaza gratuit la 300 sau 0374300300 (tarif normal)"! Sa ma iertati de limbaj...sunt idioti...ca sa si bata joc de clienti? Cred ca in de aceea multi au inceput sa paraseasca barca Orange!

DanielaH
Moderator

@credos25, pentru a verifica cu colegii mei situația ta, te aștept în continuare să îmi trimiți în mesaj privat codul de abonat și numele complet al titularului de contract. Mulțumesc.