anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Instalare cablu tv+internet

Ana-Maria_19
Junior

Buna ziua!Cu doua zile in urma am incheiat contract la orange pentru internet si cablu tv,e prima data cand am abonament la ei.Am programat instalarea a doua zi iar tehnicianul a spus ca se suspenda pentru ca nu au locuri la camera tehnica,trebuie sa trimita cei de la Bucuresti alta si mai dureaza o saptamana sau doua.Am sunat si am vorbit cu tipa care a intocmit contractul,mi-a zis ca vorbeste cu managerul si ma suna astazi,nu a sunat.Am mers la ei la sediu si mi-a indrugat alte minciuni cum ca,acum nu mai era vorba despre locuri la camera tehnica,trebuie sa vina un cod otp de la Bucuresti si ma anunta ei cand va fi programata instalarea.As vrea sa stiu daca a mai patit cineva si daca e posibil asa ceva?Neseriozitate,lipsa de respect si de profesionalism,bataie de joc.Codul otp este cel primit pe telefon la incheierea contractului.

15 Răspunsuri 15

Vio73
#StarMember

Salutare!

Destul de neplăcută situația. Probabil că nu au porturi disponibile în odb, lucru pe care nu avea de unde să îl știe agenta/ ul care ți-a făcut contractul.

Probabil trebuie să adauge alte porturi, iar pentru asta trebuie să se deplaseze altcineva de la ei ( altă echipă), iar asta necesită timp.

Să sperăm că se rezolvă cât mai repede și este foarte bine că ai scris aici!

Asa a zis tehnicianul,desi am mers si m-am uitat si par a fi porturi din cate ma pricep eu:

1000033314.jpg

Din câte văd eu, e cam plin acolo. Sau poate îmi scapă mie ceva! 

Nu stiu exact ce presupune coloana din fata,sa inteleg ca sunt doar cele 8 porturi,coloana din fata pentru ce ar fi?

Nu mă pricep nici eu chiar așa bine, că nu sunt instalator și nici nu lucrez in Telecom, dar văd că acolo e plin totul. Mă gândesc că e un ODB ceea ce este în poză! Adică nu prea mai este loc.

Nu vad pentru ce altceva ar fi cele de pe coloana din fata,dar in fine,esentialul este lipsa de respect si profesionalism.Fiecare are varianta lui,ambele indoilenice,una chiar ridicola,si bineinteles,nu coincid.

Din păcate, nu ai ce să faci, decât să aștepți .

Îmi pare rău!

In poza asta ODB-ul e plin. Trebuie sa traga alt fir.

Si totusi la sediu nu apare in baza de date chestia asta.Cati abonati sunt la fiecare bloc si cate odb-uri sunt.Disponibilitatea?

In plus,astazi mi s-a dat replica cu otp-ul,apoi nu inteleg cum se incheie un contract si se face o programare pentru instalare fara a avea toate informatiile necesare in baza de date,pentru a permite stabilirea programarii si instalarea.

ZIGA
Junior

Rezolvarea e simpla.

Digi

Adipop
Junior

da exact 

 

comfirm ..deja incepe sa imi para rau ca am trecut la orange ..dar mai am timp cateva zile sa renunt!!!!

O mare pacaleala...suportul este dezastruos .Le-am recomandat sa mearga la oierit ,ca este nevoie de ciobani la oi, daca nu se pricep,sa-i lase pe altii care chiar pot face treaba!!!ICei de pe teren sunt ok ..oameni calificati dar pare ca undeva ,ca in Romania, a intervenit ceva ..Pilele ,cumostintele ,...habar nu am ce dar cei de la Suport inclusiv cei de la aplicatii sunt infernali...Plecati draq de acolo si lasati pe cei ce vor sa faca ceva>>>>

Fiecare alege ce i se potrivește și ce dorește. Eu am avut experiențe destul de neplăcute și cu ăia, deci pot fi probleme ( sau nu ) cu toți.

Au reprogramat instalarea pe 12 septembrie,apoi au anulat iar si de atunci nu au mai venit.Am mers astazi sa anulez contractul si tipa care l-a incheiat mi-a scris anulat si a semnat,atat.Nu au trimis nici un mesaj pe telefon,nici o instiintare cum ca e anulat,nimic.