anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Dupa ce expira beneficiul (acces gratuit 97 de canale TV) se dezactiveaza automat sau se va taxa?

Szabolcs
Explorator entuziast
In 10 septembrie expira beneficiul: Acces gratuit 97 de canale Tv, filme si seriale timp de 3 luni. Intrebarea este: dupa ce expira acest beneficiu, se dezactiveaza automat sau ne va taxa? Am incercat sa dezactivez obtiunea si nu am reusit.
1 Soluţie acceptată‚

Szabolcs
Explorator entuziast
Buna dimineata! In dimineata asta am reusit sa dezactivez beneficiul sunand la 300. Cu mail, djingo sms nu am reusit. Deci singura salvare pentru mine a fost 300. Multumesc inca o data pentru raspunsurile si ideiile dumneavoastra. O zi buna!

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

FLo1
#StarMember
Contactezi orange telefonic/chat/email conform www.orange.ro/contact si expii problema, iar ulterior se va opera solicitarea. Bafta, si revino cu stadiul solutionarii problemei.

Szabolcs
Explorator entuziast
Multumesc pentru raspuns. Am sa revin cu detalii.

Jay
Campion certificat
In mod normal ar trebui sa primesti un sms, cu o zi sau doua inainte, cu informația de a scrie STOP sau NU la numarul 321, nu se dezactivează singur si vei fi taxat, daca nu-l dezactivezi.. Daca pana pe 9 nu primesti acest sms, ar trebui sa contactezi serviciul clienți sa soliciți dezactivarea..

FLo1
#StarMember
@Szabolcs: te sfatuiesc sa nu lasi pe ultima zi. Orange te va contacta abia dupa ce se va asigura de prelungirea taxata a beneficiului.

Jay
Campion certificat
Eu am activat un beneficiu anul trecut si am primit pe 3 noiembrie sms ca am gratuit pana pe 5 noiembrie si sa trimit sms la 321.. Nu contest, s-au întâmplat si accidente, ca doar am auzit si noi de ele, dar, e cam mult spus ca se va asigura ca te taxează si abia apoi te anunta..

FLo1
#StarMember
@Jay: Increderea-ti e mare in a Orange-ului povesti. Doar cel ars odata sufla si-n iaurt. BTW: Am si eu activat beneficiul inutil. Am trimis si de 2 saptamani mesaj la 321 cu STOP. Crezi ca s-a schimbat ceva? Exact! Am primit un "raspuns telepatic" care imi spunea sa incerc alte variante de reparare a unui click accidental.

Jay
Campion certificat
@Flo, eu n-am răspuns din poveștile Orange ci din experiența mea.. N-am spus că totul este perfect, știu și eu că au mai omis câte un sms, dar, la sesizarea clientului și-au recunoscut greseala și au stornat acea taxă.. În ce privește faptul că tu nu poți dezactiva beneficiul, este posibil, ca, odată activat un beneficiu pentru 3 luni gratuit să nu poată fi dezactivat mai devreme, că așa o fi setat sistemul, habar n-am, e doar o părere și nu spun că este ok, dacă este așa.. ar trebui să poată fi dezactivat oricând dorește clientul, sau măcar la prima factura care se emite.. La mine expira pe 5 pentru ca pana pe 5 sunt valabile și resursele incluse în abonament..

Szabolcs
Explorator entuziast
Am incercat azi, ca sunt patit cu taxarea dupa expirarea unui beneficiu, si de aceea as dori dezactivarea din timp.

FLo1
#StarMember
Yeah, when..."the life is bright, the life is orange". Parca asa era povestea. Insa nuantele difera la fiecare.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
@Szabolcs, În trecut, am activat și eu alt beneficiu și ulterior nu am putut să-l mai dezactivez decât prin apel la 300. Tot mesaje din astea primeam.

Neaplicabil
Nu se poate dezactiva . Am dat mesaj pe messenger . Aștept .

FaraUnID
Campion certificat
Trebuie solicitata dezactivarea in mod express, cel mai bine prin apel la serviciul clienti, altfel vor incepe sa te factureze. Dezactivarea se poate face in data de facturare din contul de abonat sau prin apel la serviciul clienti sau te poti dezabona si prin SMS. Metodele de dezactivare din contul de abonat sau prin SMS, de cele mai multe ori dau rateuri. Cum s-a punctat deja, nu te lasa pe ultima zi, pentru a nu avea surprize la factura.

And04
Senior
Salutare! Stiu ca in mod normal trebuie sa te anunte printr-un sms...dar mai pot exista si situatii in care acest lucru nu se intampla. Asa ca sfatul meu este sa vorbesti cu un consultant Orange care sa te lamureasca... Toate cele bune!

Szabolcs
Explorator entuziast
Cam asta a fost raspunsul dat Orange. Asteptam data de 11 sa vedem ce va fi. Multumesc pentru raspunsuri si timp acordat.