la 17-05-2024 02:20 PM - editat ultima oară la 17-05-2024 02:54 PM de DanielaH
Bună ziua . Cu cine pot lua legătura dacă mi-a picat internetul și tv-ul
17-05-2024 02:32 PM - editat 17-05-2024 02:33 PM
Buna,
Faci o sesizare prin metodele uzuale.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
Cel mai simplu este prin contact telefonic sau prin chat.
17-05-2024 05:34 PM - editat 18-05-2024 06:07 PM
Salutare!
Cel mai simplu este să dai un restart ( oprire/ repornire) la router , în primă fază.
Dacă tot nu vrea, sună la 300 dacă ai și telefon mobil Orange sau 0374300300 și ascultă robotul ( Djia), care te va identifica cu ultimele 6 cifre din CNP. Apoi vezi cum te dirijează pentru asistență.
Dacă nu reușești, le scrii din aplicația My Orange - cele 3 punctulețe din dreapta jos ( Altele)- Contract și feedback -Scrie-ne ( transfer operator) sau iei legătura cu Djingo, de aici:
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Ai toate metodele de contact disponibile aici:
https://www.orange.ro/contact/
Sper să reușești !
Succes!
la 18-05-2024 09:20 AM
Sună la 300 și anunță defecțiunea tehnică, dacă este pe tronsonul de care aparții se va interveni și se va remedia, după care vei fi contactat pentru confimarea restaurării serviciilor.
la 20-05-2024 10:33 AM
@andrei38, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor