anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cu cine pot lua legătura dacă mi-a picat internetul și tv-ul?

andrei38
Începător

Bună ziua . Cu cine pot lua legătura dacă mi-a picat internetul și tv-ul 

4 Răspunsuri 4

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Faci o sesizare prin metodele uzuale.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 

Cel mai simplu este prin contact telefonic sau prin chat.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Cel mai simplu este să dai un restart ( oprire/ repornire) la router , în primă fază.

Dacă tot nu vrea, sună la 300 dacă ai și telefon mobil Orange sau 0374300300 și ascultă robotul ( Djia), care te va identifica cu ultimele 6 cifre din CNP. Apoi vezi cum te dirijează pentru asistență.

Dacă nu reușești, le scrii din aplicația My Orange - cele 3 punctulețe din dreapta jos ( Altele)- Contract și feedback -Scrie-ne ( transfer operator) sau iei legătura cu Djingo, de aici:

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

Ai toate metodele de contact disponibile aici:

https://www.orange.ro/contact/

Sper să reușești !

Succes!

Razvan
#StarMember

Sună la 300 și anunță defecțiunea tehnică, dacă este pe tronsonul de care aparții se va interveni și se va remedia, după care vei fi contactat pentru confimarea restaurării serviciilor. 

DanielaH
Moderator

@andrei38, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?