anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

As dori sa anulez comanda de internet prin fibra

Tantar_Cristi
Începător
Bună. As dori sa anulez comanda de Orange home
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Trebuie să anunți Serviciul clienți prin mijloacele cunoscute: apel la 300 ( 0374300300 din orice rețea), secțiunea Contact din My Orange, Chat Djingo, etc. Este o procedură simplă, pe care o poți face chiar și prin intermediul tehnicianului care va veni la instalare ( dacă s-a făcut programarea), dar este mai corect să anunți Serviciul clienți, așa cum am spus inițial. Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

delfinas
#StarMember
Tantar Cristi , bun venit in Comunitate!!! Cand si cum ai facut comanda?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Trebuie să anunți Serviciul clienți prin mijloacele cunoscute: apel la 300 ( 0374300300 din orice rețea), secțiunea Contact din My Orange, Chat Djingo, etc. Este o procedură simplă, pe care o poți face chiar și prin intermediul tehnicianului care va veni la instalare ( dacă s-a făcut programarea), dar este mai corect să anunți Serviciul clienți, așa cum am spus inițial. Succes!

Miha_Z
#StarMember
@Tantar Cristi in cazul in care nu reușești să anulezi comanda de Orange Home, când vei fi sunat de tehnicienii care se ocupa cu instalarea fibrei, le transmiți că nu mai dorești acele servicii.