la 28-12-2023 06:16 PM
I s a mai intamplat cuiva sa fie abuzat de operatori din teren? Pe motiv ca nu. ai echipamentele potrivite? ( m -am mutat de la o locuinta la alta fara a lia si echipamentele modem etc.)
la 28-12-2023 06:22 PM
Te rog povestește mai în detaliu povestea. Sunt prea puține informații despre a ne putea da cu parerea.
Totuși, n-am întâlnit astfel de situații (analfabeți funcționali care nu aveau nicio treabă cu confirmarea adresei am întâlnit, dar nu să-mi spună ca nu am echipamentele potrivite). Poate se referă la faptul ca ai avut echipamente care trebuiau mutate de la o adresa la alta și nu le-ai luat cu tine...
la 28-12-2023 07:06 PM
Salutare!
Întotdeauna trebuie să îți iei echipamentele și să le predai, dacă te muti sau închizi un contract.
M-am mutat de la o adresă la alta și am închis contractul, predând echipamentele, pentru că nu aveam servicii disponibile la noua adresă.
Probabil depinde și de persoanele cu care ai avut interacțiune în zona ta.
Chiar îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci !
la 28-12-2023 07:34 PM
@Vlad3: Pentru mutarea serviciilor de la o locație de domiciliu la alta, personalul tehnic al Orange trebuia să se intereseze de echipamentele pe care le ai montate la vechea adresă și să se asigure că sunt compatibile cu rețeaua existentă la noua adresă. În caz contrar, asigurarea echipamentelor compatibile era obligația Orange, atât ca facilitare și asigurare a echipamentelor aferente cât și de informare privind necesitatea informării clientului. Detalii în acest sens regăsești aici.
BTW: Trece cu vederea episoadele de ”rebeliune” ale personalului tehnic, dar folosește căile legale și la îndemână pentru sancționarea / amendarea acestui comportament. Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor