la 06-05-2025 09:04 PM - editat ultima oară la 06-05-2025 11:59 PM de delfinas
Buna seara! Am urmatoarea situatie: m-am mutat de la adresa unde aveam serviciile fixe, iar in zona unde stau acum nu au fibra. Au venit cei de la Orange, au constatat si ei asta. Problema e ca platesc de 3 luni internetul si televiziunea la adresa veche, desi am facut cerere, am sunat.
la 07-05-2025 08:29 AM
Salut, Petru!
Înțeleg că ai deschisă o sesizare la colegii noștri de la Serviciul Clienți? În cazul acesta îți recomandăm să aștepți răspunsul lor legat de rezolvarea situației. Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 07-05-2025 03:27 PM
In urma discuției, trebuie sa atasez un document ca dovada ca nu mai locuiesc la adresa veche. De o saptamana aceleasi discuții si inca nu s-a rez nomic
Unde treb sa atașez documentele ?
la 07-05-2025 03:33 PM
Dacă ai nevoie să trimiți documente, poți folosi chat-ul din aplicația mobilă My Orange, secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.
la 12-05-2025 10:52 AM
@Petru8508, s-a rezolvat situația?
la 08-10-2025 02:56 PM
Nu, nu s-a rezolvat
Din luna martie plătesc serviciile de internet si tv. Fix aiurea , desi am trimis email cu cele cerute de ei
Nu-i problema, ii voi da in judecata si imi recuperez banii. Asa ceva este inadmisibil. Te plimba cu telefoanele de la unul la altul, cer dovezi ca nu mai locuim la adresa respectivă , desi echipa a venit si a constatat ca nu au fibra in locatia acutuala. Este vina mea ca ei nu au?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor