anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Transfer Orange Money

Virgil1
Explorator

Posed un card orange money care între timp l-a preluat alpha bank. Acestia refuza sa îmi transfere o suma de bani ce mi-a fost pusa în cont în urma unei tranzacții, cu toate ca le-am făcut  dovada transferului refuza în continuare. Îmi puteți spune o soluție pt a rezolva această problemă?

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Din păcate, doar banca respectivă este în măsură să te ajute, pentru că Orange nu mai are de ceva vreme vreo legătură cu serviciul respectiv.

Le faci o sesizare scrisă și vezi ce răspuns primești!

Baftă!

Am făcut exact cum ai spus,refuza sa îmi dea un rsp,doar telefonic discut cu ei.incerc cu ANPC

Dacă "doar telefonic" dorești rezolvarea problemei atunci nu vei reuși. Telefonic nu poți prezenta un act de identitate și oferi eventuale semnături. Nu toate situațiile se pot aborda telefonic, mai ales bancare. În plus, depinde și de bancă: unele nu acceptă tranzacții telefonice.

FLo1
#StarMember

@Virgil1: Mai întâi cere un extras de cont pentru a fi sigur că banca a înregistrat suma pe cont. Dacă suma nu e acceptată, atunci e ca și cum nu ai primit-o, iar transferul ajunge refuzat la emitent. Ulterior dacă ai suma în cont și ești titular decizia unui eventual transfer îți aparține.  Succes. 

Jay
Campion certificat

Salut!

Cum adică îți refuza un transfer? Cum anume ti-a fost pusa suma în cont? Ai avut multe operațiuni în perioada primirii acelor bani?

Eu încă n-am închis contul, dar, la cum funcționează aplicația, ma pregătesc sa fac asta..

De cateva luni soldul nu reflecta realitatea și nici nu par sa rezolve asta, eu am început sa-mi notez pentru ca inițial m-am trezit cu un sold mult mai mare decat in realitate, pe care l-au corectat dupa vreo săptămână.. nu stiu daca ii puteam cheltui pentru ca știind ca n-are cum sa fie corecta suma nu m-am atins de ei.. cand soldul corect era aproape de zero m-am trezit ca apare pe minus cu mult și tot asa..

Daca soldul tău este corect n-au cum sa nu ti-i dea.. ideea e ca dacă n-ai stat sa urmărești soldul și ai avut operațiuni, poate au fost deja cheltuiți. 

Ai întrebat ce sold ai? Ai un răspuns de la ei despre acei bani? 

 

Razvan
#StarMember

Salut! Ți-au cerut vreo dovadă de unde provin acei bani, că poate de aceea nu vor să-ți pună în cont sau să ai acces la ei.

teacher_
#StarMember

Salut! Toate cardurile Orange Money au fost schimbate, și li s-au atribuit alte ibanuri, sub numele Evrixa. Daca inca ai cardul vechi Orange Money, trebuie sa soliciți un card Evrixa nou, și abia apoi vei putea face operații. Și eu am avut problema asta cu o suma blocată, și a trebuit să schimb cardul și să îl activez pe cel nou din aplicația Evrixa. Ibanul meu incepe cu RO15BUCU, pe vremea când era la Orange era cu alte litere și cifre.