anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Site-uri inconsistente - Orange Romania vs Orange - platile nu se actualizeaza

Cosmin1981
Junior entuziast

Salut!

Voi fi dur cu acest post...dar e necesar!

Orange...sunteti **beep**!

Argumente concrete:

1) Nu doar că ați dat-o rău de tot cu mucii în fasole la preluarea și integrarea bazei de date Telekom, dar nici măcar site-ul orange.ro/myaccount pentru Orange Communications (nefericiții clienți preluati de la Telekom) și cel pentru Orange (clienții nativi orange) nu sunt consistente între ele!

Ambele site-uri vizualizate pe PC sunt foarte dificil de navigat, incoerente...cu meniurile cruciale greu de accesat ..de pildă, este foarte dificil să văd rapid ce abonament corespunde cu ce nr de telefon etc.

Efectiv, sunt o varză, un talmeș balmeș, de parcă cineva a vomat elementele de UI în mod total aleatoriu.

Dacă tot ati preluat vechiul Telekom ...de ce nu ati învățat ceva de la ei ?!

Site-ul lor era de 10x mai bun, mai clar ca al vostru!

În ambele variante de site, este foarte multă publicitate intercalată printre elementele de meniu utile - între facturi/ plată/ detalii, este inserată multă reclamă - netflix, abonamente, portare etc.

Vechiul Telekom separase clar secțiunea de plată (cu toate meniurile utile) de cea cu reclame. Aveau și ei pe aceeași pagină, dar nu amestecate ca voi!

Ambele site-uri arată extrem de diferit - Orange Communications vs Orange simplu - de ce **beep** nu ati angajat un expert in UI/UX ?!  Aaa...”optimizarea costurilor” ...am priceput...

2) Nici unul din site-uri - Orange Communications sau Orange simplu - și nici aplicația mobilă nu se actualizează live (imediat, pe loc), odată cu plata facturilor !

De ex., am achitat, din aplicatia mobilă, facturile pentru Orange Communications...ca acum, noaptea, la 01.00 AM, să văd fix aceleași sume de plată, apărând ca și cum nu am achitat nimic  (deși am plătit, am aplicația BCR ce face dovada!).

Acum, tocmai am achitat si pt Orange Romania...dar, evident, nici site-urile, nici aplicația mobilă nu se actualizează pe loc !

Adică ar trebui ca odată efectuată o plată, să văd INSTANT, cum se modifică suma - să devină zero sau, din culoarea roșu (de plată) să devină verde...sau un mesaj ceva...
NIMIC!

În continuare, și site-urile, și aplicația mobilă îmi zic că am de plată fix aceleași sume ca azi dimineață!

==================================================================
Când aveți de gând să implementați următoarele:
- dacă tot sunteți inepți în a asimila baze de date, măcar site-urile să fie IDENTICE ca aspect și funcționalitate (Orange Communications versus Orange)

- să faceți ca atât site-urile cât și aplicația mobilă să se actualizeze live, instant, pe loc, odată cu achitarea sumelor...?

 

 

 

14 Răspunsuri 14

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Fiecare percepe în felul lui și probabil că depinde de obișnuință. Eu sunt client Orange de pe vremea Dialog și nu mi s-a părut deloc să fie ,,varză", ba chiar m-am obișnuit. Sunt întotdeauna lucruri de îmbunătățit, ca peste tot, dar ne descurcăm cu ceea ce avem. O problemă pe care n-am înțeles-o nici eu, este că unele secțiuni ale My Orange web sunt în lucru de mai mulți ani și nu s-a mai terminat treaba. Sau poate noi, ăștia mai bătrânii, nu suntem chiar așa de pretențioși!

Sper ca sugestiile tale să fie luate în calcul și să se aducă îmbunătățirile respective și mai sper să se facă și unificarea mult așteptată a celor două companii, care ar rezolva multe probleme!

Cosmin1981
Junior entuziast

Ok, sa va intreb ceva - puteti, doar la prima vedere, fara a fi nevoie sa intrati in alte meniuri/ optiuni etc...sa vedeti din prima, fiecare factura (daca aveti mai multe, ca mine), carui nr de telefon ii corespunde ?!

Va spun eu - raspunsul este NU!

ENEL de pilda, iti afiseaza toate informatiile relevante - proprietar abonament, locatie - imediat cum te uiti la suma de plata, fara a fi nevoie sa deschizi PDF_uri, sa intri prin alte meniuri etc!

Deci se poate, daca vrei

FLo1
#StarMember

Mda.... nici eu, ca utilizator PPY, NU am înțeles de ce la Vodafone sau Telekom se poate încărca o cartelă doar EXCLUSIV cu credit și NU se poate activa o opțiune cu resurse direct? De ce orice link de reîncărcare te direcționează direct la încărcarea cu credit a contului, ca apoi ”treaba clientului dacă poate (sau nu) activa vreo opțiune cu resurse? ”Tremuram” de fiecare dată să nu rămân cu credit mai puțin decât valoarea opțiunii care doream să o activez (pentru că datele mobile....). Am utilizat de ambele, deci nu e o poveste din auzitele altora. Nici albaștrii nu au fost altfel, pagina lor în acest sens parcă lipsea cu desăvârșire (în fine, acum e istorie, eliminând PPY-ul din ofertă). 

Dorești transparență mai multă ca la Orange unde din 2-3 click-uri ajungi la orice informație te interesează? Aș vrea să o văd și eu.... La Orange chiar și toate detaliile de plată sunt afișate de la acces, direct pe ”dashboard”.... la alții trebuie săpat până la secțiunea de facturi. În fine, fiecare cu experiențele sale. Să ne auzim cu bine.

BTW: La mulți, chiar și de plăți utilități nu se actualizeză ”LIVE” plata facturilor, chiar efectuată din cont. Și nu e atâta supărare. Important să nu rămână agățată sau să se corecteze dacă se actualizeză cu întârziere.

Cosmin1981
Junior entuziast

Site-ul ENEL de pilda, are actualizare live ...
Am achitat factura de curent ...si instant, dupa pagina de plata, a aparut pe zero pe site!

Idem si pentru EMAG ... sau sincer, pt multe alte site-uri de plata!
Fix asa era si la vechiul Telekom (site cu roz) - daca achitai, imediat dupa pagina de plata, isi dadea refresh si suma se actualiza  (pe zero, daca ai platit tot).

Aici, la orange, nu e asa!
Acum, vineri dimineata, 13 Oct 2023, imi apare de plată ...fix sumele care deja le-am platit ieri !!!!!!
Am dovada din aplicatia BCR (ba chiar am achitat rotunjit in sus ...de la 45 la 50 etc).

Este o problema foarte serioasa, fiindca daca am multiple abonamente (cum am eu), de ex, poate sunt intrerupt cand tocmai achit unul din ele ... si acu, oops!

Mai stiu eu ce am achitat ?! site-ul Orange nu se actualizeaza, deci nu stiu !

Bine, eu am aplicatia BCR...dar daca nu aveam si doar introduceam datele cardului si gata... ?!
Mai ales ca la unele, am scadenta azi!

Efectiv, riscam sa achit de 2x ori aceeasi factura ..!
Si da, e o problema cand ai multiple abonamente variind de la 50 la 200 RON !

De ce sa arunc banii, achitand de mai multe ori, fiindca Orange nu isi poate actualiza live, site-ul si aplicatia mobila ?!?!

 

Referirea TREBUIE făcută EXCLUSIV la facturi recurente, de tip servicii. La achiziții de produse, orice alimentară online îți încasează coșul de cumpărături.... LIVE.... din păcate.

Cosmin1981
Junior entuziast

Pai...fix la facturi curente ma refer si eu!

Am multiple abonamente, fiecare cu factura lui!
Deci da...e o problema mare că, spre deosebire de multe alte site-uri, Orange nu e capabil să actualizeze live, sumele de plată sau achitate
Cu produsele nu am treaba, nu am cumparat.

Salut! 

Sa știi că nici Electrica și nici Eon nu actualizează plățile live, ci se actualizează după câteva ore...

Multumesc de reply.
Te cred pe cuvant, nu stiu nimic nici de EON nici de Electrica...

ENEL o face instant, imediat dupa ecranul de plata.
Dar macar, si Electrica si EON o fac dupa o zi ... la mine, nici dupa o zi, nu se actualizeaza, iar tanti de la telefon spune ca nu stie

Cosmin1981
Junior entuziast

Salut la toti!

Revin azi cu odiseea facturilor ce nu se actualizează ...

Problema pe scurt:
- sunt client vechi Telekom, acum parte din Orange Communications (divizia ce a cumpărat Telekom vechi)
- sunt și client Orange propriu-zis
- facturile (atât din site-ul desktop, vizualizat pe PC, cât și din aplicație) NU se actualizează odată cu achitarea lor!

  Pe scurt, plătind factura, atât pe site, cât și în aplicația mobilă android, sumele de plată NU se actualizează odată cu achitarea lor!

 Atât pe site, cât și în aplicația mobilă android, eu figurez cu fix aceleași sume ca ieri (desi le-am achitat, aplicația bancară BCR nu minte!).
 Azi am fost fizic la un Orange shop aici în centru, unde am mai achitat un rest de 24 RON....

 Domnisoara de la Orange mi-a confirmat că acum sunt pe zero!  (adică azi, Vineri 13 Octombrie 2023, ora 15.00).

 Dar - SUPRIZĂĂ ! - dacă mă uit pe pagina web (desktop) a Orange Communications si Orange...figurez cu fix aceleași sume, ca și cum nu am plătit nimic !!!    Domnisoara de la ghiseu îmi dă o explicație halucinantă - cică nu sunt administrator și de asta nu se actualizează plățile live, imediat ce le efectuez!
  Aparent, mai trebuia efectuată o setare ca să fiu administrator ( !!! )
 
 Dar stați, că faza e si mai tragico-comică --- pe Orange Communications (partea unde sunt clientii preluați de la Telekom), nici măcar nu se poate să se facă această actualizare live, că acolo, așa cum spunea domnisoara de la Orange Shop .. .”acolo, e altceva, nu vă putem ajuta”  

Deci setarea mea - a proprietarului abonamentelor (am multiple) - se poate numai pe Orange Romania simplu! Însă chiar acum, când scriu rândurile astea, nici pe Orange Romanua nu s-au actualizat facturile - apar tot ca neplătite, desi am bonul fizic al plății ...

 Oare de ce practic, toți ceilalți prestatori de servicii (i.e. Telekom, Vodafone, ENEL etc) pot să actualizeze live, pe loc, site-ul lor imediat după confirmarea plății ... iar Orange nu ?!

  Cât de inepți sunt Orange ?!?!?!?!   /retoric

=======================================================

ACTUALIZARE ora 16.16, Vineri 13 Octombrie 2023:
Revin cu o actualizare a situatiei ...

Tocmai am sunat la 401 (număr taxabil, nu gratuit!) la serviciul Orange Communications, cu o operatoare umană.
Doamna operatoare a avut un singur răspuns la dilemă  - nu știu să răspund!

Sub diverse forme, răspunsurile Orange sunt:
- nu stim
- poate e o defectiune  (de peste 1 an ?!)

I-am spus doamnei că un alt utilizator (dl. Shadow89 de mai jos) a achitat cu aplicatia myorange si la el, se actualizează instant!

Aici, efectiv, doamna operator a rămas mută preț de secunde bune...pesemne, a fost prinsă în offsaid, înainte de a reveni, în mod defensiv, la ”nu stim”.



 

 

Anonim
Neaplicabil

Chiar azi am plătit factura folosind myorange și după 2,3 minute deja a apărut sold 0, deci problema nu este una generală, cel mai bine fă reclamații la 300. Aplicația my orange îți spun eu ca este net superioara fata de mizeria de myvodafone, am fost client Vdf timp de 15 ani și îți spun din propria experiența

Cosmin1981
Junior entuziast

Multumesc...

stii cum pot ajunge rapid sa vorbesc cu un operator uman la partea de Orange normal ?   (NU varianta Communications)

Rodica61
Începător

Eu am plătit in 10 octombrie,am sunat la 300 și au spus că durează 3-4 zile să actualizeze că sunt site-urile in mentenanță. Este prima dată când nu se actualizează instan

Buna ziua!
Sunteti pe abonament Orange sau Orange Communications (fostul Telekom) ?!

Daca sunteti pe Orange normal...cum ati vorbit cu un operator uman ?! Ce cifre ati tastat ..?
Multumesc

Rodica61
Începător

Am sunat la 300 și mi-a făcut duduia legătură cu un operator Orange comunications(fost Telekom). Dar mi s-au părut un pic arogant,plin de el. Până acum nu am avut problemele astea. Îmi apărea instant plata. Prima data am tot apăsat până mi-a făcut legătura cu un operator(duduia) care mi-a făcut legătura cu celălalt operator