anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Dezamăgire profundă: Atitudine și proceduri operatori Orange

Arian1
Junior

Bună ziua,

Sunt utilizator de servicii fixe (din 2021) & mobile (2001) și am fost contact de un operator (0734429039) care nu s-a prezentat și mi-a solicitat să vorbească cu titularul de contract (mama mea). I-am spus că suntem în locații diferite, că eu sunt utilizatorul de servicii și că-mi poate explica mie despre ce este vorba pentru a putea transmite, mai departe mamei mele, informația. Operatorul mi-a spus că e vorba despre o reducere de tarif abonament "pentru fibră", dar nu-mi poate oferi detalii întrucât nu sunt titularul contractului. I-am explicat nu am pretenția să fiu asimilat ca și factor de decizie DAR că aș dori să mi se prezinte respectiva ofertă. Și ce să vezi... mi-a închis telefonul în nas.

Apoi mi-am spus să încerc să discut cu cineva la nr. 300 și eventual să fac o sesizare pentreu atitudinea neconformă prestanței Orange dar ce să vezi: numai titularii de contract pot face sesizări. Cu alte cuvinte dacă te sună cineva de la Orange și nu ești titular poate să te și-njure că n-ai drept de a face sesizări. Cred că partea aceasta întunecată  a zonei de Relații Clienți este cumva preluată de la Telekom că altfel nu-mi explic de unde aceste inepții și nesimțiri î  detrimentul decenței cu care ne obișnuisem la Orange în ultimii 22 de ani în care am beneficiat de serviciile companiei, încă de pe când se numea "Dialog". Abia aștept să mă sune în legătură cu prelungrea abonamentelor (ce vor expira în 1,5 luni) să le întorc și eu spatele cu un categoric refuz. 

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Dacă s-au comportat nepoliticos, au o mare bilă neagră, dar referitor la faptul că nu ești titular, aia este o altă discuție și e valabilă la toți operatorii. 

Chiar îmi pare rău pentru dificultățile create, dar poți face o cesionare a serviciilor într-un Orange Shop și apoi discuți altfel!

Baftă multă!

Cred că e vorba de principii, să nu mai vorbesc despre proceduri. Măcar eu sunt utilizatorul final, dar, prin analogie, dacă treceam pe lângă un Orange Shop și mă scuipa un angajat, îmi crea eligibilitatea de a face o sesizare chiar dacă nu eram client "titular"? :))  Din ce știu eu, nu există condiționarea transmiterii unei sesizări ori unui feedback pe baza titulaturii. Până la urmă omul mi-a trântit telefonul în nas. Așa ceva nu faci nici în cercul tău relațional, ce să mai zic de Vânzări ori Customer Care.

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut Arian,

E o situatie delicata asta cu titularul... Si o cunosc, din păcate, din experiența. Sunt cazuri in care cei care sunt titulari de contract sunt persoane in vârstă, sau sunt persoane mai puțin pricepute in ale tehnologiei. Din păcate, asta ii face si o categorie de clienți foarte vulnerabila. Vulnerabila la oferte mincinoase, la abonamente noi adăugate la cele existențe, fără știrea sau cunoștința sau înțelegerea completă a titularului, o categorie predispusa la chestii ascunse prin contract, la bullsh*t...si tot așa. Deci...cel mai bine, in cazurile astea, este sa fii adăugat si tu ca persoana cu capacitate de decizie la acel contract, astfel încât sa nu mai ai problema asta. Știu ca la alți operatori se poate face asta. Nu știu la Orange cum e, dar bănuiesc ca este o soluție si acolo. Altfel, oricine poate răspunde la telefon si face modificări pe cont, fără știrea titularului de contract. Deci, sunt situații si situații.

Cât despre atitudine, aia e o problema de training care trebuie rezolvata intern.

Client Orange

Așa este, total de acord! Eu chiar sunt, sau eram definit ca și persoană cu drept de decizie, până anul trecut când au solicitat document notarial. Deci peste 20 ani, de când sunt client, de  am avut dreptul, dar acum nu mai pot. În fine, ideea era că doream să mi se prezinte oferta întrucât am încercat să-i explic că tot eu sunt beneficiarul final, deci decizia este tot la mine. Dar, NU, voracitatea trebuia să depășească neapărat logica bunului simț. 

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Din pacate, cunosc situatia, si te inteleg perfect... 😞 E practic abonamentul tau, pentru ca tu il folosesti, pentru tine e, doar ca nu e pe numele tau.

O chestie pe care ai mai putea sa o faci ar fi cesiunea. Adica sa treci efectiv abonamentul respectiv pe numele tau. Saau...trecere pe prepay. Dar pentru asta o sa fie nevoie de titularul de abonament, si un drum intr-un Orange Shop.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Nu e nicăieri lapte și miere, la toți operatorii e la fel. nu exista rețeaua perfecta îți zice un client care a petrecut câțiva ani pe la fiecare rețea de telefonie 

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Asta spuneam și eu. Dacă nu ești titular de contract, nu prea contezi, din păcate.

Sincer, până azi am avut numai cuvinte de laudă pentru promptitudine, calitate și profesionalism....

adrian87n
Cunoscător

auzi cum am facut eu intai.... sa vezi asa ceva ... Ma suna de la Orange (cica) (depusesem ceva solicitare) si cand m-a suna un njumar zice ca e de la Orange si ca sa ii dau CNP-ul si parola ca sa verifice in baza de date sa imi rezolve sesizarea... i-am zis asa: STOP ! ca sa ma asigur ca intradevar sunteti de la orange vreau sa imi spuneti cu exactitate val. ultimelor 2 facturi. (la virgula) si mi-a zis exact sumele pe ultimele dous facturi... atunci abia am continuat.. recomand tuturor...  (operatorului nu i-a venit sa creada ce l-am intrebat dar a fost tare incantat.ca am stiut sa ma asigur inainte cui dau datele.....