anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Despre angajații Orange

Experimentat
Junior
Ce parere ai / ce experiențe ai avut cu angajații Orange?
Dacă îți place acest subiect deschis nu ezita să dai clic pe inimioară.
75 Răspunsuri 75

Tina
Cunoscător certificat
@Experimentat, tu ce părere ai despre angajații Orange? 🙂

Diana
Cunoscător
Sunt doua directii care se intalnesc intru-un punct , targetul operatorului si satisfactia clientului si in cazul Orange este pe primul loc pentru mine fata de alti operatori telecom cu care am interactionat . Mergeti , de control , in shopul Telekom si veti vedea diferenta

Razvan
#StarMember
Telekom e ca un fel de Mega Image la casa, zici una, ei înțeleg altceva, se cunoaște diferența de calitatea profesională a angajaților.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver
Corect, ăia sunt pe câmp rău de tot.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver
Sunt peste tot oameni bine pregătiți și mai puțin pregătiți. Oricum nu aș putea ști sigur, dar informații au existat și în presa. Uite mai jos și ceva dovezi, care sper că sunt suficiente: http://m.ziare.com/orange/orange-romania-da-afara-sute-de-angajati-684420 https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/consultant-servicii-clienti-orange-telesales/1037508 https://www.bestjobs.eu/en/job/consultant-vanzari-servicii-orange-13 https://www.valoris.ro/agent-call-center-partener-orange.html https://www.hipo.ro/locuri-de-munca/locuri_de_munca/31788/Elicom/Operator-Telesales-ORANGE-ROMANIA

Miha_Z
#StarMember
Articolul e de acum 10 ani si job-ul este pentru un partener Orange, consultant vanzari. Dar lasa ca ne-am indepartat suficient de la subiect... Observ ca ai mai pus inca 2 link-uri dar este despre promovarea serviciilor Orange, nu despre Relatii cu clientii.

Tina
Cunoscător certificat
Mihaela, este adevărat ceea ce spune Vio, dar asta nu înseamnă acei angajați nu sunt buni. Dimpotrivă, ei trebuie trebuie sa dovedească ca merita sa rămână parteneri cu Orange. Nu știu ce experiențe ați avut voi cu Orange, dar eu nu am rămas, niciodată, cu o problema nerezolvata, atunci când am apelat la Relații cu Clienții. Când vorbești cu ei, parca nu știu cum sa facă sa te ajute mai repede sau sa te mulțumească. Sunt respectuoși și promti. Profilul lucrătorului la acest serviciu este tânăr, la început de cariera, cu abilitați evidente de comunicare. Realizez ca nu pot fi perfecti dar ma bucur ca sunt învățați ce înseamnă resposabilitatea unui loc de munca. Va dați seama ce inseama lucrul cu niște clienți pretențioși ca noi... 🙂 Mi-ar plăcea ca pe viitor sa aud ca Orange lucrează la acest serviciu și cu persoane mai in vârsta. Sper ca pana ies la pensie sa aibă un program pentru seniori.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver
A, nu am spus că am rămas cu problema nerezolvată, doar că au mai existat momente în care nu am rezolvat din prima telefonic. În ultima vreme ( anul acesta), chiar pot spune că n-am mai întâlnit probleme. Asta denotă că ceva s-a schimbat în bine! Ai dreptate Tina, poate că suntem și noi cam pretențioși uneori!

Razvan
#StarMember
@Miha Z, când m-am abonat la Orange in 2004, la 411, suport propriu Orange puteam sa rezolv orice problema/dorința/negociere legate de abonament. Cam din 2010, odată cu criza am sesizat o schimbare, în sensul ca sesizările mele nu mai puteau fi rezolvate, ci notate și trimise către operatori, tot de atunci și calitatea serviciului clienți a început sa scadă progresiv. În prezent, call-center Orange se ia de mână cu cei de la Telekom, sunt foarte slabi, până la urmă, câștigi profit, deoarece angajații firmelor de call-center sunt plătiți cu salariul minim pe economie sau mai primesc cel mult un bonus din vânzări de tablete, am observat că mă sună frecvent pentru acest lucru. Dacă fac o sesizare prin My Orange, trimit mail sau apelez la Orange Helper, într-adevăr atunci mă sună un angajat Orange și putem discuta altfel, omul este în temă și intuiește problema și în cele din urmă mă rezolvă. Pe parte de corporate, Orange are proprii angajați ca să nu piardă venituri consistente din flote ale companiilor. Una peste alta, trebuie sa recunoaștem că Orange nu este casă de ajutor, ci o companie care urmărește să își crească businessul și să aibă profit.

Ascary
Campion certificat
Pai voi vreți și luna de pe cer de la consultanții Orange. Fiți rezonabili.Daca o cerere nu se încadrează în reguli,consultanții Orange sunt de vina. Nu e corect. Au și ei o fișă a postului pe care trebuie sa o respecte. Mă aștept ca la niste clienți vechi cum sunteți voi să fiți mai înțelegători.

Neaplicabil
De acord cu ce spune Razvan si Vio insa in general treburile-s outsourcing in ziua de azi mai peste tot si o spune unul care lucreaza de mai bine de 10 ani in multinationale. Sunt si angajati interni pentru ca nu ai cum sa dai tot suportul la parteneri, trebuie sa ai si oamenii tai care stiu si sunt implicati in proiecte de la faza de 'blueprint' pana la GolLive-uri cu toate dedesubturile care le implica. Cel putin sesizarile pe care le-am facut prin My Orange mi-au fost solutionate de personal intern pentru ca in 90% din cazuri am prezentat chestiuni tehnice (un ex. ar fi celebra limitare de 30/15 de pe Prepay si consultantul respectiv mi-a oferit detalii foarte amanuntite asupra temei -chiar m-am mirat sincer- pe care nu le-am putut posta din motive evidente). La 300 majoritatea apelurilor cred ca se duc pe outsourcing si o mai fi si o bruma de 10% interni daca ai noroc. Personal fiind client Premium de mai bine de 1 an vad ca sunt tratat foarte respectuos de fiecare data cand sun si le dau si note de 5 la greu daca consider ca nu au batut campii (am avut si situatii din astea cand m-au tratat superficial, de genu' 'hai mai repede ca trebuie sa fug la o tigarusca cu fetili..' In fine... outsourcing sau nu calitatea ar trebui sa fie aceeasi, clientul nu trebuie sa simta, singura lui responsabilitate e de a-i vorbi civilizat/respectuos consultantului in prezentarea problemei.. atat

Razvan
#StarMember
Mda, ăsta e norocul tău, statutul se respectă oriunde în această lume.

Razvan
#StarMember
@ascary, respect orice angajat Orange, însă când mi se spune "contractul este valabil 24 de luni facturate sau în perioada contractuală (25 de luni) este inclus și preavizul de 30 zile" deși scrie negru pe alb "contractul e valabil 24 de luni, de la data semnării actului adițional", asta am auzit-o de la 2 angajați proprii Orange de la retenție, ce pretenție sa mai ai și de la 300 (serviciul extern). Ca sa se înțeleagă de unde a pornit problema, la ultima prelungire de contract mi s-a adăugat 2 luni existente, deși cu noul regulament, perioada maximă contractuală nu poate depăși 24 luni. Am. Făcut frumos reclamație la Anpc, după ce am discutat cu 2 doamne de la Orange, nu ne-am înțeles și apoi, imediat s-a reglat, simplu. Orange s-a oferit ulterior sa îmi ofere despăgubiri la problema creată și am zis ca nu este nevoie, deoarece consider că am ieșit bine, acceptând oferta de la retenție.

Ascary
Campion certificat
Am trei firme și știu ce înseamnă o reclamație la ANPC. Nu o recomand ca soluție nimănui. Dialogul da rezultate mai bune.

Razvan
#StarMember
Dacă nu există înțelegere, pe calea dialogului, mergem legal. De când am apelat la aceasta instituție, cei de la Service Dacia se poartă exemplar, foarte atenți, înainte îmi dădeau cu flit. În urma unei reclamații, unui amic, directorul pe service a fost mutat disciplinar. Consider, ca ultimă instanță reclamația la Anpc, însă când faci sesizări și doi consultanți te iau la mișto, merită și ei o lecție ca să își pună ordine în departament.