anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Care e termenul prin care Orange trebuie sa raspunda la o reclamatie scrisa?

Plutonius
Junior

Salutare

Care e termenul prin care Orange trebuie sa raspunda la o reclamatie scrisa (email), contractual?

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Am văzut că diferă de la caz la caz. Eu am primit termen și 3 zile și 9 zile, etc. Depinde de problema expusă, cel mai probabil. Te sfătuiesc să o depui din secțiunea Contact și primești automat pe email număr de înregistrare și termenul de rezolvare.

O poți depune de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Mai jos scrie ,,Trimite-ne un mesaj" și acolo completezi toate câmpurile, alegând secțiunea care ți se potrivește.

Succes!

Nu merge, ca nu pot alege, motivul pt care ii contactez, ca sunt inactive pt selectie. Drept urmare nu pot trimite solicitarea. Am trimis email pe serviciul.clienti@orange.ro

Maxim 30 de zile, dar practic mult mai puțin. 

Am avut doua reclamații în decurs de o săptămână, la una am primit răspuns în câteva ore, la adoua am primit răspunsul ieri (o săptămână). 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Alegi ,,Altele" sau ceva de genul.

RafaHelper
#StarMember

Salut @Plutonius , ai facut deja o sesizare sau urmează sa faci?

Salut

Am facut in 28 noiembrie atat pe chat cat si pe emailul serviciul.clienti@orange.ro

Blue12
Senior

Cred ca depinde de cat de ocupati sunt consultantii in aceasta perioada. Poti vedea statutul reclamatiei tale in MyOrange, din sectiunea Asistenta. Daca vezi ca nu te contacteaza nimeni, poti apela serviciul clienti la numarul 300.