anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ati participat la Orange Digital Community?

Miha_Z
#StarMember
Orange Digital Community este o comunitate digitala, formata din aproximativ 400 de clienti unde sunt abordate diverse subiecte de interes pentru Orange. Membrii acestei comunitati transmit feedbackul lor, cu scopul de a imbunatati produsele si serviciile.
https://www.orange.ro/orange-pentru-tine/orange-digital-community/
A ajuns deja la a cincea editie. Ati participat la vreo editie? Considerati ca subiectele abordate au adus imbunatatiri retelei Orange?
1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember
Și eu am fost in ODC, inca din ediția de pionierat, care a durat un an, apoi un fel de ambasador în următoarele 4 ediții de cate 3 luni. M am bucurat că am putut ajuta și că am fost ascultați, că inițiative și idei de ale noastre au fost puse în practică, ceea ce a fost tot în avantajul nostru, al clienților Orange.

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

teacher_
#StarMember
Da, am fost membru ODC, și pot spune că am avut minim o propunere care a fost luată în considerare. Consider benefic acest program, iar aceasta comunitate (cea in care ne aflăm acum) este ca o încununare a rezultatelor obținute acolo. M-am bucurat că am putut sa ajut, așa cum mă bucur și aici când pot fi de ajutor. M-am bucurat sa vad că propunerile noastră au fost ascultate, și în viitoarele campanii s-a ținut seama de ceea ce am propus noi, membrii. Este bine că marile companii pleacă urechea la utilizatorii finali, pentru că de aici trebuie să pornească schimbarea.

Miha_Z
#StarMember
Si eu am fost membra ODC si mi-a placut mult acea experienta. Am simtit ca parerile si nemultumirile noastre au fost ascultate si ca impreuna cu noi au incercat sa gaseasca solutii pentru a ne oferi servicii mai performante. Eu apreciez companiile si diversele firme de telecomunicatii, energie, gaze... care realizeaza sondaje pentru a-si imbunatati calitatea serviciilor. Imi dau de inteles ca-si apreciaza clientii, angajatii si ca incearca sa le ofere servicii din ce in ce mai bune.

teacher_
#StarMember
Probabil faptul că am fost in ODC, și sunt acum in comunitate și experiențele trăite și povestite, au făcut și ca vreo câțiva prieteni de-ai mei să rămână în rețea... Pentru că ei nu credeau că există cineva care sa asculte nemulțumirile oamenilor simpli.

Razvan
#StarMember
N-am fost membru ODC, dar părerile mereu mi-au fost ascultate prin Orange Helper. Aștept să fie implementat și ce se mai discută în cadrul comunitatății. Una dintre ele, ar fi îmbunătățirea serviciilor de date în roaming, Orange a rămas mult în urmă și cu cele mai mari tarife extra SEE.

Miha_Z
#StarMember
Cu siguranta si aceasta Comunitate va aduce un plus Orange-ului. Suntem deja multi membri in Comunitate, ne exprimam opiniile pozitive si negative vis-a-vis de reteaua Orange, iar ei trebuie sa traga concluziile. Unde observa ca mai au de lucrat, e cazul sa insiste asupra problemei in cauza.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Nu am fost, dar și mie mi-au fost ascultate părerile prin intermediul Orange_helper, de pe Forumul Softpedia.

eda2k
Cunoscător
Salut, Da - ODCist din prima generație (cred)...

Miha_Z
#StarMember
Super. Eu nu stiu in ce editii am participat, ca nu erau numerotate atunci. :))

teacher_
#StarMember
Eu am fost în ediția 2 și 3, asta știu sigur 🙂

Jay
Campion certificat
Si eu am participat la 2 editii, 2017 si 2018, nu stiu ce presupune asta, ca numar de ediții, probabil 2 si 3... si, vreau sa cred ca a contat si ce am avut eu de spus... Consider că aceste inițiative, ODC si comunitatea Orange, sunt demersuri ce au ca scop identificarea problemelor si îmbunătățirea serviciilor..

eda2k
Cunoscător
Din câte țin minte, am ales numele ODC din mai multe variante. A fost funny !

Miha_Z
#StarMember
Jay, eu am fost colega cu tine, dar tind sa cred ca in editiile 3 si 4. Cert e ca indiferent de editii, daca deja a ajuns la a 5 editie, e din cauza faptului ca isi doresc in continuare sa testeze lucruri, sa afle opiniile clientilor si sa vina cu imbunatatiri.

Diana
Cunoscător
Si eu am participat la ODC 2018 si am avut impresia ca va recunosc pe cativa dupa scris , Comunitatea ca si ODC au ca scop imbunatatirea serviciilor si pastrarea ''suprematiei '' Orange

Anonim
Neaplicabil
Și eu am bifat ODC și multe opinii și sugestii au fost implementate de către Orange pentru îmbunătățirea serviciilor și mă bucur că este o companie care ține cont de clienți.