anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am cerut o oferta la serviciu clienți

Arynyk
Începător

Sunt client orange din anul 2005, poate si mai demult, datorita unor neînțelegeri ma făcut sa renunț la abonament și sa trec la cartela prepay, am cerut o oferta la serviciu clienți ceea ce mi-au comunicat ca nu sunt o persoana de încredere și nu pot beneficia de nici o oferta. Acest lucru ma înfuriat sa am cerut la alte companii concurente oferte de portare. Întrebarea mea este cum puteți susține ca nu sunt o persoana de încredere atâta timp cât de peste 20 de ani sunt client orange cu abonament destul de mare fără să am o restanță sau întârziere la plata, nu aveți o baza de date a clienților voștri? Cum susțineți dumneavoastră clienți vechi? Am fost contactat de către un reprezentant orange și mi-a spus că vreau să mă postez nu ma împiedică. Doamne ce companie, cum te răsplătește? Nu face nimic decât sa iti ia bani.

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci.Nu te aștepta la vreo recompensă din partea cuiva, ci când prinzi o ofertă bună online sau la un magazin Orange, fă în așa fel încât să o iei. Eu așa fac și nu mă mai rog demult de cineva.

Baftă!

Anonim
Neaplicabil

Poți sa ai și 100 ani vechime crezi ca ii interesează ? Urmărește site-ul orange și vezi ca mai sunt abonamente cu reducere și îți alegi singur oferta de pe site. Fără sa îți mai Bati capul cu negocieri. Renunțați la gândirea asta stupida ca dacă ai N ani la o companie trebuie sa fi răsplătit Ești un simplu client fie ca ai 1 an fie ca ai 100

Pololică
#StarMember

Salutare!

Vechimea este mai mult sau mai putin relevanta. Ideal ar fi ca tu sa ceri ceva si sa vezi daca ti se ofera sau nu. Din pacate, in aproape 5 ani, nu stiu daca am primit o oferta convenabila fara sa cer eu ceva.

Legat de discutia cu operatorul: "persoana de neincredere" poate insemna multe. Ar fi bine si contextul: ai vrut telefon scump (IPhone, Samsung Galaxy (S, Flip sau Fold), etc), abonament mult marit (in sensul ca ai abonament de 6-7E si ai vrut unul de 20-25E). Motivele pot fi multiple si nu stiu cum ar trebui interpretat. Daca abonamentele tale au fost mici (valoric) si ai cerut ceva iesit din tipar (telefon scump+abonament scump) sau ai avut oferte refuzate constant, probabil a dat ceva cu virgula.

PS: sa sti ca si mama a avut aproape 20 de abonament (doar abonament), dar a avut intotdeauna cel mai mic (incepand cu 3$ si10 minute). Tin minte ca am fost cu ea o data la Orange (trebuia sa ajungem la Obor si am zis sa ne oprim putin pentru o oferta cu telefon) si i se ceruse o garantie pentru 3 luni. I s-a motivat ca, avand in permanenta abonament minim fara telefon (cu exceptia primilor 2 ani), teoretic ar putea reprezenta risc de neplata. Si vorbim de ofertare cu aproximativ 15 ani ultreior deschiderii initiale a abonamentului.