la 27-05-2023 10:22 AM - editat ultima oară la 29-05-2023 08:41 AM de DanielaH
buna ziua! am trecut de la cartela prepay la abonament in data de 22.05 , am primit contractul , l-am semnat , dar nici pana astazi nu s-a facut trecerea pe abonament . trebuie sa fac eu ceva sau cat e necesar sa astept ....?
la 27-05-2023 11:29 AM
Salutare!
Trebuie să îți scrie în contract de când intră în vigoare abonamentul. Adică el nu intră imediat, ci după ceva vreme. Trebuie studiat mai atent.
Baftă!
la 31-05-2023 07:21 AM
in contract scrie ca intra in vigoare de la ,, data semnarii de ambele parti,,. Activarea se face,, in cel mult 4 zile calendaristice de la data semnarii de ambele parti,,. Am redactat exact formularea din contract
la 31-05-2023 07:27 AM
Da @doinab, este de altfel formularea redactată standard și care se regăsește și pe site-ul Orange. Aceasta nu înseamnă că acele zile până la activare trebuie să fie exact ca număr. Însă dacă nu se întâmplă nimic în aceste zile, o sesizare în acest sens era necesară. Revino pe topic dacă primești vreun răspuns sau ai informații noi. Succes.
27-05-2023 11:40 AM - editat 27-05-2023 11:45 AM
@doinab: Bun venit în Comunitate. Contractul intră în vigoare cu data specificată în contract, nu cu data semnării. Undeva la 4 zile de la semnare. Mai exact găsești data specificată în contract, iar ulterior (după activare) o vei regăsi și în contul tău online MyOrange. Detalii regăsești și aici. Te așteptăm cu vești noi despre activarea abonamentului tău.
la 27-05-2023 02:12 PM
Salutare!
Desi colegii din Comunitate mentioneaza data de inceput a contractului, experienta mea din martie (cand am incheiat doua contracte) a fost ca trecerea la abonament s-a realizat la 2-3 ore dupa ce a plecat curierul cu contractul semnat de mine. E drept, eram pe PrePay.
Daca in contract nu e specificat altfel, au as lua legatura cu Orange si as intreba punctual de numarul respectiv. 🙂
27-05-2023 05:14 PM - editat 27-05-2023 05:15 PM
Buna Doina,
Din experienta mea pot spune ca trecerea de pe prepay pe abonament, s-a facut in aceeasi zi, undeva la 1-3h. Cred ca ar trebui sa citesti contractul pe care l-ai semnat si in cazul in care e necesar, sa contactezi Orange pentru a te putea lamuri.
Zi cu soare!🌞
la 28-05-2023 08:52 AM
Salut! Sună la 300 si depune o solicitare de activare a abonamentului. Deobicei, se activează a doua zi după ce ai semnat contractul si a fost retransmis prin curier, dar au existat și excepții ca a colegului.
Detalii la https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/orange-lipsa-comunicare/m-p/113812#M11485
la 30-05-2023 09:09 AM
@doinab, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 30-05-2023 09:36 PM
Buna seara! Da, dar raspunsul a fost ca va trebui sa astept 30 de zile desi in contract scrie clar ca intra in vigoare imediat ce este semnat de ambele parti. Am ales sa renunt la contract de abonament , urmand sa ma orientez spre o alta companie care furnizeaza servicii similare. Multumesc !
la 31-05-2023 06:01 AM
Cred că 30 de zile este doar generic, se face mai repede. Fiecare alege ce dorește!
la 31-05-2023 07:16 AM
Cred ca sunt depasiti de situatie . Multumesc !
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor