la 04-05-2024 07:15 AM
la 07-05-2024 10:19 AM
Salut, @Tkn ,
Ai reușit să finalizezi procesul de portare? Pentru a alege intervalele de timp trebuie să accesezi varianta web a Magazinului Online, iar în cazul în care, timp de 3 zile nu completezi intervalele în care să se efectueze portarea, aceasta se va anula.
la 04-05-2024 07:18 AM
Buna,
Prin apăsarea linkului "aici" ar trebui sa fii redirecționată spre pagina de alegere a datei.
la 04-05-2024 07:39 AM
Salut,
Prin apasarea linkului “aici” sunt redirectionat catre aplicatie. Am urmat pasii, am cotrobait prin aplicatie prin fiecare coltisor si nimic de vreo posibilitate de programare.
la 04-05-2024 07:57 AM
Dacă vei încerca deschiderea link-ului în browser (sau varianta de web /desktop) atunci ar trebui să afișeze corect ceea ce te interesează. În varianta de "aplicație" posibil să nu existe disponibilă acea secțiune.
04-05-2024 08:01 AM - editat 04-05-2024 08:03 AM
Tii apăsat pe "aici" (link) dai copy și apoi deschizi un browser din telefon/PC și dai inserare.
Linkul deschide aplicația datorita setarilor făcute în telefon.
la 04-05-2024 11:24 AM
Poți trimite o poza cu pagina accesată pe laptop sau nu se incarca pagina deloc.
la 04-05-2024 12:43 PM
Accesez pagina si ma duce in pagina de login al contului orange. Acolo nu gasesc nimic legat de portare
la 04-05-2024 01:24 PM
Poți accesa "comenzile mele" și apeși pe comanda ta, acolo găsești data de portare.
la 04-05-2024 01:47 PM
"Te duce în pagina de login al contului", dar după login unde te direcționează? Ar fi interesant de aflat. În pagina de login nu poți afla alte date, decât după login.
la 04-05-2024 02:09 PM
Daca erai atent la discutiile de pana acum vedeai ca m-am jucat in cont (de dupa login) cum ironic ai mentionat, asa ca data viitoare fii atent si daca poti ajuta fa-o, daca nu lasa ironiile
la 04-05-2024 09:03 AM
Salutare!
Încearcă de pe un laptop/ desktop să deschizi unde scrie ,,aici" și să setezi ceea ce trebuie de acolo.
Baftă!
la 04-05-2024 09:32 AM
Acelasi lucru si de pe laptop.
la 04-05-2024 09:43 AM
Posibil să nu funcționeze ceva. Le poți scrie înapoi că nu reușești.
la 04-05-2024 10:27 AM
Salutare!
Doar la Yoxo am văzut să aibă varianta cererii unei date specifice de portare. Dacă este abonament standard (de Orange, nu Yoxo), s-ar putea să fie o funcționalitate nou recent implementată. Mi se pare un pic ciudat că îți cere pana mâine să pui o dată fixă.
la 04-05-2024 11:14 AM
In aplicatie, unde te duce mai exact acel link? Pe pagina principala?
Daca da, pare sa fie un bug. Ori e o functionalitate care nu a fost testata ca lumea (eu n-am mai vazut-o pana acum), si ar trebui sa te duca pe un selector de data sau ceva, ori…e ceva ce ne scapa noua.
Nici nu stiam ca aplicatia My Orange are asa ceva.
Incearca sa iei legatura cu un consultant pe chat. Fie din aplicatie, fie de aici (recomanda a doua varianta). Pentru transfer la operator, trebuie sa scrii: transfer operator. Vezi daca pot seta ei o data de pe partea lor.
Acuma, e posibil ca astazi sa fie mai greu sa gasesti pe cineva. Dar…poti incerca. Daca nu, revino saptamana viitoare.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor