anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Termen portare

Tkn
Junior

Salut, comunitate!

Ma poate indruma cineva cu e-mailul din attach legat de portare? Nu gasesc in aplicatie pe nicaieri posibilitatea alegerii datei si orei de portare. 

1 Soluţie acceptată‚

Salut, @Tkn ,

 

Ai reușit să finalizezi procesul de portare? Pentru a alege intervalele de timp trebuie să accesezi varianta web a Magazinului Online, iar în cazul în care, timp de 3 zile nu completezi intervalele în care să se efectueze portarea, aceasta se va anula.

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Prin apăsarea linkului "aici" ar trebui sa fii redirecționată spre pagina de alegere a datei.

Salut,

Prin apasarea linkului “aici” sunt redirectionat catre aplicatie. Am urmat pasii, am cotrobait prin aplicatie prin fiecare coltisor si nimic de vreo posibilitate de programare.

FLo1
#StarMember

Dacă vei încerca deschiderea link-ului în browser (sau varianta de web /desktop) atunci ar trebui să afișeze corect ceea ce te interesează.  În varianta de "aplicație" posibil să nu existe disponibilă acea secțiune. 

Anonim
Neaplicabil

Tii apăsat pe "aici" (link) dai copy și apoi deschizi un browser din telefon/PC și dai inserare.

Linkul deschide aplicația datorita setarilor făcute în telefon.

Anonim
Neaplicabil

Poți trimite o poza cu pagina accesată pe laptop sau nu se incarca pagina deloc.

 

Accesez pagina si ma duce in pagina de login al contului orange. Acolo nu gasesc nimic legat de portare

Anonim
Neaplicabil

Poți accesa "comenzile mele" și apeși pe comanda ta, acolo găsești data de portare.

FLo1
#StarMember

"Te duce în pagina de login al contului", dar după login unde te direcționează? Ar fi interesant de aflat. În pagina de login nu poți afla alte date, decât după login.

Daca erai atent la discutiile de pana acum vedeai ca m-am jucat in cont (de dupa login) cum ironic ai mentionat, asa ca data viitoare fii atent si daca poti ajuta fa-o, daca nu lasa ironiile

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Încearcă de pe un laptop/ desktop să deschizi unde scrie ,,aici" și să setezi ceea ce trebuie de acolo.

Baftă!

Acelasi lucru si de pe laptop. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Posibil să nu funcționeze ceva. Le poți scrie înapoi că nu reușești.

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Doar la Yoxo am văzut să aibă varianta cererii unei date specifice de portare. Dacă este abonament standard (de Orange, nu Yoxo), s-ar putea să fie o funcționalitate nou recent implementată. Mi se pare un pic ciudat că îți cere pana mâine să pui o dată fixă. 

arsradu
#StarMember

In aplicatie, unde te duce mai exact acel link? Pe pagina principala?

Daca da, pare sa fie un bug. Ori e o functionalitate care nu a fost testata ca lumea (eu n-am mai vazut-o pana acum), si ar trebui sa te duca pe un selector de data sau ceva, ori…e ceva ce ne scapa noua.

Nici nu stiam ca aplicatia My Orange are asa ceva.

Incearca sa iei legatura cu un consultant pe chat. Fie din aplicatie, fie de aici (recomanda a doua varianta). Pentru transfer la operator, trebuie sa scrii: transfer operator. Vezi daca pot seta ei o data de pe partea lor.

Acuma, e posibil ca astazi sa fie mai greu sa gasesti pe cineva. Dar…poti incerca. Daca nu, revino saptamana viitoare.

Client Orange