la 06-08-2025 04:56 PM
la 06-08-2025 05:33 PM
Salutare!
Bănuiesc faptul că ai depus o sesizare scrisă în acest sens și ai și un număr de înregistrare.
Dacă da, te sfătuiesc să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Ceri să ți se urgenteze, că este deja prea mult timp de când aștepți.
Sper să reușești!
la 14-08-2025 01:38 PM
Am scris și am sunat zilnic din 10.07, nici o soluție și nici un răspuns concret. Toți m-au mințit.
la 07-08-2025 09:37 AM
Andreea, înțeleg că ai luat legătura cu colegii noștri. Ai cumva un număr de sesizare? Putem să ne interesăm și noi care este statusul situației.
la 14-08-2025 01:42 PM
260551871 acesta este numărul sesizării.
Din păcate, am încercat orice soluție de a remedia amiabil această problemă și cred că le-am epuizat pe toate. Am depus o reclamație la ANPC și Ancom.
la 14-08-2025 01:47 PM
Mulțumesc pentru răspuns și pentru detalii. Voi ruga colegii să verifice care este statusul sesizării.
la 11-08-2025 11:28 AM
@andreeacraciune, s-a rezolvat situația?
la 14-08-2025 01:44 PM
Nu am rezolvat nimic. Nici nu se poate rezolva cu oamenii care lucrează la Orange România din păcate. Aștept soluționarea plângerii la ANPC.
la 19-08-2025 10:03 AM
Andreea, colegii ne-au confirmat că situația a fost rezolvată. Este totul în regulă?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor