anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Tehnica de vanzare sau de manipulare?

Stefyyy
Începător
Am fost intr-un magazin Orange Store sa imi reincarc numarul. Toate bune si frumoase, pana ce vanzatorul mi-a vandut ceea ce el spunea ca este un fel de cartela telefonica pe care nu va trebui sa o incarc 12 luni, cu valoarea de 5 euro... cand am ajuns acasa, am fost stupediata de mesajul primit, cu textul bine ai venit in familia orange, abonamentul ales este de 5 euro... practic am incheiat un abonament fara sa fiu informata, cand eu voiam o optiune de reîncarcare. Nu mi se pare prea ok, eu nu voiam abonament.
45 Răspunsuri 45

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Din păcate, mai există și astfel de situații. E destul de neplăcut. Sincer, îmi pare rău că există persoane care recurg la asemenea tertipuri.

teacher_
#StarMember
Buna ziua, și felicitări pentru prima intrebare..! Din păcate se mai întâmplă și astfel de cazuri, mai ales în Store sau in magazine partenere, unde vânzătorii încearcă să își crească targetul... Îmi pare sincer rău pentru situația ta, daca ai incheiat acel contract recent, poți merge să îl închizi, pentru că nu e ok sa plătești pentru ce nu vrei. Sincer, mă bucur că nu este vorba de o sumă mai mare.

Razvan
#StarMember
Da, se practica în serviciile de vânzare telecom din țară. Soacra mea s-a dus la digi sa închidă un abonament și a plecat cu altul, făcut din propria voință a angajatului. Poți sa ne spui în ce Orange Store ți s-a încheiat un abonament fără acordul tău?

Stefyyy
Începător
Nu pot sa mai fac nimic, a trecut o luna. Nici nu mai stiu unde era sincer, am intrat doar sa imi reincarc.... tin minte ca era doar store.

FaraUnID
Campion certificat
Plangere ANPC si ANCOM, pentru ca nu este pentru prima data cand sunt raportate asemenea tehnici infecte de atingere a target-ului si vad ca a nu se schimba nimic. Poti sa spui si locatia magazinului + numele agentului de vanzari? Nu de alta, dar sa-l facem "celebru" !

Anonim
Neaplicabil
Înseamnă că tu ai semnat vreun document sau cum a fost? Neplăcută situație.

Razvan
#StarMember
A semnat, nu a citit, a mers doar pe încredere. Același lucru l-am mai reclamat de multe ori, în unele magazine s-a mai ameliorat situația, în sensul ca în prezent se pot schimba cartele prepay în Orange Store, înainte doar te inhatau cu un abonament pe 6 luni.

RecenziiPeBune
Explorator entuziast
Recunosc că mi-e greu să mă pronunț dacă e manipulare sau dacă s-a exprimat greșit operatorul. Ați semnat ceva? A menționat cuvântul ”abonament” în discuția purtată? Vă recomand ca, oriunde ați merge, atunci când vi se oferă orice fel de servicii, oferte, alternative, să puneți cât mai multe întrebări pentru a fi sigură că sunt ce căutați. De exemplu, am fost cu mama mea să-și schimbe cartela și i s-a oferit un abonament. Mi s-a părut că operatorul încearcă ”să-i bage pe gât” abonamentul, însă după câteva întrebări și clarificări, am realizat că oferta respectivă era mult mai avantajoasă decât cartela. Însă am și un exemplu negativ. Am vrut să-mi fac abonament la Orange, pe atunci era opțiunea de internet nelimitat. Până m-am hotărât că vreau, ea dispăruse de pe site, dar operatorul m-a asigurat că încă există. Am confirmat că vreau abonamentul, mi-a oferit contractul să-l semnez, dar l-am rugat să îmi citească ce conține încă o dată. Surprinzător, am avut dreptate și acea opțiune dispăruse, operatorul aflase între timp asta, însă a omis să îmi spună..

Ascary
Campion certificat
Nu este corecta deloc aceasta practică a magazinelor partenere. Vânzătorii stau pe holurile mallurilor sau chiar în stradă și "agata" clienții creduli cu tot felul de oferte "avantajoase" și până te dezmeticești te trezești cu un abonament inutil și costisitor.Recomand mai multă atenție la astfel de "oferte" și ofertanți.

FaraUnID
Campion certificat
Este vorba de minciuna prin omisiune, pe care unii agenți de vânzări - care stau pe obraz - au ridicat-o la rang de arta. Prin Shop-uri mai umblau cu (,) cioara vopsita și în momentul în care mergeai sa achiziționezi un telefon prin programul Phone Credit și erai întâmpinat cu un sec "nu comercializam telefoane la liber" sau "modelul ales de dvs este disponibil doar la abonament", în schimb aveau pentru tine, prin Phone Credit, modele de telefon care în comerț se vând cu 49 lei. Ma repet: Cred ca ANPC și ANCOM trebuie sa facă ceva în privința asta.

Neaplicabil
Nasol moment... Funny, pentru ca imi aminteste de situatii similare in care oamenii se duc sa-si inchida un card la banca si se intorc cu credit. :))) Evident, nu e cazul aici. Si eu unul nu am patit asa ceva. Plus ca incarcarile mi le fac singur, online, din cont. Asa ca nici nu prea am avut ocazia. Dar probabil ca m-as fi dus instant pe capul aluia sa-l anuleze. :)) Nu stiu ce e nebunia asta cu abonamentele. Toate magazinele push-eaza ingrozitor abonamentele. Vorbeam si cu un consultant acum cateva saptamani si exact asta ii spuneam si lui: parerea mea e ca Orange ar trebui sa-si focuseze eforturile in a avea cat mai multi clienti multumiti, nu cat mai multe abonamente facute. Pentru ca daca omul e multumit, n-o sa plece, indiferent daca e cartela sau abonament. Decat daca eventual primeste o oferta mai buna in alta parte. Pe cand, daca nu e, o sa plece indiferent cate restrictii si cate piedici ii pui in contractul ala. N-o sa-i fie usor, dar daca intr-adevar vrea sa plece din retea, nu-l poti tine cu forta. O sa-ti plateasca ce are de platit si o sa plece oricum. Dar na, e doar parerea mea. Acuma, daca nu ma insel, consultantii din magazin primesc bonus daca fac abonamente. Ceea ce nu stiu cine o cere, nu stiu daca e o chestie de management intern al magazinului sau o politica generala Orange. Dar oricum, tertipuri de genul asta nu ar trebui facute indiferent daca tu primesti sau nu vreun bonus/comision din vanzarea acelui abonament. Clientul trebuie sa stie intotdeauna pentru ce plateste.

Tina
Cunoscător certificat
Stefyyy, sa nu te superi pe mine dar este in mare măsura vina ta. Cum ai crezut ca exista o cartela de doar cinci euro, plină cu beneficii care nu se mai termina și care sa fie valabilă 12 luni!? Pai dacă exista așa ceva cine mai stătea pe abonamente sau pe cartele prepay, valabile o luna... Nimeni! Ai primit și un telefon in aceasta oferta? Măcar ai resurse suficiente? Dacă ai avea, nu ar fi tragedia prea mare. Alții ne-am dori abonamente la cinci euro de care sa fim și multumiți.

teacher_
#StarMember
@Tina, cum spui că e vina clientului că intră să cumpere o cartela, și iese cu un contract pe un an? Făcut fără să semneze nimic, din ce am înțeles. Am mai auzit de astfel de idee, un fel de strutocamila, nu e nici abonament, nici cartelă, dar dacă nu încarci până într-o anumită dată, ai o problemă. Euro GSM mai făcea așa, pe vremuri...! Și nu te gândi că ai cine știe ce beneficii, sunt exact ca la cartelă. Fara telefon, fara nimic. Pentru că există niște targeturi, pe care fiecare reprezentant vrea sa le atingă.

Tina
Cunoscător certificat
Nu am fost acolo sa știu sau sa văd, repet, nu vreau sa supăr pe nimeni, este părerea mea, dar oferta (dacă a fost așa) nu era de crezut. Adică, cu cinci euro sa vorbesti tot anul? Cum sa crezi așa ceva? Și eu am fost in aceasta situație cu cartela soțului meu. Acesta și-a rugat tatăl sa ii reîncarce cu cinci euro, iar vânzătoarea l-a convins sa facă un abonament pe tot anul in aceleași condiții. Plus un telefon! In minutul imediat următor , după ce a semnat CONTRACTUL, soțul meu a primit câteva mesaje in care era informat despre tranzactie și condiții. Nu aveai cum sa nu îți dai seama ca tocmai ai făcut o înțelegere pe un an cu cinci euro pe luna. L-am anulat in câteva ore fără probleme. Socrul a înțeles despre ce era vorba, dar a zis ca oricum plăteam cinci euro pe luna, și nu avea cum sa ne deranjeze.