la 22-02-2025 10:51 AM
Buna ziua. Eu vreau sa.mi prelungesc abonamentul încă 24 luni cu achiziționarea unui telefon. Întrebarea este, daca se plăteste curierul când îmi aduce coletul acasa ramburs( cu telefonul)?? Se înțelege? Nu telefonul, am înțeles că telefonul se plătește rată la el în fiecare lună pe factură+ abonamentul care îl am. Mă interesează dacă trebuie sa plătesc curierul că îmi aduce pachetul acasa. Aștept răspuns. Multumesc
22-02-2025 11:08 AM - editat 22-02-2025 11:18 AM
Livrarea comenzii pe care ai facut-o în Magazinul online Orange se poate face:
Livrarea comenzii la locker este disponibilă pentru produsele de dimensiuni mici sau medii (dacă produsul tău se încadrează pentru acest tip de livrare, în pagina de produs vei vedea opțiunea marcată corespunzător). De asemenea, livrarea la locker este disponibilă doar pentru comenzile la care ai ales plata cu cardul. Termenul disponibil pentru ridicarea coletului depinde de firma de curierat care asigură livrarea.
Iată cum trebuie să procedezi:
1. Alege produsul pe care vrei să îl achiziționezi și verifică dacă are marcajul de livrare la locker
2. După adăugarea produsului în coșul de cumpărături, apasă butonul Mergi la detalii de livrare
3. Alege opțiunea Ridicare personală și apoi selectează punctul de ridicare. Apoi ți se va afișa o hartă cu toate punctele de ridicare disponibile, din care poți să îl alegi pe cel preferat sau îl poți căuta, dacă cunoști adresa exactă.
Transportul este gratuit pentru orice comandă făcută din magazinul online Orange în valoare mai mare de 50€ sau la activarea ori prelungirea unui contract.
In cazul tau transportul este gratuit și vei vedea acest lucru in momentul plasării comenzii.
https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-s-tiu-despre-livrarea-comenzii-din-magazinul-online-108
22-02-2025 11:08 AM - editat 22-02-2025 11:18 AM
Livrarea comenzii pe care ai facut-o în Magazinul online Orange se poate face:
Livrarea comenzii la locker este disponibilă pentru produsele de dimensiuni mici sau medii (dacă produsul tău se încadrează pentru acest tip de livrare, în pagina de produs vei vedea opțiunea marcată corespunzător). De asemenea, livrarea la locker este disponibilă doar pentru comenzile la care ai ales plata cu cardul. Termenul disponibil pentru ridicarea coletului depinde de firma de curierat care asigură livrarea.
Iată cum trebuie să procedezi:
1. Alege produsul pe care vrei să îl achiziționezi și verifică dacă are marcajul de livrare la locker
2. După adăugarea produsului în coșul de cumpărături, apasă butonul Mergi la detalii de livrare
3. Alege opțiunea Ridicare personală și apoi selectează punctul de ridicare. Apoi ți se va afișa o hartă cu toate punctele de ridicare disponibile, din care poți să îl alegi pe cel preferat sau îl poți căuta, dacă cunoști adresa exactă.
Transportul este gratuit pentru orice comandă făcută din magazinul online Orange în valoare mai mare de 50€ sau la activarea ori prelungirea unui contract.
In cazul tau transportul este gratuit și vei vedea acest lucru in momentul plasării comenzii.
https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-s-tiu-despre-livrarea-comenzii-din-magazinul-online-108
la 22-02-2025 11:23 AM
Am inteles. Vă mulțumesc pt răspuns.
la 22-02-2025 11:39 AM
Salutare!
Niciodată nu am plătit curierului bani pentru transport la reprelungirea unui abonament, indiferent că am făcut-o telefonic sau din magazinul online. Și fac asta de peste 23 de ani!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor