anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Schimbare retea doar cu abonament?

JuneY
Începător

Buna ziua, doresc sa trec de la o alta retea la orange. Acolo am fost pe abonament. Dar cei de la orange mi-au spus ca daca vreau sa trec la ei si sa-mi pastrez numarul, pot doar cu abonament. Adica acolo am fost pe abonament, trebuie si aici. Dar de ce nu pot avea cartela prepay? E ciudat. Multumesc.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Portarea se poate face si pe prepay si pe abonament cu conditia ca operatorul sa suporte tipul de serviciu pe care il cauti. In cazul asta, da, cu siguranta se poate face trecerea fara niciun fel de probleme pe prepay! Nu exista nicio regula care sa impuna abonamentul la portare. Decat daca nu exista prepay. Dar slava Domnului, exista! Deci mergi intr-un Orange Shop (vezi sa fie SHOP nu Store) si ceri portare pe PREPAY.

Ai grija ce semnezi!

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Se poate face portare și pe prepay, fără probleme! Doar că există, în unele cazuri, unii angajați mai zeloși care vor să facă uneori altceva decât ceea ce trebuie. Te sfătuiesc să încerci în altă parte și vei reuși cu siguranță.

Ai detalii aici:

https://www.orange.ro/help/cum-imi-pot-porta-numarul-prepay-in-reteaua-orange-15450

Au mai fost cazuri semnalate pe aici!

Baftă!

Trist. Incredibil ce fel de oameni. Multumesc frumos pentru raspuns.

Anonim
Neaplicabil

În apărarea consultanților pot spune ca suportul scriptic lasă de dorit și induce in eroare.

Ai aici un exemplu:

https://www.orange.ro/help/cum-imi-pot-porta-numarul-de-abonament-in-reteaua-orange-15448 

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Portarea se poate face fara probleme, insa ar fi bine sa vizitezi un Orange shop aici personalul este mai deschis.

Să ai la tine și o factura de la furnizorul vechi.

FLo1
#StarMember

Dacă nu reușești,  poți alege Yoxo cu portare direct din aplicație, iar apoi treci pe prepay Orange.  Simplu și de acasă.

Anonim
Neaplicabil

Asta nu este o soluție, soluția este cea detaliată de către mine! Orange Yoxo nu a existat în trecut și este posibil, teoretic doar, să fie desființat în viitor! Sper să nu primesc ca replică sintagme rebusistice ironice "marca Cluj-Napoca"! Îndeamnă-i mai bine pe clienți să lupte pentru drepturile lor, nu să spere încercând manevre, subterfugii! Valabil și pentru ceilalți useri care dau răspunsuri și îndemnuri la plecatul capului în fața angajaților abuzivi, avizi după targeturi și comisioane personale!

arsradu
#StarMember

Portarea se poate face si pe prepay si pe abonament cu conditia ca operatorul sa suporte tipul de serviciu pe care il cauti. In cazul asta, da, cu siguranta se poate face trecerea fara niciun fel de probleme pe prepay! Nu exista nicio regula care sa impuna abonamentul la portare. Decat daca nu exista prepay. Dar slava Domnului, exista! Deci mergi intr-un Orange Shop (vezi sa fie SHOP nu Store) si ceri portare pe PREPAY.

Ai grija ce semnezi!

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

În seara de Vineri, 8 Aprilie 2022, pe la orele 20:15, atunci când am mers la magazinul Orange Smart Shop din hipermarketul Cora din municipiul Bacău, strada Milcov nr. 2-4 cerând o portare de pe Vodafone Prepay pe Orange Prepay iar angajatul băiat mi-a răspuns că portarea nu se poate face decât pe abonament, zâmbindu-i în față credeți că s-a răzgândit? Întrebându-l încă o dată, privindu-l pe sub sprâncene dacă e atât de sigur că portarea se poate face doar pe abonament, credeți că s-a răzgândit? M-am întors acasă cu banii în portofel și cu cartela Vodafone în telefon și am anunțat ANCOM care a intrat ulterior în acest magazin sub acoperire, dar au nimerit o angajată fată care a fost corectă, le-a portat pe Prepay un număr funcționarilor sub acoperire ai ANCOM! Respect alegerea doamnei DanielaH de a marca acest răspuns drept soluție, mă tem însă că nu prea voi apuca să prind ceva cheag în această comunitate...

Salut Adi! 

Bine ai (re)venit! 🙂

Eu n-am ajuns atat de departe incat sa anunt ANCOM, dar da, si pe mine ma irita foamea asta nebuna, nu de clienti, nu de bani, ci de abonamente! As intelege daca consultantul respectiv ar incerca cumva sa ma motiveze spre un abonament. Sa incerce sa imi schimbe parerea si sa ma castige in felul asta ca abonat. Dar nu o fac asa. Ei vor direct, spunandu-i clientului ca nu se poate. Si cei care sunt creduli, o iau de buna, si isi fac abonament. Ca asa le-a zis Gheorghita de la Orange Shop-ul din colt.

Si n-as avea nicio problema cu asta. Nu imi plac abonamentele, nu recomand, si nu mi-as face abonament. Dar asta nu inseamna ca nu-i inteleg pe cei care intr-adevar vor un abonament si au motive pentru asta (puncte/reduceri dupa o perioada la telefoane, etc). Ceea ce ma deranjeaza este strategia asta de a spune ca nu se poate, doar pentru ca interesul angajatului (comision la abonamente) este avantajat de lucrul asta.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Să propui un abonament e corect, înseamnă marketing. Chiar și să minți inițial, e tot un fel de marketing. Dar să nu îi lași clientului care știe prea bine care este adevărul altă variantă decât să părăsească magazinul Orange Smart Shop fără cerere de portare pe Prepay întocmită și semnată, este...mă abțin.

Pololică
#StarMember

Salutare!

Daca in magazin ti se spune ca portarea se face doar la abonament, incearca altul sau incearca Yoxo (cu portarea online, din aplicatie). Mi-am deschis recent in abonament Yoxo si in 5 zile deja il aveam operational (bine, de luat in calcul ca am facut comanda de numar nou intr-o vineri, deci... s-au adaugat 2 zile in plus). Daca nu ma insel, prima luna o s-o ai gratuit. Dupa cele 30 de zile poti trece direct pe prepay (tot prin aplicatie, in cativa pasi usori).

Anonim
Neaplicabil

Bună seara! Am tot menționat de atâtea ori, de când există Comunitatea Orange, că acest subiect național a devenit deja unul extrem de dezgustător, de iritant! Am vârsta de 43 de ani, așadar nu sunt în vârstă, iar acest lucru mi-a permis să experimentez absolut totul pe piața telecom din România, încă din luna Aprilie a anului 1997! Una este să propui clientului un abonament și să te aștepți la un oarecare răspuns, alta e să începi cu o minciună ordinară, ca angajat al unui Orange Smart Shop (că și aici riști să pățești la fel ca la francizele Orange) cum că un număr nu poate fi portat decât pe abonament, sau că un SIM preplătit la fel, nu poate fi înlocuit decât prin încheierea unui abonament pe o perioadă de 3-6 luni, să nu îți retragi minciuna și să îl trimiți pe client afară din magazin, nedumerit la plimbare! Ba încă, mai spun adeseori cei de la Serviciul Clienți Orange că, în cazul în care un angajat face din astea clientul să sune la 300 ca să vorbească ei, operatorii, cu angajații lor, să îi pună la punct! Adică clientul nevinovat și, probabil cu obrazul subțire, să fie nevoit contrar a ceea ce își dorea de fapt inițial, adică pentru ce frecventase acel magazin Orange, să ajungă să joace rolul unui actor de circ certăreț și care să încerce o tocmeală cu aceiași angajați, anterior mincinoși! NU CEDAȚI! Numerele de telefon sunt proprietatea ANCOM România, la fel și spectrele de frecvență și licențele cu care Orange funcționează pe piața telecom din România, reclamați la ANCOM pe acei angajați nesimțiți din unele magazine Orange Smart Shop care vă refuză portarea pe cartelă preplătită! Sesizați ANCOM și în cazul în care vreun angajat refuză să vă înlocuiască un SIM preplătit gratuit sau cu 1,92 Euro, întrucât este dreptul vostru să rămâneți la Prepay, dacă nu vă înlocuiește SIM-ul preplătit pierdut, furat sau stricat, automat nu veți mai putea folosi cu acel număr serviciile Orange Prepay și, mai grav, nu veți putea nici să îl portați în altă rețea decât Orange, întrucât nu aveți ce SIM să prezentați acceptorului sau veți prezenta seria unui SIM mort în rețeaua Orange și iarăși, e caz de ANCOM România! Să vi se rupă undeva de targeturile angajaților și de comisioanele lor, că nu mâncați și nu vă plătiți facturile din profiturile lor, așadar sesizați instantaneu ANCOM România și această instituție chiar intervine în astfel de situații, îi veți lecui pe acei angajați! Dar dacă lumea nu sesizează ANCOM România...

Anonim
Neaplicabil

Salut,

De cate ori ai sesizat ANCOM și ce soluții favorabile ai obținut.

Mulțumesc anticipat.

Anonim
Neaplicabil

La o întrebare retorică...nu se răspunde! Dar hai să raspund, totuși, dacă intervine sau nu ANCOM România. În cazul tău intervine INSTANTANEU! Spune-le tu că te iau cu această vrăjeală angajații din toate magazinele Orange Smart Shop (excludem francizele Orange) din localitatea unde locuiești tu cum că nu poți veni în rețeaua Orange decât doar pe abonament (tu nu vrei abonament, te înțeleg oarecum) și că ești nevoit să rămâi cu numărul la Vodafone, Telekom Mobile sau DIGI! Tu ce zici, ANCOM intervine sau nu? Sau că refuză să îți înlocuiască SIM-ul Prepay tot pe Prepay, când tu deja ai plătit și ai cumpărat opțiunea! Tu cum îl folosești în rețeaua Orange sau cum portezi numărul cu seria de pe un SIM mort? Ok, să dau credit scepticismului tău: ar trebui să părăsim milioane de cartelari rețeaua Orange, pentru că angajații Orange sunt dumnezei iar ANCOM nu funcționează, nu? După logica asta mergi tu! ANCOM România încurajează și îți mărturisesc că mi-a mulțumit chiar, de multe ori, că folosesc serviciul lor de portabilitate! Devino tu "nebunul" din orașul/municipiul în care locuiești și vei vedea cum în viitor angajații Orange din magazine te vor servi! Altminteri, ia trenul atunci și încearcă prin provincia ta, căutând magazine Orange Smart Shop cooperante cu tine...te duci?