la 25-04-2023 06:21 PM
Am facut greseala majora de a cere schimbarea a 2 cartele sim Orange/abonament.
Am primit cartelele, am parcurs pasii de pe site pentru activare, dar pentru una din cartele mi s-a refuzat activarea pe motiv ca "seria sim e incorecta"?!
Am contactat un tehnician Orange, care mi-a transmis un cod de activare de 7 (sapte) cifre, desi pe site codul de activare are doar 6 (sase) cifre. Explicatia tehnicianului - "asa apare la mine"?!
Mi s-a promis ca se vor activa ambele cartele sim si voi fi sunata sa se verifice.
Bineinteles NU am fost sunata de nimeni, iar acum observ ca s-au activat AMBELE simuri CU ACELASI NUMAR?!
Adica- din 2 abonamente, un numar a "disparut", iar cele 2 simuri noi au, ambele, acelasi numar?!
Bonus - NU mi s-au activat nici apelurile wifi, nici 5G.
Au trecut 6 (SASE) ore de cad incerc sa activez cele 2 numere. Pe site se spune ca dureaza o ora?!!
Credeti ca ma puteti ajuta pentru a activa AMBELE numere, fiecare cu apel wifi si 5g?
Sau... e prea complicat in secolul 21?
25-04-2023 06:38 PM - editat 25-04-2023 06:39 PM
Buna,
Problema e urmatoarea: noi, cei din comunitate, suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci, cu toate ca ne dorim foarte mult sa te putem ajuta concret si punctual cu problema ta, nu avem acces la contul tau (sau al altor clienti) si nu putem opera niciun fel de modificari.
Cu toate astea, daca ai acces la un calculator/laptop, iti recomand sa iei legatura cu un consultant folosind chat-ul Djingo de aici (NU varianta de pe telefon). Atentie! Nu sunt la fel.
Pentru transfer la un operator uman, trebuie doar sa scrii "transfer operator". Daca faci asta in timpul programului (08:00-20:00 in timpul saptamanii), in cateva minute ar trebui sa fii redirectionata catre un operator.
la 25-04-2023 06:50 PM
Din pacate "djingo" NU se deschide in nici un browser - Mozilla, Edge, Chrome.
Asa ca... multumesc pentru raspuns, dar nu a solutionat nimic!
25-04-2023 06:52 PM - editat 25-04-2023 06:55 PM
Daca ai AdBlocker, trebuie sa fie dezactivat, fie pentru site-ul asta (ca exceptie), fie permanent. Altfel...intr-adevar, nu se va incarca. De asemenea, poti incerca accesarea site-ului in fereastra privata.
Dar ca si functionalitate...la mine functioneaza ok. 🙂
la 29-04-2023 10:58 PM
In adevar aveam Adblocker-ul activ. Am dezactivat si am reusit sa vorbesc cu un reprezentant. Din pacate, nu a putut activa apelurile Wifi pe una din cartele.
Oricum , multumesc pentru disponibilitate si ajutor!
29-04-2023 11:03 PM - editat 29-04-2023 11:13 PM
Apelul wifi tine si de telefon. Si s-ar putea sa nu aiba legatura neaparat cu SIM-ul. Activarea serviciului pe cont e intr-adevar una dintre conditii pentru functionarea serviciului, dar nu si singura. Softul telefonului trebuie sa aiba suport pentru asta, si nu doar in general, ci specific pentru Orange.
Pe ce telefon ai incercat acel SIM? Daca incerci SIM-ul al doilea in acelasi telefon, functioneaza apelul wifi? Daca da, cel mai probabil trebuie activat pe cont (problema operator). Daca nu, problema e la telefon.
la 29-04-2023 11:21 PM
Am incercat intr-un iPhone SE3, un alt iPhone cu dual sim fizic din Hong Kong, un Samsung Galaxy si un Huawei Y7 (toate telefoanele familiei :))
Una dintre cartele are apelurile wifi activate, cealalta nu. Cand incerc sa le activez apare un mesaj care imi spune sa iau legatura cu un reprezentant Orange - ceea ce am facut, dar fara succes...
Din pacate, cartela fara apeluri wifi e exact cea la care imi sunt necesare, fiind cartela pentru job.
la 25-04-2023 07:33 PM
Mostra de eficienta si respect pentru clienti!
"Va inteleg, din pacate eu nu va pot activa numarul ep nici o cartela, ceea ce pot face eu este sa va recomand sa vizitati un magazin fizic sa va ofere colegii o cartela noua cu numerele"
Ar fi de ras daca nu ar fi de plans!
la 26-04-2023 11:58 AM
Salut, @mrsalexander!
Îmi pare rău pentru situația ta. Dacă vrei, putem ruga colegii să verifice punctual ce s-a întâmplat. Îmi poți trimite (în mesaj privat) numerele de telefon și seriile SIM ale cartelelor? Mulțumim.
la 28-04-2023 01:42 PM
@mrsalexander, s-a rezolvat situația?
la 29-04-2023 10:56 PM
S-a rezolvat doar partial, din pacate. Am fost contactata de un reprezentant Orange care a incercat sa modifice numerele de pe cartele, astfel ca sa nu mai am acelasi numar pe ambele cartele.
Se pare ca a reusit, acum am fiecare cartela cu numarul ei.
Din pacate e imposibil sa se activeze apelul Wifi pentru una din cartele. Cee a ce e extrem de neplacut, fiindca ma bazez pe apelurile Wifi in cateva locatii.
Am mers la 3 magazine Orange, fara nici un succes. Personalul angajat a avut o atitudine mai mult decat dezgustatoare, nici macar nu s-au uitat la cartele, erau prea ocupati sa stea pe Tiktok si sa fumeze.
E vorba de magazinele Orange de la Blocul Dunarea, Calea Mosilor si Bd Lascar Catargiu.
Ar trebui probabil sa deschid un alt post despre felul in care angajatii din aceste locatii trateaza clientii, dar sunt plictisita, scarbita si obosita...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor