anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

S-au majorat preturile abonamentelor Fun 10?

Andreișoșa22
Începător

Salutare. Știe cineva dacă s-au majorat preturile abonamentelor fără fără fi înștiințați?

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ai primit notificare pe ultima factură înaintea celei majorate. Poți să-i suni și să spui că nu ai văzut și poate se găsește o soluție mai bună, adică să rămâi la același preț!

Edit: Da, sau în sms-ul cu ultima factură. Și eu am primit tot așa.

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salut!

Verifica factura curenta si cea anterioara. Ar trebui sa scrie acolo (intr-una din ele) daca ti s-a majorat tariful la abonament sau nu.

PS: sa stii ca si in SMS-ul cu notificarea emiterii facturii ar trebui sa ai ceva legat de majorare (daca exista, evident). La mine a sa fost: aproape dublu ca dimensiune fata de lunile anterioare.

Razvan
#StarMember

Notificarea de majorare a abonamentului s-a trimis exclusiv prin mail. Factura descărcată din My Orange sau sms a avut lipsă acea notificare. Doar cei de la ORO pot să îți raspunda, de ce nu te-au notificat și în My Orange. 

teacher_
#StarMember

Salut! Toată lumea a fost înștiințată, doar că nu prin serviciul RO-Alert,așa cum s-ar aștepta majoritatea oamenilor (evident, e o gluma) , ci prin metode mai discrete (sa le zic așa). Fie pe mail, fie pe factura... Acuma că pe nici una din cele de mai sus nu le citește nimeni, asta e altceva, majoritatea oamenilor sunt pe aplicația My Orange, unde apare suma de plata, și poți compara cu luna anterioară...