la 22-03-2024 02:58 PM - editat ultima oară la 25-03-2024 10:36 AM de DanielaH
Copilul a blocat cartela sim pe abonament inclusiv si codul PUK, am fost la reprezentanta Orange sa schimb cartela SIM, au schimbat-o dar a aparut o problema pe acel numar de telefon.
Aceasta eroare SIM neaprovizionat, am testat cartela si in alt telefon si aceasi eroare. Am testat o cartela SIM functioala pe telefonul unde a fost blocata vechea cartela si functioneaza, in concluzie telefoanele nu au nici o problema singura problema provine de la aceea cartela SIM. Cei de la relatii clienti ma trimit la un service GSM nici ei nu au gasit nici o problema cu telefonul. Cine si unde greseste, eu platesc in continuare abonament pe acel numar si nu il pot folosi.
la 22-03-2024 04:25 PM
Am rezolvat problema prin MyOrange -ChatBot cartelei nu i se alocase numarul de telefon, reprezentanul Orange de la OrangeShop Ramnicu Valcea nu a activat cartela dandu-mi o cartela SIM goala, au vazut si acolo ca nu se conecteaza telefonul la retea dar mi-au spus sa apelez la un Service GSM. Am precizat locatia magazinului pentru a se cunoaste profesionalismul echipei de acolo.
22-03-2024 03:58 PM - editat 22-03-2024 05:16 PM
Salutare!
Du-te la un alt magazin și roagă-i să îți dea alt sim, pentru că cel care ți l-au dat, este defect.
Eventual, mai du-te și cu alt telefon și le faci o demonstrație, dacă zici că ai verificat și este din acel SIM.
Dacă nu reușești, fă-le o sesizare din secțiunea Contact și le povești detaliat aceste lucruri:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 22-03-2024 04:25 PM
Am rezolvat problema prin MyOrange -ChatBot cartelei nu i se alocase numarul de telefon, reprezentanul Orange de la OrangeShop Ramnicu Valcea nu a activat cartela dandu-mi o cartela SIM goala, au vazut si acolo ca nu se conecteaza telefonul la retea dar mi-au spus sa apelez la un Service GSM. Am precizat locatia magazinului pentru a se cunoaste profesionalismul echipei de acolo.
la 22-03-2024 05:42 PM
Salut @Sylviu,
Atunci cand am schimbat cartela SIM am pățit si eu la fel, primul SIM nu a funcționat si a fost nevoie de 2 schimbări.
22-03-2024 04:28 PM - editat 22-03-2024 04:31 PM
Atât timp cât nu îți merge sim-ul dat pe un alt telefon e clar că telefoanele nu sunt problema.
Trebuie sa te întorci in shop și să ceri schimbarea simului.
Nu e normal să plătești un abonament de care nu poți beneficia.
După cum spune și @Vio73 ar trebui sa faci și o sesizare către Orange prin formularul de contact sau prin chat my Orange daca nu poți suna la numărul 300.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor