anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] SIM neaprovizionat

Sylviu
Începător

Copilul a blocat cartela sim pe abonament inclusiv si codul PUK, am fost la reprezentanta Orange sa schimb cartela SIM, au schimbat-o dar a aparut o problema pe acel numar de telefon.

Aceasta eroare SIM neaprovizionat, am testat cartela si in alt telefon si aceasi eroare. Am testat o cartela SIM functioala pe telefonul unde a fost blocata vechea cartela si functioneaza, in concluzie telefoanele nu au nici o problema singura problema provine de la aceea cartela SIM. Cei de la relatii clienti ma trimit la un service GSM nici ei nu au gasit nici o problema cu telefonul. Cine si unde greseste, eu platesc in continuare abonament pe acel numar si nu il pot folosi.

1 Soluţie acceptată‚

Am rezolvat problema prin MyOrange -ChatBot cartelei nu i se alocase numarul de telefon, reprezentanul Orange de la OrangeShop Ramnicu Valcea nu a activat cartela dandu-mi o cartela SIM goala, au vazut si acolo ca nu se conecteaza telefonul la retea dar mi-au spus sa apelez la un Service GSM. Am precizat locatia magazinului pentru a se cunoaste profesionalismul echipei de acolo.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Du-te la un alt magazin și roagă-i să îți dea alt sim, pentru că cel care ți l-au dat, este defect.

Eventual, mai du-te și cu alt telefon și le faci o demonstrație, dacă zici că ai verificat și este din acel SIM.

Dacă nu reușești, fă-le o sesizare din secțiunea Contact și le povești detaliat aceste lucruri:

https://www.orange.ro/contact/

Baftă!

Am rezolvat problema prin MyOrange -ChatBot cartelei nu i se alocase numarul de telefon, reprezentanul Orange de la OrangeShop Ramnicu Valcea nu a activat cartela dandu-mi o cartela SIM goala, au vazut si acolo ca nu se conecteaza telefonul la retea dar mi-au spus sa apelez la un Service GSM. Am precizat locatia magazinului pentru a se cunoaste profesionalismul echipei de acolo.

Salut @Sylviu

Atunci cand am schimbat cartela SIM am pățit si eu la fel, primul SIM nu a funcționat si a fost nevoie de 2 schimbări.

Anonim
Neaplicabil

Atât timp cât nu îți merge sim-ul dat pe un alt telefon e clar că telefoanele nu sunt problema.

Trebuie sa te întorci in shop și să ceri schimbarea simului.

Nu e normal să plătești un abonament de care nu poți beneficia.

După cum spune și @Vio73 ar trebui sa faci și o sesizare către Orange prin formularul de contact sau prin chat my Orange daca nu poți suna la numărul 300.