anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] nu primesc apeluri

Keke_Bogdan
Junior
Buna ziua ,
Am 2 saptamani de cand mi-am transferat abonamentul la Orange si nu reusesc sa ma folosesc de el 😞
Pot suna , trimite si primi mesaje , dar nu pot primi apeluri.... Am schimbat simul pe alt telefon si face la fel , am scimbat cartela la un punct Orange , am sunat la 300 si tot nu se rezolva problema .
Stie cineva ce as putea face ?
Multumesc
21 Răspunsuri 21

Keke_Bogdan
Junior
Bună Daniela S a rezolvat într un final după ore pierdute aiurea pt a rezolva o situație care putea fi rezolvata dacă era puțin interes . Am avut norocul sa vb cu o domnișoară la 300 care și a dat interesul și a găsit ca puteam fi sunat de toate rețelele în afara de Vodafone. . Ulterior am mai fost contactat de cineva de la Orange care îmi spunea ca e vina celor de la Vodafone ... În fine ...de aseară pot fi sunat și din Vodafone . În afara de probleme cu semnalul nu am nimic de reproșat celor de la Vodafone . La Orange se pare ca am început cu stângul deja ....sper sa nu mai am probleme pe viitor ca trec înapoi la vechea retea . Mulțumesc pt sfaturi tuturor O zi minunată

DanielaH
Moderator
Mulțumim mult pentru feedback! Mă bucur că s-a rezolvat. Te mai așteptăm în Comunitate.

Cristi_M
Junior

Salutare,

Am aceeasi problema ca si tine, sunt portat din Vodafone si pot fi sunat din Orange si Vodafone, dar din restul retelelor nu.
Ai reusit sa rezolvi problema?

Multumesc!

Salut!

Problema poate fi mai comlpexa decat pare. O sa fie nevoie de cateva raspunsuri:

  • portarea s-a facut astazi?
  • de cand este problema asta?
  • ce mesaj este primit din celelalte retele?
  • aparatul/cartela au o restrictie de primire apeluri? Din moment ce primeste din Vodafone, teoretic n-ar trebui sa aiba probleme cu receptionarea apelurilor din alte retele.

Salut,

@Pololică multumesc pentru raspuns!

Intre timp s-a rezolvat, personalul Orange a fost foarte ok. Au deschis tichet intern pentru rezolvarea problemei, si au incercat sa ajute pe cat posibil.

Problema era ca Orange spunea ca este de la ANCOM si ca sunt probleme cu mai multe numere ce trebuie Routate in BDC, nu doar al meu. Am zis sa sun si la telverde ANCOM deoarece numarul se portase luni si era miercuri si nu functiona. Cei de la ANCOM au verificat si au spus ca este de la Orange deoarece nu au trimis mesajul final de Broadcast pentru finalizare cu succes a portarii. Cei de la ANCOM au spus ca roaga tehnicul sa sune la Orange si sa trimita mesajul de Broadcast pentru acest numar, iar in 2 ore problema a fost rezolvata. 
Am sunat si consultantul Orange sa ii explic ce a zis ANCOM cu privire la rezolvare. Eu mai aveam un numar care s-a portat abia miercuri, iar acesta a fost portat cu succes si fara probleme in aceeasi zi.

De unde a fost problema mai exact nu stiu, cert este ca s-a rezolvat.

Am gasit si un document la ANCOM pe site unde explica din punct de vedere tehnic ce se intampla in procesul de portare. Il voi atasa in cazul in care ajuta pe cineva.

Conditii tehnice de portare a numerelor - ANCOM.pdf

Dupa cum am spus si mai sus, consultantul Orange a fost foarte ok si proactiv in rezolvarea problemei.

O zi buna!

Claudia4
Începător

Buna, cum ai rezolvat? Și eu mă confrunt cu aceeași problema. Mulțumesc!

Buna Claudia,

Rezolvarea in sine este una de natura tehnica, ce nu tine de utilizatorul final.

Ce am facut eu am descris si mai sus, dar a fost destul de complicat, deoarece consultantul orange nu stia ce sa mai faca si nu aveam un orizont de timp pentru rezolvare. Motiv pentru care am sunat la Telverde ANCOM si s-a rezolvat.

Daca nu se rezolva dupa discutiile cu consultantul orange si esti in aceeasi situatie cum am fost si eu, iti recomand sa suni la ANCOM. Acestia pot face toate verificarile necesare, iar uneori problema poate fi si de la ei. 
Asteptam sa ne spui cum ai rezolvat. 
Succes!