la 19-07-2022 02:14 PM
la 21-07-2022 01:03 PM
la 21-07-2022 01:23 PM
la 26-04-2023 08:33 AM
Salutare,
Am aceeasi problema ca si tine, sunt portat din Vodafone si pot fi sunat din Orange si Vodafone, dar din restul retelelor nu.
Ai reusit sa rezolvi problema?
Multumesc!
la 26-04-2023 02:51 PM
Salut!
Problema poate fi mai comlpexa decat pare. O sa fie nevoie de cateva raspunsuri:
27-04-2023 08:50 AM - editat 27-04-2023 06:31 PM
Salut,
@Pololică multumesc pentru raspuns!
Intre timp s-a rezolvat, personalul Orange a fost foarte ok. Au deschis tichet intern pentru rezolvarea problemei, si au incercat sa ajute pe cat posibil.
Problema era ca Orange spunea ca este de la ANCOM si ca sunt probleme cu mai multe numere ce trebuie Routate in BDC, nu doar al meu. Am zis sa sun si la telverde ANCOM deoarece numarul se portase luni si era miercuri si nu functiona. Cei de la ANCOM au verificat si au spus ca este de la Orange deoarece nu au trimis mesajul final de Broadcast pentru finalizare cu succes a portarii. Cei de la ANCOM au spus ca roaga tehnicul sa sune la Orange si sa trimita mesajul de Broadcast pentru acest numar, iar in 2 ore problema a fost rezolvata.
Am sunat si consultantul Orange sa ii explic ce a zis ANCOM cu privire la rezolvare. Eu mai aveam un numar care s-a portat abia miercuri, iar acesta a fost portat cu succes si fara probleme in aceeasi zi.
De unde a fost problema mai exact nu stiu, cert este ca s-a rezolvat.
Am gasit si un document la ANCOM pe site unde explica din punct de vedere tehnic ce se intampla in procesul de portare. Il voi atasa in cazul in care ajuta pe cineva.
Conditii tehnice de portare a numerelor - ANCOM.pdf
Dupa cum am spus si mai sus, consultantul Orange a fost foarte ok si proactiv in rezolvarea problemei.
O zi buna!
la 18-06-2023 08:47 PM
Buna, cum ai rezolvat? Și eu mă confrunt cu aceeași problema. Mulțumesc!
18-06-2023 10:23 PM - editat 18-06-2023 10:24 PM
Buna Claudia,
Rezolvarea in sine este una de natura tehnica, ce nu tine de utilizatorul final.
Ce am facut eu am descris si mai sus, dar a fost destul de complicat, deoarece consultantul orange nu stia ce sa mai faca si nu aveam un orizont de timp pentru rezolvare. Motiv pentru care am sunat la Telverde ANCOM si s-a rezolvat.
Daca nu se rezolva dupa discutiile cu consultantul orange si esti in aceeasi situatie cum am fost si eu, iti recomand sa suni la ANCOM. Acestia pot face toate verificarile necesare, iar uneori problema poate fi si de la ei.
Asteptam sa ne spui cum ai rezolvat.
Succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor