la 23-02-2025 02:57 PM - editat ultima oară la 28-02-2025 09:13 AM de DanielaH
Buna ziua! Incerc sa trimit un SMS catre un nr. de Belgia de pe un iPhone 13 si nu reusesc.
I-am pus si pe parintii mei (care au si ei abonamente la orange - unul cu iOS si unul cu Android) sa trimita SMS catre numarul respectiv si nici lor nu le merge. Am incercat cu 0032 si cu +32. De pe reteaua DIGI am reusit sa trimit SMS dar trebuie trimis neaparat de pe nr. meu de telefon.
Am luat legatura cu doi consultanti orange care spun ca din partea lor nu exista nicio restrictie. Dar avand in vedere ca nu se poate trimite doar de pe telefoane cu abonament orange, tind sa cred ca problema e de la ei.
Aveti idee cum pot rezolva problema asta?
23-02-2025 03:31 PM - editat 23-02-2025 03:34 PM
Hmmm….interesant. Deci si cu numere diferite face la fel?
Serviciul de Apeluri Internationale (aka International) este activat?
Daca nu, incearca sa-l activezi (e gratuit) si incearca din nou.
La Prepay, el vine deja activat, si (culmea) nu se poate dezactiva. La abonament, vine dezactivat (ceea ce ar putea explica problema ta) si se activeaza la cerere.
Ai aici mai multe detalii.
Pentru Tehnic….e mai complicat, pentru ca trebuie facuta efectiv sesizare tot prin mijloacele de contact uzuale.
Dar tind sa cred ca in cazul tau, nu e activat serviciul. Lucru pe care il poti face singur, direct de la *100#, sau din My Orange.
la 23-02-2025 03:20 PM
Salut,
Ce se intampla mai exact cand incerci sa trimiti acel mesaj? Ce eroare primesti? Poti incerca eventual si de pe un Prepay, daca ai cumva la indemana, dar m-as mira sa mearga.
Ca idee, se poate sa fie o problema de routare a mesajului din reteaua Orange catre reteaua destinatarului. Deci cu toate ca da, probabil ca nu e nicio restrictie pe partea Orange, asta nu inseamna ca mesajul nu e blocat pe parcurs. Din pacate, nu e ceva ce poti repara de pe partea ta.
Dupa parerea mea, problema ar trebui escaladata la cineva de la Tehnic.
la 23-02-2025 03:25 PM
Salut arsradu,
Primesc eroare din poza. Am incercat sa trimit si la alti prieteni - unul din Irlanda si unul din Beglia si primesc aceeasi eroare. Am incercat toate setarile posibile si imposibile din telefon. Pur si simplu nu merge.
Cum ar trebui sa intru in legatura cu cineva de la Tehnic?
Multumesc pentru raspuns!
23-02-2025 03:31 PM - editat 23-02-2025 03:34 PM
Hmmm….interesant. Deci si cu numere diferite face la fel?
Serviciul de Apeluri Internationale (aka International) este activat?
Daca nu, incearca sa-l activezi (e gratuit) si incearca din nou.
La Prepay, el vine deja activat, si (culmea) nu se poate dezactiva. La abonament, vine dezactivat (ceea ce ar putea explica problema ta) si se activeaza la cerere.
Ai aici mai multe detalii.
Pentru Tehnic….e mai complicat, pentru ca trebuie facuta efectiv sesizare tot prin mijloacele de contact uzuale.
Dar tind sa cred ca in cazul tau, nu e activat serviciul. Lucru pe care il poti face singur, direct de la *100#, sau din My Orange.
la 23-02-2025 04:03 PM
Din pacate serviciul Apeluri Internationale era activat. L-am dezactivat si l-am activat din nou in speranta unui "reset" dar tot nu pot trimite SMS. Tot aceeasi eroare o primesc. In schimb, nu mai primesc eroarea cand trimit celuilalt prieten din Belgia, insa el nu primeste mesajul.
la 23-02-2025 04:24 PM
Daca se trimit acum, inseamna ca partial era si asta. Ca nu ajung e partea de care mi-era cel mai teama. Anume partea de routare de care iti ziceam la inceput.
23-02-2025 04:20 PM - editat 23-02-2025 04:22 PM
Sms-urile internaționale, cel putin la mine, si la alt prieten pe platforma PI (nr de SUA) nu am reușit, niciodată, să trimit sms, de pe abonament orange, in schimb a mers de pe telekom. O fi vreo caracteristică abonamentelor orange, pentru a minimiza costurile finale.
la 23-02-2025 04:22 PM
Ideea e ca deja am numarul confirmat de mult timp pe PI Network. Acum as dori sa schimb parola dar nu pot trece de verificarea nr-ului de telefon din cauza de mai sus 😞
23-02-2025 04:28 PM - editat 23-02-2025 04:29 PM
Da, trebuie verificat concret pe numarul tau… pare o problema de conectare intre servere. Am patit asa cu numerele de Digi Spania. Tot asa. Se trimitea mesajul, era taxat de Orange, dar nu ajungea la destinatie.
In momentul asta nu stiu daca mai ai ce sa incerci de pe partea ta.
la 23-02-2025 04:37 PM
Multumesc, am sa incerc sa rezolv direct cu Orange, poate gasesc vreo portita.
23-02-2025 04:33 PM - editat 23-02-2025 04:35 PM
Da, nu merge. Așa am încercat vineri la un prieten. Tocmai din acest motiv mi-am pus nr de telekom, că orange nu merge, încă din anul 2021. Dacă ai un alt nr de telekom, cunoștințe prieteni trimite textul indicat la nr. solicitat și poți reseta parola.
la 23-02-2025 04:36 PM
Ideea e ca nu mai pot schimba acum numarul de telefon din aplicatie, verificarea numarului fiind facuta prin 2019-2020. Am sa incerc, totusi, sa rezolv cu orange, poate exista vreo portita.
la 24-02-2025 01:48 PM
Salut, ai gasit vreo rezolvare?
la 24-02-2025 02:50 PM
Salut, inca nu. Am incercat cu doi consultati pe chat dar fara succes. M-au indrumat sa trimit un formular cu detaliile necesare. Daca o sa primesc raspuns am sa revin.
la 24-02-2025 02:53 PM
Te rog si bafta! sunt in aceasi situatie...
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor