la 29-10-2020 12:07 PM
la 29-10-2020 12:22 PM
la 29-10-2020 12:29 PM
la 29-10-2020 12:33 PM
la 29-10-2020 12:41 PM
la 29-10-2020 12:42 PM
la 29-10-2020 12:50 PM
la 29-10-2020 12:51 PM
@Catalin_29, îmi pare foarte rău pentru situația ta. Spune-ne, te rog, au avut loc modificări recente în profilul abonamentului tău, SIM-ului sau în setările telefonului? Dacă ai sesizat problema la Serviciul Clienți, cu siguranță ea a fost escaladată la colegii noștri de la departamentul tehnic și se caută o soluție.
@FaraUnID, Comunitatea Orange a fost gândită și funcționează ca un mediu prietenos în care membrii să se ajute între ei.
Comunitatea nu este locul unde să ne dorim să vedem zilnic aduse jigniri angajaților Orange, produselor și serviciilor Orange. După cum ai văzut, încercăm să ajutăm chiar și în situații punctuale, care implică analizarea conturilor personale ale clienților, intervenim ori de căte ori putem și nu vrem să ne abatem de la scopul pentru care această Comunitatea a fost creată. Revin cu rugămintea de a ne menține într-o notă pozitivă și constructivă și să ne focusăm cât mai mult pe a ajuta membrii care au nevoie de sfaturi și informații.
la 29-10-2020 01:10 PM
la 29-10-2020 01:15 PM
la 29-10-2020 01:30 PM
la 29-10-2020 01:38 PM
la 29-10-2020 01:41 PM
la 29-10-2020 01:53 PM
la 29-10-2020 01:58 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor