In data de 14.02.2022 si in data de 23.02.2022 am prelungit abonamentele din contul meu, beneficiind de oferta disponibila online, respectiv 20% reducere din pretul abonamentului. Ambele abonamente fiind Smart 15, urma sa beneficiez de reducere de 3 euro la fiecare abonament, astfel ca pretul final ar fi trebuit sa fie de 12 euro (tva invlus)/abonament. Dupa efectuarea prelungirilor am primit pe adresa de email confirmarea comenzii si actele aditionale aferente fiecarei prelungiri. In mailurile de confirmare se precizeaza expres ca voi beneficia de reducere de 3 euro/abonament, pretul final fiind de 12 euro/luna/abonament. De asemenea, se mentioneaza ca preturile afisate includ TVA.
Astazi, 07.03.2022, am verificat factura emisa tot astazi si am constatat ca nu am beneficiat de reducere pentru niciunul dintre cele doua abonamente, desi prelungirea s-a procesat, fiind confirmata prin SMS in data de 06.03.2022, pe ambele numere.
Daca v-ati prelungit abonamentele pt a beneficia de aceasta oferta, verificati facturile si solicitati Orange sa va acorde reducerea, pt ca se pare ca trebuie sa fim foarte vigilenti, altfel operatorul nu isi respecta obligatiile contractuale.