Eu as fi curios doar cine anume ii push-eaza pe oamenii astia sa faca atatea abonamente. Cine le cere sa faca abonamente cu orice pret? Seful de magazin? Mai sus? Cat de sus? La ce etaj? :)) Am mai zis chestia asta de multe ori: nu asa iti tii clientii. Nu tii oamenii cu forta in reteaua ta. Iar practici de genul asta sunt departe de a face o impresie buna.
In fine, ca sa raspund la "de ce": pentru ca e foame mare de abonamente. Nu de bani. De abonamente. Bani poti face si din prepaid. Dar e adevarat ca la prepaid nu poti sa tii clientul cu contract cel putin 12 luni. La abonament poti. Daca vrei sa-ti asiguri "sclavi pe plantatie" pentru cel putin un an de zile, incerci sa-i convingi sa-si faca abonament. 🙂 Si daca nu reusesti sa-i convingi, aparent le faci abonament fortat. :))
Nu e fun. Chiar deloc. Dar cum zicea si Miha, "vina" e cumva impartita. Pe de o parte angajatul respectiv care incearca sa-si faca target-ul prin mijloace mai putin ortodoxe (again, as fi curios sa stiu cine ii impinge atata sa faca abonamente!), pe de alta clientul nestiutor, neatent, sau grabit. Din pacate, de cele mai multe ori, tot clientul e cel care iese cel mai "ciufulit" din toata povestea asta.