anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere contract

Neaplicabil
Buna ziua. Am un numar de telefon Orange pe abonament. Tin sa menționez ca în noiembrie acest numar mi-a fost prelungit, dar fără telefon la un magazin Orange iar eu nu am știut ca prelungește acel numar. Eu atunci am făcut o prelungire pe un alt numar cu telefon iar trei dintre nrumerele de telefon pe care le aveam la orange le-au prelungit.
As dori un ajutor din partea voastră. Totuși nu înțeleg de ce au prelungit 3 abonamente și plus mi-a făcut un abonament de net cu 9 euro. Va mulțumesc.
10 Răspunsuri 10

Miha_Z
#StarMember
Buna @Bogdy22. Tu aveai 4 abonamente si ai dorit prelungirea unui numar de pe cont si achizitia unui telefon, nu? Daca acum ai toate numerele prelungite inseamna ca agentul care ti-a facut prelungirea la nr dorit "s-a ocupat" si de celelalte si ti-a mai adaugat pe cont un abonament de net. Acum depinde si de cum a decurs discutia cu el si ce oferta ti-a facut la achizitia telefonului. Dar cand ai semnat actele nu ai sesizat modificarile si noul numar adaugat?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Dacă ți s-au făcut prelungiri de abonamente și ți s-a mai adăugat încă unul, unele dintre ele fără acordul tău, poți face o sesizare scrisă către serviciul.clienti@orange.ro, unde să le explici detaliat situația și poate se găsește o rezolvare. Nu știu ce mai poți face, pentru că ai semnat contractele respective, dar nu te costă nimic să încerci. Baftă!

FaraUnID
Campion certificat
Ca sa fiu cinic, asta este tactica unor jeguri ridicati la rangul de agenti vanzari atat in magazinele Orange cat si magazinele partenere Orange. Nu esti prima persoana care traieste o asemnea experienta si in mod cert nu vei fi nici ultima. Era noiembrie, sarbatorile bateau la usa, omuletul avea nevoie de prima de Craciun. Prin urmare a prelungit toate cele 3 abonamente si mai incheiat unul nou de internet cu valoare de 9 euro lunar timip de 24 de luni doar pentru a face target-ul. Tiparul clasic de scursura care calca pe cadavre si care ai fi in stare sa-si vanda si familia pentru a face target. Ai verificat pe cont sa nu fi fost achizitionat si un terminal de care tu habar nu ai? Exista aici cateva semnalari de genul acesta, cu prelungire de abonament + abonament nou de date cu achizitie de terminal fara ca cordul titularului si ca acesta (n.b. titularu) contului sa fi vazut acel terminal !!! Aceste practici au existat, exista si vor exista pentru ca Orange Romania permite tacit astfel de comportament din partea angajatilor si partenerilor din teritoriu.

Miha_Z
#StarMember
@FaraUnID cam urat vocabularul folosit. Intr-adevar sunt cazuri semnalate in care agentii intrec masura cu prelungirile si abonamentele noi facute pe conturile clientilor. Dar si clientul ar trebui sa verifice ce semneaza si daca dupa 1- 2 luni, facturile sunt mari comparativ cu ce platea inainte, sa semnaleze acest lucru. In cazul de fata au trecut 5 luni in care s-a complacut cu suma facturata de Orange. Totusi vorbim de un abonament de 9 Euro care pe mine m-ar fi pus pe ganduri din prima luna. Avand in vedere cazurile de abonamente noi facute fara acordul clientilor, sau mascate in diverse "povesti" si eu consider ca Orange ar fi trebuit sa ia masuri si sa stopeze aceste practici, dar cum firma iese asa in castig nu vor lua nicio masura.

Neaplicabil
Eu as fi curios doar cine anume ii push-eaza pe oamenii astia sa faca atatea abonamente. Cine le cere sa faca abonamente cu orice pret? Seful de magazin? Mai sus? Cat de sus? La ce etaj? :)) Am mai zis chestia asta de multe ori: nu asa iti tii clientii. Nu tii oamenii cu forta in reteaua ta. Iar practici de genul asta sunt departe de a face o impresie buna. In fine, ca sa raspund la "de ce": pentru ca e foame mare de abonamente. Nu de bani. De abonamente. Bani poti face si din prepaid. Dar e adevarat ca la prepaid nu poti sa tii clientul cu contract cel putin 12 luni. La abonament poti. Daca vrei sa-ti asiguri "sclavi pe plantatie" pentru cel putin un an de zile, incerci sa-i convingi sa-si faca abonament. 🙂 Si daca nu reusesti sa-i convingi, aparent le faci abonament fortat. :)) Nu e fun. Chiar deloc. Dar cum zicea si Miha, "vina" e cumva impartita. Pe de o parte angajatul respectiv care incearca sa-si faca target-ul prin mijloace mai putin ortodoxe (again, as fi curios sa stiu cine ii impinge atata sa faca abonamente!), pe de alta clientul nestiutor, neatent, sau grabit. Din pacate, de cele mai multe ori, tot clientul e cel care iese cel mai "ciufulit" din toata povestea asta.

FaraUnID
Campion certificat
"cine anume ii push-eaza pe oamenii astia sa faca atatea abonamente" Se spune ca pestele de la cap se impute, prin urmare, in prima faza superiorul direct aka sefii de magazin si cu binecuvântare tacita a sefilor de zona, sefii de regiune, sefii din sediul central. Traieste cineva cu senzatia ca in sediul central aceste practici sunt o necunoscuta?

Miha_Z
#StarMember
@FaraUnID n-are cum sa fie o necunoscuta la cate sesizari se fac. Eu consider ca Orange stabileste un targhet de atins pentru fiecare magazin, partener... Apoi responsabilii regionali, sefii de magazin fac presiuni asupra agentilor pt atingerea lor. Nu-si ating targhetul impus de Orange, nu-si iau banii. Nu e logic? Cum ai spus si tu "pestele se impute de la cap" si astfel de practici vor mai fi atat timp cat se permite si genereaza profit.

Neaplicabil
Exact, la cate thread-uri sunt deschise doar aici in Comunitate, pe tema asta, nu cred ca au cum sa nu stie de problema asta. Dar atata timp cat chestia asta merge si e profitabila, business as usual (la propriu).

FaraUnID
Campion certificat
Evident ca exista un target si presiuni din partea sefilor directi. Nivelul de pregatire al agentilor de vanzari este de toata jena (si asta nu doar in reteaua #1), iar caracterul lor este cel putin sub nivelul marii. Acele training-uri la care participa acesti agenti de vanzari sunt de rasul curcilor, singurul subiect atins in cadrul acelor training-uri este contractarea de servicii si abonamente / pachete se abonamente si servicii cu o valoare cat mai mare.

Neaplicabil
Da, ala nu prea e training. Si din pacate se vede chestia asta in multe magazine (nu doar la Orange). Foarte rar gasesti un angajat care chiar se pricepe, care e cu adevarat pasionat de tehnologie si se vede ca ii place ceea ce face. Iar cei care se pricep, in general pleaca catre alte job-uri/companii. Eu pana acum n-am avut neplacerea, prin magazinele Orange prin care am fost, sa ma push-eze cineva sa-mi fac abonament, sau sa incerce sa ma pacaleasca in vreun fel in a-mi face abonament fara voia mea. Chiar nu. Am avut parte de oameni super prietenosi, amabili, si dornici sa ajute. Si sunt sigur ca si ei au target-ul lor pe care incearca sa-l atinga. Dar cel putin nu o fac asa. N-am avut niciodata probleme de genul asta. Deci as vrea sa cred ca problema asta nu e una generala in toate magazinele Orange. Inca.