anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere contract fără a plăti reducerea aplicată telefonului

Sebastian2020
Începător
Salut! Perioada contractuală încă există la abonamentul meu. Am achiziționat un telefon ( în rate) pe care l-am achitat anticipat. Vreau să reziliez contractul pentru că nu mai sunt satisfăcut de serviciile pe care le primesc - semnalul pentru apeluri e slab, la internet... e jalnic. Din câte am înțeles ar trebui să fac o cerere sau ceva de genul pentru a rezilia contractul fără a plăti acea reducere aplicată telefonului luat prin abonament. Care sunt pașii de urmat? Există persoane care s au mai confruntat cu o situație similară?
1 Soluţie acceptată‚

delfinas
Campion
Sebastian, bun venit in Comunitate!!! Poti rezilia oricand contractul, dar nu cred ca scapi fara sa platesti diferenta pentru pretul telefonului luat pe abonament, chiar daca l-ai platit anticipat. "Pentru a închide un abonament Orange este necesar să ne trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă. Intră în secțiunea Contact, completează datele tale în formular şi menţionează că doreşti închiderea abonamentului. Când mi se închide abonamentul? Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare. De exemplu: dacă abonamentul tău are următoarea dată de facturare 23 februarie 2018, cererea trebuie să fie trimisă până pe data de 23 ianuarie 2018, cel mai târziu." DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81 Ai avut pb de la inceput cu semnalul? In ce zona esti? Problema se manifesta doar in interiorul cladirilor sau si in exterior?

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

delfinas
Campion
Sebastian, bun venit in Comunitate!!! Poti rezilia oricand contractul, dar nu cred ca scapi fara sa platesti diferenta pentru pretul telefonului luat pe abonament, chiar daca l-ai platit anticipat. "Pentru a închide un abonament Orange este necesar să ne trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă. Intră în secțiunea Contact, completează datele tale în formular şi menţionează că doreşti închiderea abonamentului. Când mi se închide abonamentul? Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare. De exemplu: dacă abonamentul tău are următoarea dată de facturare 23 februarie 2018, cererea trebuie să fie trimisă până pe data de 23 ianuarie 2018, cel mai târziu." DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81 Ai avut pb de la inceput cu semnalul? In ce zona esti? Problema se manifesta doar in interiorul cladirilor sau si in exterior?

Viocat
Senior certificat
Clauze conform contract ”8. Încetarea Contractului Contractul poate înceta după cum urmează: a) prin acordul părților; b) prin reziliere conform art.1.16 din TCG. În aceste situații Clientul va datora Orange România despăgubiri în valoare egală cu cuantumul prejudiciului cauzat. c) prin denunțare unilaterală solicitată de Clientul persoană fizică, în timpul Perioadei minime contractuale, și cu plata de juste despăgubiri, conform art.1.17 din TCG, calculate dupa cum urmeaza: (1) În cazul achiziției unui Pachet format din echipament (telefon, tabletă, modem etc.) și Servicii: - Valoarea Beneficiilor acordate, așa cum sunt acestea evidențiate în secțiunea de descriere a ofertei comerciale, raportat la numărul de luni executate din Perioada minimă contractuală, la care se adaugă - Diferența între Valoarea Beneficiului pentru echipament și Valoarea recuperată"