anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere contract ... epopee fara sfarsit

Alexandra17
Începător

Am nevoie sa îmi trec abonamentul de orange de 17 ani pe prepay deoarece în perioada imediat următoare nu îl pot folosi. Iam zis sa fie cu sfarsitul lunii august sa fie ok pentru toata lumea. Am făcut o cerere de reziliere de pe la sfârșitul lui iulie ca să am timp sa vad condițiile. 

Bun ma suna sa revin intr-o luna ca se rezolva. Revin intr-o luna se închide casuta de rezilieri. Observ după vreo 2 zile revin pe chat. Am o noua solicitare, ma suna sa îmi spună ca nu pot trece pe prepay ca trebuie sa revin după o luna ca sunt pe abonament (doh) explic ca nu mai am fizic posibilitatea sa sun la momentul acela. Asta e ... cam asta e răspunsul și mi se închide telefonul în nas.

Scriu pe chat explic cu mențiunea ca îmi sunt încălcate drepturile și mi se spune ca nu am nici o cerere de reziliere și nu găsesc apelul. Pun print screen cu ora și numărul. Mi se spune vesel ca au înregistrat o noua cerere de reziliere și revin în 10 zile lucrătoare. Practic a 3-a oara ... 😡 

Eu într-o săptămână nu mai sunt disponibila și ei ma tot amână deși am făcut toate demersurile necesare. Tind sa cred ca facefievare ce vrea în call-center și e un fel de ruleta ruseasca cu cine vorbești. Acum ma obliga sa rămân cu un abonament neutilizabil urmatorii ani sa dea bine ca numar de clienți. Toate cererile de reziliere se pare ca sunt oro șterse ori închise ca ofertat clientul (la fel și pt internet și tv alta poveste de viata). 

Așteptăm frumos sa ne sune și ne rugam sa găsim pe cineva competent ... poate pana la sfârșitul abonamentului apucam sa și îl și transferam pe prepay. 

 

15 Răspunsuri 15

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Buna Alexandra!

De-aia e bine sa faci acea cerere de reziliere in scris. Pentru ca "verba volant", si pentru ca interesul lor este sa faca tot posibilul sa nu-l inchida. In felul asta, daca ai nevoie sa dovedesti ca ai facut acea cerere, sa ai mail-ul si eventual si un numar de sesizare (il poti cere in mail).

Deci, eventual, daca nu ai facut deja asta, fa o solicitare din sectiunea de Contact. Explica-le situatia (faptul ca ai cerut deja lucrul asta). Si cere-le un numar de sesizare pentru solicitarea asta. Si da, fa screenshot mesajului.

In mod normal, nici n-ar trebui sa mai suni tu. Ai facut solicitarea de incheiere, se va inchide in 30 de zile, numarul trece automat pe prepay (sa nu uiti sa incluzi chestia asta, sa nu te trezesti ca inchid abonamentul si numarul in acelasi timp), si cu asta basta. Nu vad de ce trebuie sa te rogi de ei atata timp.

Dar foamea de abonamente e mare. Asa ca...asta e situatia. De-aia eu unul nu recomand nimanui abonamentele, decat daca nu exista nicio alta solutie. Exact pentru chestiile astea.

Client Orange

Au închis tot ce putea fi folosit ca cerere scrisa. Cu aceea am început. A rămas doar asistentul django și cred ca mesajele sunt trunchiate ca nu stau 30 minute cu el deschis poare îmi răspunde cineva. 

Am în scris toată povestea. Ma va ajuta doar la reclamația la anpc ce o voi face în zilele următoare. Le mai dau un răgaz de 2 zile lucrătoare sa rezolve ceva. 

Mda ... client de atâția ani și eram ok cu serviciile. De întors probabil ma întorceam tot la ei dar ma îndoiesc acum după porcăria asta. Te învârti în jurul cozii poate poate se rezolva ceva. 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Te inteleg. Si imi pare rau de situatia asta. E neplacut intr-adevar.

Daca nu ar fi foamea asta nebuna de abonamente, lucrurile ar fi putut merge foarte, foarte usor. Nu ai nevoie de niciun fel de insistente. Nu trebuie sa te milogesti, sa te injosesti in fata nimanui. Cand esti abonat, esti legat de glie. Nu pleci cand vrei tu, pleci cand te lasa ei. De-aia eu unul nu suport abonamentele. Nu vreau genul asta de tratament. Nu vreau sa platesc ca sa fiu injosit pe banii mei.

In plus, e un timp care nu se mai intoarce. Timp pierdut pe niste chestii absolut stupide. Chestii care se pot face mult mai bine, mult mai eficient, mult mai usor, dar care nu se fac, care se fac asa cum vezi, pentru ca "interestul poarta fesul".

Din punctul meu de vedere, nici n-ar trebui sa-ti mai pese. Ai facut solicitarea, de restul trebuie sa se ocupe ei! De ce trebuie sa stai tu sa te rogi de ei sa faca ceea ce le-ai cerut?

Dar nu poti sa faci asta. Nu poti sa te relaxezi, sa-ti vezi de ale tale si sa fii convinsa ca se va rezolva totul fara alte probleme. Pentru ca pe urma te trezesti cu apeluri de la recuperatori pentru facturi emise aiurea la un abonament pe care tu l-ai considerat inchis! Deci, pana nu scrie acolo in cont "Prepay" nu poti face mare lucru.

Eu sper sa se rezolve pana atunci si sa fie totul ok. Dar pregateste-te de multi nervi. Pentru ca asa e la abonament.

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Așa cu ți-a spus și @asradu, întotodeauna trebuie să faci cerere scrisă, din secțiunea Contact, pentru că vorbele se duc, iar scrisul rămâne.

Dacă nu s-a rezolvat, poți s-o faci de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Iar mai jos, în pagină scrie ,,Trimite-ne un mesaj" , iar tu trebuie să completezi câmpurile și după ce îi dai trimitere, vei avea automat pe email și numărul de înregistrare.

Simplu, scurt și la obiect.

Succes!

Blue12
Senior

"Tind sa cred ca facefievare ce vrea în call-center și e un fel de ruleta ruseasca cu cine vorbești"

Exact. Vorbe 100% ADEVARATE. Chiar face fiecare ce vrea, si sunt plini de **beep**. Te inteleg perfect, iti recomand sa sesizezi ANPC chiar daca se vor rezilia abonamentele, sau daca ai deja cerere deschisa pentru reziliere. Fa o reclamatie la ANPC cum ca te tin client cu forta, inchizandu-ti cererile de reziliere fara sa le solutioneze. Ataseaza capturi de ecran, mesaje etc. Numai asa poti cu ei.

O adevarata epopee e de cate ori ai ceva de discutat in call center, pentru ca ei considera ca clientii sunt **beep** si ca nu se pricep, in special agentii de vanzari sau cei de la ofertare, astia sunt cei mai cu buricul pe mai.

De-ai stii cu cata usurinta si **beep** mi-au zis cum ca sunt obligat sa trec de la satelit la fibra deoarece "se desfiinteaza satelitii", cum mi-au promis abonament cu roaming si mi-au dat fara, cum m-au sunat pentru portare si mi-au zis ca "nu se poate in magazin portare, doar prin telefon", iar eu ziua urmatoare am mers in magazin si am portat numerele. Mi s-a spus ca pentru portare de la fostul Telekom la Orange nu se percep penalizari de portare, iar daca primesc factura cu penalizari, se storneaza. Acusi vine factura, parca vad ca nu se tin de cuvant si am de platit 500 de lei penalizari de portare.

Asa ca, revenind, reclama-i la ANPC, sa vezi ce rapid se rezolva. Si eu asa am facut si totul s-a putut rezolva. Pana nu faci scandal nu o scoti la capat.

predastefania
Începător

Buna ziua,doresc sa reziliez contractul la Orange,deoarece pe parcursul unei luni n am avut internet timp de o  saptamana,nu beneficiez de nimic de la ei de exemplu: telefon,televizor ,etc.Detin abonamentul din 1.11.2022 ,avand trei abonamente mobile si televiziune+wi-fi,am depus cererea de reziliere a contractului la sediul din orasul meu,mi s a vorbit foarte urat,acuma sunt pusa sa platesc o TAXA DE 600 RONI,deoarece doresc sa renunt la abonamente,mi sa spus ca din cauza televiziuni am de plata suma respectiva,dar nu inteleg de ce deoarece eu am primit de la ei doar aparatul pentru internet si cartela de introdus in televizor pe care oricum trebuie sa le predau inapoi ,deoarece sunt doar in inchiriere.

Suna la 300, apoi formeaza 1-1-3 sa intri in legatura cu un consultant. Intreaba de unde provine suma respectiva.

Poate poti sa lasi si o recenzie pe undeva si pentru magazinul unde ai fost si pentru felul in care ti s-a vorbit.

Salutare!

Și le-ai făcut sesizare atunci că nu au funcționat serviciile?

Ai depus cerere de reziliere online?

Dacă ai servicii de la Orange Romania, poți depune cerere de reziliere de aici:

https://www.orange.ro/contact

Iar dacă ai servicii de la Orange Romania Communications, de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

De aici primești automat număr de înregistrare la sesizare, pe când în magazin, dacă nu ai cerut, nu se știe dacă ai.

Referitor la taxa aceea, vreau să-ți spun că mie mi-au cerut cei de la RDS 350 lei în ultima lună de contract, cu toate că o plăteam și pe aceea. Probabil că ține de promoții și reduceri primite  la pachetele respective, chiar dacă nu ai luat telefon sau altceva.

Sper că am lămurit problema!

Baftă!

Imi mulțumesc de ajutor, nu am făcut nici o sesizare scrisa, doar telefonic. 

 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Nu ai si servicii TV pe acel abonament? Daca ai cartela de introdus in TV banuiesc ca ai, altfel nu vad rostul unui card CI.

Deci, in cazul asta, e normal sa plătești despăgubiri. Nu stiu daca neaparat din cauza serviciilor TV sau doar din cauza ca esti inca in perioada contractuala. Personal ti-as recomanda sa pastrezi abonamentul pana in noiembrie, si sa-l inchizi atunci fara costuri suplimentare. Cred ca ai iesi mai ieftin asa.

Cat despre nefunctionalitatea de care ziceai mai sus, poti sa faci o solicitare si se va scadea suma corespunzatoare perioadei respective din urmatoarea factura.

Client Orange

Buna!

Cel mai probabil ai pachetul Orange Love (televiziune+internet+mobil) si ai primit niste beneficii (reduceri).

Pentru perioada in care nu ai avut internet, ai reclamat (scris)? Daca problema respectiva s-a remediat si nu a mai recidivat, nu cred ca este motiv de reziliere fara plata unor taxe.

PS: fiind in perioada minima contractuala, taxele de reziliere s-ar compune din:

  • reducerile primite (din cate stiu, Orange Love ofera 1-2 euro reducere la abonamentele mobile) pana la data rezilierii (deci retroactiv, nu si pentru lunile ramase)
  • reducerile de optiuni primite (gratuitate la aparatura [modemuri, cartele CI+, etc], HBO Max, Netflix, etc)
  • reducere taxa de instalare (20E)
  • reducere taxa activare (20E)

Mie imi oferisera o reducere de 6E (3 pentru TV si alti 3 pentru internet) fata de tarifele standard la serviciile fixe.

Daca si la tine in contract apar aceleasi cifre, ne cam apropiem de suma indicata deoarece:

  • instalarea si activarea sunt 40E
  • reducerile la abonament (6E x 10 luni=) 60E
  • HBO gratuit (parca este 3.5E x 10 luni=) 35E

Total: 135E (adica aproximativ 675 lei).

Repet, cifrele sunt orientative si sunt dependende de ce ai tu in contractul semnat.

Mulțumesc, că mă ajuți, in abonament nu am avut HBO, pe fiecare abonament plăteam câte 8 euro,nu msi înțeleg inxr ceva dacă noi foloseam doar 3 abonamente și suntem doar 3 persoane, de ce ne a introdus 4 abonamente(spunându-ne ca luna următoare va închide cartela). Iti mulțumesc pentru înțelegere!

 

Din păcate, abonamentul în plus, uneori, poate oferi o reducere suplimentară. Soției i se propusese săptămâna trecută la Vodafone (magazin) o fidelizare cu număr în plus pentru un total de 17E. Fără acel număr, totalul era de 18 (abonament plus un Samsung). Nu înțeleg de unde "manevrele" astea. Buba e că, în caz de reziliere anticipată, penalizările sunt și pentru linia nefolosită (de fapt oferă reducere suplimentară).

În mod normal, acel număr ar trebui să aibă consum 0 și ar trebui să îl ai (cartela sim).

Recomandarea mea ar fi să calculezi dacă rezilierea este rentabilă sau nu. 

Buna seara,detin 4 abonamente mobile la orange (3 funtionale ,iar al patrulea ni la bagat pe gat cel cu care am incheiat contractul,spunandu ne ca dupa o luna se va inchide cartela si vom ramane la 3 abonamente),la care se mai alatura televiziune +wi fi pe contract scrie "EO Canale TV Mini,la pret lunar de 0,00 euro,cu reducere lunara promotionala de 100%",noua ne va expira contractul pe 1.11.2024,doar ca dorim rezilierea contractului din cauza unui defectiuni care a durat 7 zile acumulate intr-o luna,am inteles ca va trebui sa platim o TAXA DE 600 RONI pentru ca am renuntat la contractul cu acestia ,se poate face ceva pentru a nu plati taxa ,pot face reclamatie la ANPC ,ma poate ajuta cineva?VA MULTUMESC ANTICIPAT!