anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere contract ... epopee fara sfarsit

Alexandra17
Începător

Am nevoie sa îmi trec abonamentul de orange de 17 ani pe prepay deoarece în perioada imediat următoare nu îl pot folosi. Iam zis sa fie cu sfarsitul lunii august sa fie ok pentru toata lumea. Am făcut o cerere de reziliere de pe la sfârșitul lui iulie ca să am timp sa vad condițiile. 

Bun ma suna sa revin intr-o luna ca se rezolva. Revin intr-o luna se închide casuta de rezilieri. Observ după vreo 2 zile revin pe chat. Am o noua solicitare, ma suna sa îmi spună ca nu pot trece pe prepay ca trebuie sa revin după o luna ca sunt pe abonament (doh) explic ca nu mai am fizic posibilitatea sa sun la momentul acela. Asta e ... cam asta e răspunsul și mi se închide telefonul în nas.

Scriu pe chat explic cu mențiunea ca îmi sunt încălcate drepturile și mi se spune ca nu am nici o cerere de reziliere și nu găsesc apelul. Pun print screen cu ora și numărul. Mi se spune vesel ca au înregistrat o noua cerere de reziliere și revin în 10 zile lucrătoare. Practic a 3-a oara ... 😡 

Eu într-o săptămână nu mai sunt disponibila și ei ma tot amână deși am făcut toate demersurile necesare. Tind sa cred ca facefievare ce vrea în call-center și e un fel de ruleta ruseasca cu cine vorbești. Acum ma obliga sa rămân cu un abonament neutilizabil urmatorii ani sa dea bine ca numar de clienți. Toate cererile de reziliere se pare ca sunt oro șterse ori închise ca ofertat clientul (la fel și pt internet și tv alta poveste de viata). 

Așteptăm frumos sa ne sune și ne rugam sa găsim pe cineva competent ... poate pana la sfârșitul abonamentului apucam sa și îl și transferam pe prepay. 

 

15 Răspunsuri 15

Salutare!

Dacă ai avut reduceri promoționale (cum ai spus), posibil să te pună să plătești. Noi, cei de aici, suntem tot clienți ca și tine în mare parte, deci putem să te ajutăm doar cu sfaturi.

Tot cu ei trebuie discutat, nu știu ce să zic!